Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Midas 30 gru 2011, 00:20
Tez myślałem ze mam schizofrenię. W dodatku w rodzinie mam zdiagnozowany przypadek tej choroby co potegowalo lęk przed nią

Ja właśnie mam w rodzinie schizofrenika, a przed snem ostatnio mam napady lęku, że mnie też to spotka. Jakaś chora wkrętka, odkąd na forum znalazłem filmik "świat oczami schizofrenika" czy jakoś tak. Nie wiem jak długo, ale chyba długo już mam przed uśnięciem coś takiego, że słyszę dość wyraźnie głosy jakiś ludzi, z którymi np. rozmawiałem tego dnia, ale niekoniecznie, coś jakbym odsłuchiwał z mp3ki nagranie głosu np. mojego kumpla....sam nie wiem jak dokładnie to opisać. Mam to w fazie jakby "półsnu" :idea: :?: , czyli gdy prawie już śpię. Nie codziennie, ale jak się skupię to automatycznie potrafię to wywołać. Nie zwracałem na to uwagi(myślałem, że to normalne) do czasu obejrzenia tego filmiku, schizofrenicy mają tak jak ja tylko, że normalnie w ciągu dnia mają odtworzone te głosy. Jak, o tym myślę to mnie dreszcze przechodzą :zonk:

Mam pytanie. Czy Wy też tak macie???? :-|
Padłeś?! Powstań!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1284
Dołączył(a)
22 lis 2011, 23:15
Lokalizacja
51°07′39″N 20°24′44″E

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez emiliEM 30 gru 2011, 00:49
ale schizofrenicy nad tym nie panują.Ty potrafisz jeszcze panowac nad tym;)
__________________________

'Kocham samotność, tak, proszę, podejdź bliżej,
kocham ciszę tak mocno, mów do mnie głośno
... bym mogła słyszeć.'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
27 gru 2011, 14:03
Lokalizacja
Podlaskie

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Midas 30 gru 2011, 00:56
Ty potrafisz jeszcze panowac nad tym;)

dzięki od razu mi lepiej..
Padłeś?! Powstań!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1284
Dołączył(a)
22 lis 2011, 23:15
Lokalizacja
51°07′39″N 20°24′44″E

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez emiliEM 30 gru 2011, 01:03
Ale powazne...przeciez sam napisałes ze jak sie skoncentrujesz, a nie zawsze tak jest...
__________________________

'Kocham samotność, tak, proszę, podejdź bliżej,
kocham ciszę tak mocno, mów do mnie głośno
... bym mogła słyszeć.'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
27 gru 2011, 14:03
Lokalizacja
Podlaskie

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez monica_j 30 gru 2011, 01:11
Midas napisał(a):
Tez myślałem ze mam schizofrenię. W dodatku w rodzinie mam zdiagnozowany przypadek tej choroby co potegowalo lęk przed nią

Ja właśnie mam w rodzinie schizofrenika, a przed snem ostatnio mam napady lęku, że mnie też to spotka. Jakaś chora wkrętka, odkąd na forum znalazłem filmik "świat oczami schizofrenika" czy jakoś tak. Nie wiem jak długo, ale chyba długo już mam przed uśnięciem coś takiego, że słyszę dość wyraźnie głosy jakiś ludzi, z którymi np. rozmawiałem tego dnia, ale niekoniecznie, coś jakbym odsłuchiwał z mp3ki nagranie głosu np. mojego kumpla....sam nie wiem jak dokładnie to opisać. Mam to w fazie jakby "półsnu" :idea: :?: , czyli gdy prawie już śpię. Nie codziennie, ale jak się skupię to automatycznie potrafię to wywołać. Nie zwracałem na to uwagi(myślałem, że to normalne) do czasu obejrzenia tego filmiku, schizofrenicy mają tak jak ja tylko, że normalnie w ciągu dnia mają odtworzone te głosy. Jak, o tym myślę to mnie dreszcze przechodzą :zonk:

