Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Avatar użytkownika
przez Jaśkowa 28 wrz 2007, 22:16
Tomek brałeś coś wąchałeś :?: 8)
Jest taka cierpień granica za którą uśmiech pogodny się zaczyna
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1157
Dołączył(a)
14 mar 2007, 23:13
Lokalizacja
stolyca&ząbki

przez smutna48 28 wrz 2007, 22:24
Własnie Tomek własnie :lol: :lol: :lol:
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

przez Pstryk 28 wrz 2007, 22:28
natik tak sobie dumam i nic nie wydumałam tylko się uśmiechnęłam. Dobrze, że masz jakieś "wyjście bezpieczeństwa". Ale i tak wiem, że dasz sobie sama świetnie radę :D A dzieciaka tylko pozazdrościć. Wiem, że gdyby mnie takie szczęście w życiu spotkało na pewno było by ze mną inaczej - lepiej... Świetnie rozumie Twoje słowa:
natik napisał(a):moje dziecko na mnie mobilizuje mnie na maxa


Amy Lee napisał(a):w sklepach i urzędach nie wiedzieć czemu poważniej traktują wysoką kobietę niż kobietę średniego wzrostu

:shock: Pierwsze słyszę. Ale skoro tak uważasz, to chętnie oddam parę centymetrów :!: :!: :!: :lol:

Jaśkowa, bo Ty tylko dajesz, więc zechciej teraz wziąć co Ci się należy od życia :D

Polina, pozazdrościć... ja z gorączką biegałam po urzędach :cry: To dopiero stracony dzien :!: Odpoczywaj Kochanie i wracaj do zdrowia, bo potem pewnie nie będziesz miała na odpoczynek tyle czasu :D

Zmorek, ściemniasz, nie chce Ci się i tyle :P Haftowanie, hm, mnie by szlag trafił, ale np. układanie puzzli, klejenie modeli, różnego rodzaju sztuka artystyczna, origami :lol:

Zmorek napisał(a):Jak można się czymś zająć, skoro zakupy to problem. Sad

Znowu wymówka - za pośrednictwem internetu kupisz wszystko :D

Zmorek napisał(a):Nie pozwalam sobie zwykle na usłyszenie takich rzeczy, bronię się przed bliskością, a tu BACH! "Słoneczko!" Bardzo miłe to było.

Się przyzwyczajaj :mrgreen:
Pstryk
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Ewik 22 28 wrz 2007, 22:29
a ja dzisiaj spędziłam najpiękniejszy dzień w moim życiu.... Nie zdradze szczegułów ale napisze tak - dziękuje Kochanie!!!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
344
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:58
Lokalizacja
Ruda Śląska

przez Pstryk 28 wrz 2007, 22:31
.Tomek.,Polina prywatne rozmowy na PW a do Nas po polska gadać! Albo przynajmniej po niemiecku!
Pstryk
Offline

Avatar użytkownika
przez Jaśkowa 28 wrz 2007, 22:34
bethi dziękuję kochana za te słowa, ale ja tak mam chciałabym aby wszyscy byli szczęśliwi aby wszystkim było miło i fajnie a potem cierpię bo nie potrafię jednym uchem wpuszczać a drugim wypuszczać długo myślę i analizuję cierpienie innych

Tomek ......przetańczyć z Tobą chcę całą noc...lalalalala" 8) ;) :mrgreen:
Jest taka cierpień granica za którą uśmiech pogodny się zaczyna
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1157
Dołączył(a)
14 mar 2007, 23:13
Lokalizacja
stolyca&ząbki

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 28 wrz 2007, 23:14
A mnie ktoś dzisiaj uświadomil jak bardzo potężną władze nade mną ma moja matka :cry:
Ona mnie kontroluje,nie moge nigdzie wychodzić bez jej pozwolenia itp......a co najgorsze nie umiem jej się postawić :cry:
Jaśkowa-walcz
Wierze że uda Ci się pokonać ten psychiczny dół.
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez Sorrow 29 wrz 2007, 01:10
Ja mam już dosyć :( .
Dzisiaj, w ogóle nie chciałem wychodzić z domu ani żeby mnie ludzie widzieli ani ich widzieć.
Jutro mam w szkole egzamin poprawkowy, ale nie jestem przygotowany i nie chcę w ogóle wychodzić do szkoły...

Niech to wszystko się wreszcie skończy :( ...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3353
Dołączył(a)
08 cze 2006, 15:38

Avatar użytkownika
przez Jaśkowa 29 wrz 2007, 01:17
Sorrow idż jutro do szkoły zdasz zobaczysz <tule>

mój dzień zakończył się totalnym pawiem, bełtem, wyrzyganiem czy jak to sobie ktoś określa w emocjonalnym tego słowa znaczeniu oczywiście ;) mam nadzieje, że ten mój nocny ekshibicjonizm przyniesie mi choć chwilową ulgę, wszystkich dotkniętych tą szczerością serdecznie przepraszam, ale czasem człowiek musi się wyrzygać to oczyszcza i daje do myślenie (Babski Blues) ;)
Jest taka cierpień granica za którą uśmiech pogodny się zaczyna
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1157
Dołączył(a)
14 mar 2007, 23:13
Lokalizacja
stolyca&ząbki

