Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nerwica lękowa - Co zrobić? Moja historia część 1, zamknięta


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

ja jednak uważam ze Geodeta ma troche racji, bo za łatwo jest w Polsce postwic diagnoze- nerwica. Ja sama zmusiłam lekarza to zrobienia mi testu na bolerioze ( tylko ze on i tak nie jest wiarygodny w 100%-tylko w 70), wyszedł negatywny ale nie w tym rzecz.

Moj problem polega na tym ze ja nie jestem lekarzem i musze polegac na ludziach, ktorzy nie moga robic zbyt wiele badan (bo NFZ nie ma kasy) i mało ich obchodzi moje zdrowie.Latwo jest kogos zaszufladkowac- nerwica.Taka osoba moze sie meczyc latami z przekonaniem ze ma nerwice a moze jej dlegac zupełnie co innego.Tylko co ja jeszcze moge zrobic?Wkurza mnie to bo tu chodzi o moje zdrowie i moje zycie ( ktore prawdopodobnie przez nerwice zostało zniszczone przez krotki czas)a ja jestem bezsilna.

Zrobilam co mogłam i co mam si teraz poddac i uwierzyc w nerwice?nigdy nie mialam zadnych klopotow z nerwami, bylam osoba wesola,pewna siebie i to niby nerwica mnie rozłozyla???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj Kapone, mnie sie wydaje ze to moze byc depresja na skutek stałego lęku, wszyscy maja racje, zbieraj sie do lekarza( jestem zwolenniczka psychoterapii), ale przy tak ostrych objawach to powiniuenes isc do psychiatry zeby ci dal leki na zalgodzenie objawow, a pozniej do psychologa na psychoterapie. Na pewno ci pomoga. Glowa do gory!Trzymam kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach