Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez lutka 04 mar 2013, 23:31
lady em trzymam kciuki,
witajcie dzisiejszy dzien spokojny tak do 18.00 i znowu sie zaczelo obsesyjne myslenie o rakach i od razu panika, bol jelita po prawej stronie i ogolnie wieczor do dupy, jeszcze xanaxu nie wzielam, ale mam przygotowana tabletke, moze tak sie czuje bo mam dostac okres za kilka dni???oby bo juz mam dosc :why:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
203
Dołączył(a)
01 lut 2013, 19:15

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 04 mar 2013, 23:31
' Lady Em., kochana,co się stało?
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Lady Em. 04 mar 2013, 23:34
Candy14, jasne, dzięki ;)

lutka, dzięki. To na pewno okres, nie przejmuj się, też tak mam ;)


Kurna jestem tak zszokowana ta sytuacja ze aż w nią nie wierze. Czuje się jak w snie :(
Je ne comprends pas!
borderline
nerwica lękowa
nerwica natręctw
zaburzenia adaptacyjne

http://www.onedepression.blox.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4211
Dołączył(a)
13 gru 2011, 09:48
Lokalizacja
Poznań

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 04 mar 2013, 23:40
Lady Em., to aż tak poważna sprawa ze aż takie konsekwencje możecie mieć?
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

przez zjebnerwicowy 04 mar 2013, 23:43
A moze bys blizej napisala o co chodzi, zamiast histeryzowac bez powodu?

Co sie niby stalo, jaki czyn jest zarzucany, ile masz lat (bo skoro mowa o rodzicach, to wnioskuje, ze mowa o niepelnoletnich), przesluchanie w jakim charakterze?
Moja walka. Z nerwicą. Nie uznaję kompromisu. Na polu bitwy w starciu o czystość mojego umysłu może zwyciężyć tylko jedna strona, druga musi zostać całkowicie zmiażdżona. Wiem, że wygram. Absolutne unicestwienie nerwicy, oto cel do którego dążę:

http://www.youtube.com/watch?v=6qG1sZhO74A
Offline
Posty
104
Dołączył(a)
06 lut 2012, 21:16

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez jasaw 04 mar 2013, 23:48
Lady Em., jesteśmy z Tobą!!! Czy to możliwe??? Wierzę, że uda się Wam wyjść z tego cało!!!
Jakiś koszmar :!:
"Cierpliwość jest podporą słabości, niecierpliwość - ruiną silnych"
"Nie możesz dokonać wyboru, jak umrzeć. Ani kiedy.
Możesz tylko zdecydować, jak żyć. Teraz"
Avatar użytkownika
Offline
Dobra Dusza Forum
Posty
8063
Dołączył(a)
25 paź 2011, 19:36
Lokalizacja
Centrum

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 05 mar 2013, 08:50
Znow za wcześnie się obudziłam choć mogłam jeszcze trochę pospać. Nie lubię tego,bo potem chodzę nieprzytomna. Na szczęście na razie nie mam silnych lęków tylko spać mi sie chce. Ale teraz to juz sie położyć nie mogę
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez slow motion 05 mar 2013, 09:15
no tak jak w naszym pieknym kraju za posiadanie marihuany można pójść siedzieć..... :shock:


Lady Em., trzymam za Ciebie i chłopaka kciuki!
___________________

▪█─────█▪
Avatar użytkownika
Offline
Erithacus rubecula
Posty
9658
Dołączył(a)
15 sty 2012, 17:33
Lokalizacja
Czyściec

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Ivann 05 mar 2013, 10:45
wstałem i jak zwykle nerwica dokucza, obsesje napierają. Akurat zaraz ide na terapie to może sie poprawi
zwalczam głuptaków - w necie i w realuObrazek
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
202
Dołączył(a)
26 mar 2012, 21:22

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez dumps 05 mar 2013, 12:04
A ja wstałam i ciągle zastanawiam się co zrobić ze swoim życiem.. Powinnam być w szkole, no ale niestety nie jestem, bo męcze się strasznie tam ;/ eh
Bo każdy walczy tu o przetrwanie
w świecie gdzie nic nie jest pewne
bądź pewien swojej woli walki
zbieraj siły, dąż do tego by coś zmienić!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
05 mar 2013, 10:25

Mój dzisiejszy dzień

przez emi 1402 05 mar 2013, 12:11
straszne mi zimno!!!!!!!!!
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
14 lis 2012, 10:50

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez amelia83 05 mar 2013, 12:32
byłam na rozmowie w sprawie pracy, facet rzeczowy, da odpowiedz dopiero w przyszłym tygodniu, :bezradny:
w drodze nie wiedziałam jak tam trafić to wdepnęłam do sklepu a tam faceci wydrukowali mi mapkę :D chciałabym dostać tę pracę i blisko od domu 3 przystanki autobusowe tylko, hmmm pozostaje mi czekać :pirate:
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Mój dzisiejszy dzień

przez Mightman 05 mar 2013, 12:56
Sobota praca 12-22
Niedziela praca 8:30-21
Poniedziałek zajęcia od 9 praca 13-22
Wtorek zasypiaaammmm i jestem zmęczony :shock:

ale zbieram na pierścionek zaręczyn... ale ciiiii :oops:
Offline
Posty
734
Dołączył(a)
20 lis 2011, 18:12

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez amelia83 05 mar 2013, 13:09
Mightman, intensywnie, nic dziwnego, ze jestes zmeczony
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do