Leki a Antykoncepcja

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Avatar użytkownika
przez CIALO liceum DUSZA muzeum 14 mar 2007, 18:27
no ja biore inne...regulon, ale jak bede u lekarza to napewno spytam. ale mam do ciebie pytanie shadow.... wiem ze sa juz takie tematy , ale ciekawi mnie, skoro "braliscie" niewiem czy ty czy inna osoba , seroxat. chcialam cie spytac co sadzisz o tym leku? czy warto go stosowac, czytalam juz niektore posty na ten temat ale chcialabym znac twoje zdanie
pozdrawiam serdecznie
lidia
NIEMOGE ZMIENIĆ ŚWIATA, NIEMOGE ZMIENIC LUDZI......NIEPOTRAFIE TEZ ZMIENIĆ SIEBIE.....
Posty
376
Dołączył(a)
27 lut 2007, 09:38
Lokalizacja
lodz

przez shadow_no 14 mar 2007, 21:01
Faktycznie dziwnie to zabrzmialo. :)
Moja partnerka bierze seroxat, ja Asentre.
Nt. seroxatu nie będę się wypowiadał, bo ja go nie brałem.
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

seronil a antykoncepcja

przez justys 03 kwi 2007, 14:07
mam zamiar zaczac brac tabletki antykoncepcyjne(yasmin),biore seronil od niedawna i zastanawiam sie czy nie zmniejsza on skutecznosci tabletek anty.?moze wiecie cos na ten temat,bo ostatnio bardzo zaprzata mi to mysli
Offline
Posty
75
Dołączył(a)
22 mar 2007, 15:57
Lokalizacja
czestochowa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez justynak26 03 kwi 2007, 19:33
Justyś, leki te nie powinny wchodzić ze sobą w konflikt, przynajmniej w moim przypadku. Jednak jeżeli chcesz mieć pewność co do zabezpieczenia to proponuje zastosować mimo wszystko dodatkowe
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
10 lut 2007, 21:40
Lokalizacja
Ostróda

LEKI PRZECIWDEPRESYJNE I NASENNE A PIGUŁKI ANTYKONCEPCYJNE!!

przez magdalena1984 24 kwi 2007, 17:37
Zwracam się z prosbą o informację do każdej dziewczyny, która stosowała podobne połączenie.
Ja z powodu depresji i bezsenności zażywam Stilnox i Lerivon. Od pół roku nie przyjuje żadnych pigułek antykoncepcyjnych, wcześniej brałam je 5 lat i nie miałam problemów z bezsennością.
Zamierzam rozpocząć przyjmowanie pigułek Yasmin.
Czy leki depresyjne i nasenne przyjmowane wraz z np Yasmin to mieszanka do przyjęcia?
Tak naprawde to żaden lekarz mi nie potrafił odpowiedzieć na moje pytanie ...
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 22:13

Teraz ja mam pytanie (musze sie wyzalic)

Avatar użytkownika
przez niqqa 30 kwi 2007, 23:51
Przepraszam, że tu pisze ale nie chcialam zakladac nowego tematu bo moje pytanie w sumie jest podobne.

Wszystko bylo ok. Od 2 lat zazywam pigulki- Harmonet.
Okres mi sie ustabilizowal, cera przestala sie przetluszczac , wygladzila sie. Zero wyprysków.
(Wogole musialam zaczac zazywac pigulki poniewaz mialam tak obfite i dlugie okresy, ze skonczylo sie to anemia).

Ale nic nie trwa wiecznie.
Psychiatra zmienila mi leki na moja nerwice lekowa.

Rano :
Finlepsin- 100mg
Cilon- 20mg

Wieczorem:
Finlepsin- 200mg

Wreszczie zaczelam dobrze sie czuc. No ale jest ale.
Cykl miesiaczkowy mi zwariowal.
Okres trwa 2 tygodnie i zaczyna sie w polowie brania opakowania Harmonetu a cera- masakra. Uzywam jakies Garniery ale cera wyglada jakbym znow miala 15 lat!!

Bylam juz u gina z miesiac temu. Powiedzialam co sie dzieje a ona na to ze sie powinno uregulowac. Powiedziala, ze moze zapomnialam o jakies tabletce. No dobra wyszlam z gabinetu chociaz bylam przekonana, ze to nie to.
Ja mam przechyl na tym punkcie i zawsze nawet jak wzielam wieczorem to pozniej jeszcze sprawdzalam czy oby na pewno wzielam.

Nigdy mi sie nie zdarzylo zeby nie wziasc.
Do tego stale godziny przyjmowania, przypominacz ustawiony w telefonie.

No ale jak to ja wyszlam z gabientu ginekologa i uszy po sobie :/

Wydaje mi sie, ze to wszystko przez te psychotropy no bo co innego :/

Nic mi chyba nie zostaje jak w koncu sie postawic u ginekologa i zazadac zmiany pigulek chociaz naprawde Harmonet wczesniej dobrze tolerowalam.


Przepraszam za to co teraz napisze ale "Jak nie urok to sra**** " :/
Chociaz raz moglo byc wreszcie dobrze.