Mam pytanie. Czy Wy też tak macie???? :-|





czytałam o tym, też tak mam i większość ludzi to ma:) to jest normalne. nieby nie śpisz, tak ci sie wydaje, ale to juz jest jakaś faza snu. wtedy możesz cos uslyszec. cos co przydarzyło ci sie w danym dniu, lub cos co stworzy twoja wyobrazna. ja mam czasami tak ze juz zasypiam i nagle cos mi sie juz "przysni" i sie budze bo to bylo cos glosnego:) naprawde nie masz sie czym martwic:)
monica_j
Avatar użytkownika
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
27 gru 2011, 23:49

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Midas 30 gru 2011, 01:15
Ja po prostu myślałem i mam w dalszym ciągu nadzieję, że dużo ludzi tak ma i jest to normalne zjawisko przed uśnięciem...
Nie koniecznie muszę się koncentrować, to jest tak, że no nie wiem.....że przypomina mi się dzień, co robiłem z kim rozmawiałem itd. i wtedy te głosy są jak prawdziwe...

Edit: monica_j, :uklon: dzięki kamień z serca :smile:
Padłeś?! Powstań!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1284
Dołączył(a)
22 lis 2011, 23:15
Lokalizacja
51°07′39″N 20°24′44″E

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez monica_j 30 gru 2011, 01:25
Midas napisał(a):Ja po prostu myślałem i mam w dalszym ciągu nadzieję, że dużo ludzi tak ma i jest to normalne zjawisko przed uśnięciem...
Nie koniecznie muszę się koncentrować, to jest tak, że no nie wiem.....że przypomina mi się dzień, co robiłem z kim rozmawiałem itd. i wtedy te głosy są jak prawdziwe...

Edit: monica_j, :uklon: dzięki kamień z serca :smile:




heh:) spoko:)

uwierz mi. wszystko jest ok. mam tak samo jak ty;)
monica_j
Avatar użytkownika
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
27 gru 2011, 23:49

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez emiliEM 30 gru 2011, 01:28
To jest normalne,poniewaz przenosisz informacje z całego dnia do mózgu.te,które chcesz zapamiętac lub nie.to nie zalezy od Ciebie.Ja mam gorzej bo nie przejmuje sie niby niczym a potrafie nawet kilka godz lezac w łóżku przed zasnieciem wymyslac rózne głupoty z których chyba kiedys napiszę ksiazke.

Ostatnio ciagle jakies erotyczne mi przychodza do głowy...okropne,brudne mysli...
__________________________

'Kocham samotność, tak, proszę, podejdź bliżej,
kocham ciszę tak mocno, mów do mnie głośno
... bym mogła słyszeć.'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
27 gru 2011, 14:03
Lokalizacja
Podlaskie

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez monica_j 30 gru 2011, 01:30
emiliEM napisał(a):To jest normalne,poniewaz przenosisz informacje z całego dnia do mózgu.te,które chcesz zapamiętac lub nie.to nie zalezy od Ciebie.Ja mam gorzej bo nie przejmuje sie niby niczym a potrafie nawet kilka godz lezac w łóżku przed zasnieciem wymyslac rózne głupoty z których chyba kiedys napiszę ksiazke.

Ostatnio ciagle jakies erotyczne mi przychodza do głowy...okropne,brudne mysli...




hehe szczerze? az zazdroszcze ludziom tych erotykow:D a najbardziej erotycznych snow, w ktorych panuja nad tym co robia. a to wszystko dlatego ze praktycznie co noc mam koszmary:( tak to chociaz byloby troche inaczej:):D
monica_j
Avatar użytkownika
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
27 gru 2011, 23:49

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez emiliEM 30 gru 2011, 01:36
monica_j,czasami takie mysli sa gorszo od koszmarów,ostatnio miałam sen o murzynie gdy byłam w afryce i robiłam tym ludziom kolczyki w różnych miejscach.A jemu nagle zachciało się niewiadomo czego hah.uciekałam od niego,że az spadlam z własnego prawdziwego łózka;)
__________________________

'Kocham samotność, tak, proszę, podejdź bliżej,
kocham ciszę tak mocno, mów do mnie głośno
... bym mogła słyszeć.'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
27 gru 2011, 14:03
Lokalizacja
Podlaskie

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Midas 30 gru 2011, 01:40
czasami takie mysli sa gorszo od koszmarów,ostatnio miałam sen o murzynie gdy byłam w afryce i robiłam tym ludziom kolczyki w różnych miejscach.A jemu nagle zachciało się niewiadomo czego hah.uciekałam od niego,że az spadlam z własnego prawdziwego łózka;)
:lol: :lol: a to czy przypadkiem nie jest tak, że głodnemu chleb na myśli? :smile: ;)
Odnośnie tego wymyślania głupot mam podobnie, choć też nie codziennie. Ale właśnie najlepsze pomysły i rozwiązania, które jakoś przyczyniały się do zmiany mojego życia odbywały się w tych nocnych rozmyślaniach. Oczywiście bardzo często rano zapominam o nich albo wydają się kompletnie niedorzeczne :smile: i to też odbywa się w tej fazie jakby "półsnu".
Padłeś?! Powstań!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1284
Dołączył(a)
22 lis 2011, 23:15
Lokalizacja
51°07′39″N 20°24′44″E

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez emiliEM 30 gru 2011, 01:44
No raczej najedzona juz jestem haha.niby juz wszystko w normie a jednak.moze czegos wiecej brakuje...
ciagle jakas pustka nie zapełnia moich pragnień.
dzis np.rozwalilam sobie szafę bo mi ubrania juz się nie mieściły 8)
__________________________

'Kocham samotność, tak, proszę, podejdź bliżej,
kocham ciszę tak mocno, mów do mnie głośno
... bym mogła słyszeć.'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
27 gru 2011, 14:03
Lokalizacja
Podlaskie

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez monica_j 30 gru 2011, 01:47
Midas napisał(a):
czasami takie mysli sa gorszo od koszmarów,ostatnio miałam sen o murzynie gdy byłam w afryce i robiłam tym ludziom kolczyki w różnych miejscach.A jemu nagle zachciało się niewiadomo czego hah.uciekałam od niego,że az spadlam z własnego prawdziwego łózka;)
:lol: :lol: a to czy przypadkiem nie jest tak, że głodnemu chleb na myśli? :smile: ;)
Odnośnie tego wymyślania głupot mam podobnie, choć też nie codziennie. Ale właśnie najlepsze pomysły i rozwiązania, które jakoś przyczyniały się do zmiany mojego życia odbywały się w tych nocnych rozmyślaniach. Oczywiście bardzo często rano zapominam o nich albo wydają się kompletnie niedorzeczne :smile: i to też odbywa się w tej fazie jakby "półsnu".




skoro juz o snach...
ja miałam raz taki, że musiałam wejść na taką wieeeeelką skałę i na samej gorze był murzyn, przebrany w takie pióra. i dał i wybor. albo skacze, albo musze coś tam...z nim zrobic.. :oops: ja postanowilam ze skocze. no i skoczylam. a kiedy juz tak "lekko opadlam" , zobaczylam ze on stoi nade mną:( i sie dzieki Bogu obudzilam;)

-- 30 gru 2011, 00:50 --

głupie te sny...a ieliście kiedyś tak ze jakby przysnilo sie wam ze sie obudziliscie? w swoim lozku itd..tyle ze we snie:( to jest moj najgorszy sen:(

-- 30 gru 2011, 00:55 --

i znowu wszyscy poszli spać i zostałam tylko ja:( :(
monica_j
Avatar użytkownika
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
27 gru 2011, 23:49

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez emiliEM 30 gru 2011, 01:55
oo tak.ja nawt czułam.nie najgorszy miałam niby sen,śnił mi sie jakiś mlody chłopak który zginął w wypadku.i ja nagle otwieram oczy biorę do reki komórke patrze a tam 03.07 i nagle czuje ze ktos mnie obejmuje (co było nie mozliwe bo akurat spałam sama)i nie chce mnie puscić.zamknełaqm oczy i spałam z nim,ale za jakies pół godz.wstałam właczyłam swiatło odsunełam łuzko,sprawdzałam szafe czy aby nikogo tam nie ma...
__________________________

'Kocham samotność, tak, proszę, podejdź bliżej,
kocham ciszę tak mocno, mów do mnie głośno
... bym mogła słyszeć.'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
27 gru 2011, 14:03
Lokalizacja
Podlaskie

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: SCF i 26 gości

Przeskocz do