Avatar użytkownika
przez natik 29 wrz 2007, 07:34
ja to z rana spać nie moge,od ponad dwóch godzin tak sie juz motam po domu :D za to wieczorem jak noworodek ok 22 padam i zasypiam..
dzieki bethi i zmorek za miłe słowa i wszystkim dziekuje
po ra setny za to,że jesteście...w zyciu nie spotkalam tak super ludzi,a jesli nawet dzieki nerwicy to juz druga rzecz za ktora jestem jej wdzieczna,niedlugo sie pokochamy normalnie :D
Jaskowa przemilutkiego dnia i dasz rade bo jak nie Ty no to kto :D
milej soboty dla wszystkich :!:
"Myśleć to co prawdziwe, czuć to co piękne i kochać co dobre - w tym cel rozumnego życia."
"Śmiejcie się ze mnie bo jestem inny, a ja śmieję się z was, bo wszyscy jesteście tacy sami..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
31 sie 2007, 16:33
Lokalizacja
Warszawa

Avatar użytkownika
przez Mooni 29 wrz 2007, 11:18
Jaśkowa napisał(a):mój dzień zakończył się totalnym pawiem

ja też tak mam dośc często :) nie krępuj się ;) to oczyszcza dosłownie i w przenośni.

natik napisał(a):w zyciu nie spotkalam tak super ludz

ja się w pełni dołączam. Mnie bardzo pogają te rozmowy.
Natik, co do twojego wczesniejszego postu, tez mam syna i tez właśnie on mnie mobilizuje i dla niego chcę być oparciem i kumpelką jednoczesnie.

człowiek nerwica napisał(a):nie umiem jej się postawić

stawianie się jej to chyba nie najlepsze rozwiazanie. Połóż przed sobą np. poduszkę i spróbuj sobie wyobrazić, że to mama. Powiedz jej wtedy na głos wszystko, co chcesz, zeby wiedziała, ale spokojnie i rzeczowo.
Może sie w końcu zdobędziesz na prawdziwa rozmowę. Trzymaj się


Sorrow napisał(a):mam w szkole egzamin poprawkowy

mimo wszystko trzyma się, może się jakoś uda. Trzymam kciuki!
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

przez Pstryk 29 wrz 2007, 11:49
człowiek nerwica napisał(a):Ona mnie kontroluje,nie moge nigdzie wychodzić bez jej pozwolenia itp......a co najgorsze nie umiem jej się postawić Crying or Very sad

I dlatego masz taką niską samoocenę. Cała sztuka polega na tym, aby ją wysłuchać, ale zrobić swoje. Wiesz, nie chodzi o to, żebyś robił jej na złość - powinieneś brać pod uwagę to, co mówi, jednak jeśli uznasz, że ona nie ma racji, Ty powinieneś zaufać sobie i zrobić to, co uznasz za słuszniejsze. Odważ się Darek. Nie namawiam Cię na bunt - nie zrozum tego w ten sposób. Takie postępowanie w niczym nie pomoże, poza zaognieniem stosunków z matką. Jesteś już dorosły, powinieneś decydować o sobie sam. Zaufaj sobie.

Sorrow napisał(a):Dzisiaj, w ogóle nie chciałem wychodzić z domu ani żeby mnie ludzie widzieli ani ich widzieć.

Się zdarza. To nic złego, że chcesz pobyć sam. Nie wściekaj się na siebie z tego powodu, bo dobrze wiesz, że nie robisz nic złego. Jeśli tak będziesz do tego podchodził, będzie się to kończyć olaniem np. szkoły.

Jaśkowa, ależ masz całkowitą rację :D

Mnie dziś męczy gorączka. Czy ja się kiedyś wyleczę :?: :?: :?:
Pstryk
Offline

Avatar użytkownika
przez natik 29 wrz 2007, 12:19
chyba moj lek zaczyna kurde dzialac bo nie potrzebowalam ataraxu i czuje sie jakbym miala tyle energii w sobie jak nigdy,az nie wiem co z nia robic normalnie :D chyba pojde pobiegac i na spacer z kolezanka jakis dlugi.oby zawsze juz tak bylo a nie jak do tej pory eforia i za 5 minut porazka...ok nie mysle o tym tylko korzystam z tego poweru jak po nie wiem jakiej dawce amfy czy czegos w tym rodzaju :D
"Myśleć to co prawdziwe, czuć to co piękne i kochać co dobre - w tym cel rozumnego życia."
"Śmiejcie się ze mnie bo jestem inny, a ja śmieję się z was, bo wszyscy jesteście tacy sami..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
31 sie 2007, 16:33
Lokalizacja
Warszawa

przez .Tomek 29 wrz 2007, 14:21
Jaśkowa napisał(a):Tomek brałeś coś wąchałeś Question Cool


smutna48 napisał(a):Własnie Tomek własnie Laughing Laughing Laughing


łaaadną opinię o mnie macie :D Naćpałem się obecnością ludzi po prostu. I poznałem nowych ludzi :) łiiiiiiii :) heh.
bethi napisał(a):.Tomek.,Polina prywatne rozmowy na PW a do Nas po polska gadać! Albo przynajmniej po niemiecku!

Niemieckiego się dopiero uczę, wybacz :D
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Ads [Bot] i 9 gości

Przeskocz do