Pozdrawiam serdecznie!
Niebo jest na wyciągnięcie ręki,tylko ciągle nie wiemy jak tam dojść....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
17 sty 2006, 22:32

pigułki antykoncepcyjne a zaburzenia lękowo-depresyjne?

przez Olka666 18 lip 2007, 21:25
hej!zastanawiam sie czy stosowanie pigulek w przypadku depresji i lęków nie powoduje gorszego samopoczucia?np. na opakowaniu jest napisane,ze w przypadku ciezkich depresji nie mozna ich stosowac!oprocz tego stosuje anafranil 75sr!pytalam sie ginekologa i psychiatre czy moge stosowac piguly,a oni na to ze raczej tak,ze to nie powinno miec wplywu!pigulki tak jak i w moim przypadku byly dobrane bez badania poziomu hormonow,wiec na oko!wydaje mi sie,ze od kiedy je stosuje stalam sie bardziej placzliwa,rozdrazniona, czesto wpadam w nastroje depresyjne-moze piguły to powoduja??piguly stosuje ok 2 lat,a powaznie zachorowalam na depreche ok rok temu!moze sprobuje przestac je brac?jak macie lub mialyscie podobne problemy to piszcie!buziaki :smile:
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
23 mar 2007, 13:22

Avatar użytkownika
przez Tygryska 19 lip 2007, 10:27
Porozmawiaj o tym z lekarzem, wtedy otrzymasz najpewniejszą odpowiedź.Nawet jeśli ktoś na forum miał podobną sytuację to i tak nie zastąpi konsultacji z lekarzem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
589
Dołączył(a)
05 sie 2005, 19:14

przez Słoneczko 19 lip 2007, 20:32
Wydaje mi sie ze cos w tym musi być .Moja "historia: zaczeła sie własnie od momentu zazywania tabletek antykoncepcyjnych.Wczesniej byłam zawsze pełna życia , beztroska .przebojowa z tysacem pomysłów na minute...jak zaczełam brac tabletki co raz bardziej robiłam sie leniwa nie chciało mi sie wielu rzeczy wolałam zostac w domu przed tv niz wyjsc na impreze (co wczesniej było nie do pomyslenia)...w koncu odstawiłam tabletki po ok roku brania i nastapiły problemy z miesiaczka a własciwie z jej brakiem..W tym tez czasie pojawiły sie pierwsze ataki lękowe ,duzo stresu w parcu w szkole itp ale jeszcze jakos funkcjonowałam ...w miedzy czasie poszłam do ginekologa w sprawie tej miesiączki .Dostałam hormony (progesteron) na wywołanie okresu.I słuchajcie jak go brałam chyba 7 dni czułam sie REWELACYJNIE !!! Pamietam to bardzo dobrze .Niestety po 7 dniach odstawiłam i zaczał sie koszmar ze zdwojona siła .Juz nie mogłam wyjsc z domu tak wielki czułam lek,a napady paniki były nie do opanowania. ...
Podsumowujac mysle ze hormony maja spory wpływ na nasze życie i zdrowie psychiczne
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
29 cze 2006, 15:03

Avatar użytkownika
przez vampirek82 24 lip 2007, 15:38
nie wiem jak to jest, ale mi psychiatra na poczatku powiedzial ze powinnam brac tabletki antykoncepcyjne, ze to jest wskazane i musze przyznac ze nie mialam nasilenia nerwicy itp, ale tak jak Tygryska uwazam ze konkretnie powinien to ocenic lekarz gdyz kazdy organizm jest inny i inaczej reaguje na farmakologie
"Bo umrzeć to zbyt mały powód, żeby przestać Kochać"
a gdyby tak zaczarować cały świat...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
309
Dołączył(a)
12 cze 2007, 15:18
Lokalizacja
Wrocław

Avatar użytkownika
przez agulka23 28 lip 2007, 14:34
Witam. Czy któraś z dziewczyn ma jakieś doświadczenia z zastrzykiem hormonalnym depo provera, mając nerwicę lękową? Jestem młoda mamą i karmię piersia, lekarz polecił mi ten środek antykoncepcji, jestem już po 5 dni i nacztytałam się po fakcie o skutkach ubocznych, a teraz chyba sobie wkręcam to i owo.
Dzięki
Wiara czyni cuda
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
02 gru 2005, 13:11

Avatar użytkownika
przez inez3 30 lip 2007, 12:07
ja kiedy zaczynalam brac asentre zapytalam sie psychiatry czy ten lek nie koliduje z pigulkami. powiedzial mi, ze nie. ja nie mailam zadnego problemu odnosnie andtydepresantow i pigulek. radze jednak wam upewnic sie zxarowno u psychiatry jak i u ginekologa. my mozemy tylko gdybac.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Avatar użytkownika
przez agulka23 30 lip 2007, 17:58
Wiesz, chyba jednak nakręcałam się czytając o skutkach ubocznych, bo odkąd o tym nie myślę to jest dobrze :D , może jestem tylko bardziej płaczliwa, ale jest to chyba zrozumiałe. Dostałam w końcu kolosalną ilość hormonu, więc i organizm musi sie przyzwyczaić.
Wiara czyni cuda
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
02 gru 2005, 13:11

"czy wie pani ze te tabletki są bardzo skuteczne przy a

przez Alicja25 14 sie 2007, 23:55
"czy wie pani ze te tabletki są bardzo skuteczne przy antykoncepcji?" takie pytanie zadala mi p. psychiatra. W koncu nie wiem o co jej chodzilo, że są skuteczne przy antykon negatywnie czy pozytywnie?? ja to odebrałam jako pozytywnie. Ale nic takiego nie słyszalam aby tab psychotropowe zapobiegasly ciąży? moze jednak jej chodzilo ze są skutecznie negatywne na antykoncepcje?? zaluje ze sie nie dopytalam. Ja mianowicie przez rok brałam rexetin i harmonet=bylo ok!! teraz biore xetonar-to jest to samo co rexetin i zaczelam stosowac plastry evra. Czy ktos z was slyszal aby psychotropy zapobiegaly ciązy????????????????????? (moze niepotrzebnie faszeruje sie dodatkowo antykoncepcją) jesli tak to prosze o kontakt ze mną. Dzięki za odp.

A tak poza tym to najchętniej wszystko bym rzucila!!!! a najchetniej plastry potem psychotropy.

Alicja
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
03 sie 2007, 23:56

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Przeskocz do