Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Indifference1 15 gru 2013, 21:08
Ahhh w takim razie przepraszam. Nie doczytałam bo wypowiadałam się w tym temacie pierwszy raz. Wybacz :P
Avatar użytkownika
Offline
II Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
1685
Dołączył(a)
09 lis 2013, 14:00
Lokalizacja
Śląsk

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 16 gru 2013, 08:57
hej ;) i co tam u was.? Poniedziałkowy poranek nie nastawia optymistycznie -.-.
Choć nawet z rana probowałam jakieś ćwiczenia porobić zeby rozprostować kregosłup ;//
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez angie1989 16 gru 2013, 15:55
Hej u mnie rano nie bylo najlepiej zaczelam panikować przez te mroczki i szum w uszach i chyba jutro pojade do laryngologa a w srode do okulisty.... :(
Po spacerze z małą humor troche lepszy tylko pytanie na jak dlugo ?...
a jak,u was?
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 16 gru 2013, 16:44
Mnie boli pachwina cała i biodro, zastanawiam sie czy to jajnik, jelito drazliwe, czy coś sobie wmówiłam albo już jakieś zwyrodnienia w tym miejscu. ;/
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez bigu888 16 gru 2013, 20:55
Listy wykonanych badan w ciągu ostatniego roku:
-rezonans mózgu - 3x
-rezonans kręgosłupa szyjnego
-rezonans angio mózgu
-tomograf mózgu - 2x
-gastroskopia - x2
-kolonoskopia
-usg jamy brzusznej - 4x
-echo serca - 4x
-holter ekg - 3x
-próba wysiłkowa
-TK tętnic wieńcowych
-rtg klatki piersiowej - 3x
-rtg kręgosłupa lędźwiowego
-rtg uda
-badania krwi -ok 10x

Zrobił ktoś tyle a może więcej badań w ciągu około 12 mcy?? Ostatnie wykonane badanie TK tętnic wieńcowych wykazało mostek mięśniowy na t. wieńcowej co sprawiło że jestem aktualnie pewien że umrę wkrótce na zawał/arytmie/nagłe zatrzymanie krążenia. Myślę nad scyntygrafią perfuzyjną serca i koronarografią.
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
08 lis 2013, 15:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 16 gru 2013, 22:16
bigu :(((( Ile masz lat ? bo tu tyle postów ze pewnie nie odnajde. Jakbym miała kase też bym porobiła. A jak narazie leże z poduszką pod krzyzami bo mnie nawala jakaś dyskopatia, której nabawiłam sie pewnie od siedzenia przy kompie i czytania tych głupot i stawiania sobie diagnoz. I cały dzień szukam syfu od raku kości, Albo chłoniak albo rak kosci, masakra, a najlepiej to juz rak kości z przerzutami do węzłów :D czy tam na odwrot :) czemu akurat RTG uda ;D? wszystko to robileś na NFZ czy za swoje ? bo jak na NFZ to gdzie zdązyleś te 3x rezonans.
Bardzo dużo tych badań. :(
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez angie1989 16 gru 2013, 23:50
Tez bym zrobiła jakbym miala bardzo dużo pieniędzy ;) i tak juz dużo wydaje na lekarzy a końca nie widać jak na razie ;p
a co lekarz na to tk tetnic wieńcowych?

-- 17 gru 2013, 11:11 --

Nie wiem co mnie pokusilo...ale weszlam na jakas strone- forum na których wypowiadają aie osoby u których wykryto raka...i powiem wam ze niektóre z nich chodzimy od lekarza do lekarza i dopiero,cudem zostal zdiagnozowany i dzięki temu dzis zyja...
tylko,teraz po przeczytaniu tego boje sie jeszcze bardziej ;(
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez markoo 17 gru 2013, 12:59
ja mialem.

