Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Lisa_ 26 mar 2014, 15:12
nerwa, A ja już nie wiem, co sobie ubzdurać, jak mi w poniedziałek drżały te palce, tak do teraz czuję w nich dziwną słabość... Nie drżą już, ale są takie jakby trochę nie moje... Może wrócę do tężyczki ? :P
F41.0
Od 17.11.2014 bez leków.
27.03.2014 - 17.11.2014 - escitalopram 10 mg
Offline
Posty
322
Dołączył(a)
11 mar 2014, 14:37

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 26 mar 2014, 15:16
Lisa_, no wiesz, z drżeniami wszelakimi, to masz dosyc duze pole manerwu co do roznych chorob :D do wyboru, do koloru!
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Lisa_ 26 mar 2014, 15:18
nerwa, Hahahah ; D Ale nie, nie będę niczego szukać :) Minie pewnie samo ;)
F41.0
Od 17.11.2014 bez leków.
27.03.2014 - 17.11.2014 - escitalopram 10 mg
Offline
Posty
322
Dołączył(a)
11 mar 2014, 14:37

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez evvelinka 26 mar 2014, 15:19
Ja pierdzielę.. byłam godzinę na spacerze w lesie i masakra.. znowu czuję napięcie w głowie i szyi :( Od połowy drogi zaczęło się bujanie i chwianie, najgorzej jak wzięłam ręce do tyłu i złączyłam dłonie albo ruszałam głową na bok przechylając ucho do ramienia. A po powrocie do domu jak chwilę posiedziałam przy biurku jest jeszcze gorzej.. czuję taką ciężkość od lędźwi w dół.. jakby mnie coś w dół ściągało. Dzisiaj to już jestem prawie przekonana, że to coś z kręgosłupem zwłaszcza jak się wczoraj naczytałam, że na zwykłym rtg nic nie widać, a potem na rezonansie ludziom wychodzą ogromne przepukliny i zwyrodnienia. A u mnie w lędźwiowym już na rtg widać rotację kręgów i rozszczep.. aż się boję co wyjdzie na rezonansie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
401
Dołączył(a)
31 lip 2013, 12:55
Lokalizacja
WWA

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Ellwe 26 mar 2014, 15:22
kurde o moim avku nowym mi przypomniałyście:D zmieniam:)
I was looking for a breath of a life
A little touch of heavenly light
But all the choirs in my head sang, no oh oh oh


Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Lamitrin 200 mg
Ketrel 50 mg
Seronil 100 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1110
Dołączył(a)
19 cze 2013, 12:50
Lokalizacja
Wlkp

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 26 mar 2014, 15:23
evvelinka, ja tez jakies skolowanie takie mam. Czuje sie jak pijana + otumanienie. A wypilam troche kawy i mnie roztrzesienie dodatkowo zlapalo, tak mi sie rece trzesly, jakbym byla na maksa zdenerwowana - ale zmiezylam puls i cisnienie, i w normie.
Teraz troche przeszlo...
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Lisa_ 26 mar 2014, 15:34
Dopadają mnie jakieś takie fale: dobrze, źle, dobrze, źle... Chyba siedzenie w domu mi nie służy. Zęby mnie rozbolały teraz...
F41.0
Od 17.11.2014 bez leków.
27.03.2014 - 17.11.2014 - escitalopram 10 mg
Offline
Posty
322
Dołączył(a)
11 mar 2014, 14:37

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez aneczkaaaa 26 mar 2014, 15:53
CZytałam dziewczynki wasze posty. zalogowałam sie na forum dla ludzi chorych jako chora i nikt mnie nie wyzywa bo zazwaczaj pisza tam ludzie a raczej ich opiekunowie..:(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
22 mar 2014, 12:11

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 26 mar 2014, 16:28
aneczkaaaa napisał(a):miał takie same objawy.. przepraszam was wszystkich dziekuje za słowa otuchy zmieniam foru na SLA bo wiem ze tutaj za duzo nie podziałam.. tym bardziej ze juz wiem co mi jest.. nie palcie trawy, nie bierzcie niczego i dbajcie o siebie keep smailing którego mi zabrakło...

@.@ serio??? Trawa dZiała przeciw rakowi móZgu xd. Ja ja lubie....masskra jak sie źle czuje... Wszystko boli... Klata plecy nogi, kolano, lokiec.... Masakra... Toczeń albo borelioza.
Evvelinka nie slslyszalam żeby niskie ob było zle.... Moje ob12 chyba też normalne....
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Kakunia 123 26 mar 2014, 16:29
Lisa ...mnie dziś bolą zęby strasznie...;/;/ ogólnie chorowałam , i teraz chyba zatoki mnie bolą i dosłownie wszystkie zęby masakra jakaś
All we need is faith
Faith is all we nee
d
Avatar użytkownika
Offline
Posty
238
Dołączył(a)
03 lut 2014, 20:12
Lokalizacja
Nott's

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Lisa_ 26 mar 2014, 16:36
księżniczka, norma OB jest do 15, więc spoko :) Ja wiem tyle, że im niższe, tym lepsze :)

Kakunia 123, Ja wczoraj długo łaziłam w zimnie po dworze i dziś mi miało głowę rozsadzić, masz dziecko za nie dbanie o zatoki... A jestem po operacji przegrody, bo mnie kilka lat zapalenie męczyło
F41.0
Od 17.11.2014 bez leków.
27.03.2014 - 17.11.2014 - escitalopram 10 mg
Offline
Posty
322
Dołączył(a)
11 mar 2014, 14:37

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 26 mar 2014, 16:37
a ja po myciu wanny mialam oslabienie, doszlam do siebie, wzielam sie za sprzatanie kuchni, i znow po szorowaniu plytek tak mnie dopadlo, ze az taki lęk odczuwam :-/ kurde nie lubie miec takich slabych miesni i tego oslabienia calego! :-/
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Lisa_ 26 mar 2014, 16:48
Chcę sobie jakiś trening zrobić dzisiaj, ale mam opory, boję się, że mi się słabo zrobi... Grrr...
F41.0
Od 17.11.2014 bez leków.
27.03.2014 - 17.11.2014 - escitalopram 10 mg
Offline
Posty
322
Dołączył(a)
11 mar 2014, 14:37

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez aga9115 26 mar 2014, 16:53
Dziewczyny ja dzisiaj mam takie osłabienie tragiczne, nie wiem czemu. Pewnie jak zawsze - pogoda :)
Offline
Posty
352
Dołączył(a)
03 mar 2014, 21:07
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 32 gości

Przeskocz do