-rezonans mozgu
- z 2,3 x morfologie w przeciagu roku
- Holtera, EKG wysilkowe, EKG, echo
- RTG pluc

wciaz nakrecam sie na ziarnice przez ten wezelek na szyi :p
Offline
Posty
59
Dołączył(a)
04 sie 2013, 12:44

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez bigu888 17 gru 2013, 14:36
księżniczka napisał(a):bigu :(((( Ile masz lat ? bo tu tyle postów ze pewnie nie odnajde. Jakbym miała kase też bym porobiła. A jak narazie leże z poduszką pod krzyzami bo mnie nawala jakaś dyskopatia, której nabawiłam sie pewnie od siedzenia przy kompie i czytania tych głupot i stawiania sobie diagnoz. I cały dzień szukam syfu od raku kości, Albo chłoniak albo rak kosci, masakra, a najlepiej to juz rak kości z przerzutami do węzłów :D czy tam na odwrot :) czemu akurat RTG uda ;D? wszystko to robileś na NFZ czy za swoje ? bo jak na NFZ to gdzie zdązyleś te 3x rezonans.
Bardzo dużo tych badań. :(

Część na nfz a część prywatnie. Mam 33lata. Jutro mam dopiero kardiologa oczywiście prywatnie bo na nfz termin na wrzesień;) Kardiolog w szpitalu powiedział że taki mostek to nic wielkiego, ale w necie znalazłem trochę inne opinie:((
RTG uda bo mnie bardzo bolało. Chyba przesiliłem dźwigając.
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
08 lis 2013, 15:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 17 gru 2013, 16:23
Bigu to młody jesteś ;)
markooo ja tez;/ bo mam za uchm i w pachiwnach, a ten za uchem to cos takiego meeeega duzego zaraz w zaglebieniu za żuchwą a pod uchem, tylko z lewej strony struktury jak migdał i wielkosci tez ale to cos innego;/ ale tyle macalam ze nie wiem czy ta szyja od tego macania boli, czy juz RAK bo mi gula rosnie, a mozliwe ze cale zycie z ta kulka lazilam bo to jakis fragment czaszki ;/
Strasznie sie boje :(
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez markoo 17 gru 2013, 17:14
A jak dlugo to masz? Ja mam juz z rok i rok temu z tym samym bylem u lekarza badanie krwi itp i wszystko ok, i teraz dalej wszystko ok. Mialem swiad itp ale to chyba od nerwicy, nocne poty ostatnio ale to przez leki antydepresyjne ktore biore, jako jeden z objawow ubocznych. Mimo tego tyle naczytalem sie o ziarnicy, ze znam kazdy objaw i kazdy objaw kojarze ze swoja osoba :/,
Offline
Posty
59
Dołączył(a)
04 sie 2013, 12:44

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 17 gru 2013, 17:28
Ja swiezy hipochondryk..... w zeszłym roku po wywaleniu po 7 latach faceta mialam obsesje na pkcie swoich zębów.... tyle przelecyzlam 1 wyrwalam a teoretycznie zaden nie bolal, taka schiza i tyle. Teraz znowu na "zimę" mnie wzielo i mam faze na węzły o jakis 2-3 tygodni i sie macam;/ wiec moge to miec od zawsze. mam temp 36.9-37 ale nigdy nie mialam 36.6 , nie poce się w nocy, nie swedzi mnie jak narazie nic m bolą mnie plecy (kręgosłup) i biodra i od paru dni gardło. Krew w zeszłym tyg.
Ob-12
CRP- 0.1
reszta wszystkie krwinki tez w normie ;/
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez scooby 17 gru 2013, 21:38
Mnie też pobolewa prawe biodro i korzenie nerwowe z tamtej strony, ale u mnie w rodzinie problemy z kręgosłupem to normalna sprawa.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
255
Dołączył(a)
28 lip 2011, 10:20

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 17 gru 2013, 21:58
scooby, ja byłam na USG doppler we wrześniu bo mnie nogi bolaly i zyly i tętnice eleganckie wywzły w badaniu ale Pan powiedział ze w tkaim razie zwężenie kręgu S2, S1 ? czy coś w tym stylu ;)
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do