Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Avatar użytkownika
przez IceMan 01 wrz 2007, 01:03
Właśnie od godziny jestem bezrobotny. Nie, nie zwolnili mnie - to była robota na wakacje i już sam sobie odpuściłem - wrzesień poświęcę na odpoczynek przed studiowaniem :P (a tak naprawdę to sobie pewnie szybko ten wrzesień zapełnię i nici z odpoczywania będą). A w domu... no jak zwykle awantura o nic - tak po prostu bo mojej matce znów coś nie pasuje i sama chyba nie wie co, ale sobie usilnie szuka dziury w całym no i znajduje. Więc (nie)wesoło :?
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 01 wrz 2007, 01:08
No ja też dzisiaj mialem kłopoty z mamą,wrzeszczała na mnie bez powodu,alenaszczęście jej potem przeszło.
Ale nigdy nie wiadomo jaki humor będzie miała jutro. :?
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez Twilight 01 wrz 2007, 02:23
A wiecie, że dzisiejszej nocy spadają gwiazdy? ;) Najwięcej w okolicach Polski właśnie, ale za to macie chmury, u mnie na wieczór zrobiła sie piękna pogoda, gwiazdy wyraźne i bliskie jak rzadko i chociaż nie był to obszar centralny dla opadu, widziałem jedną, jedyna spadającą ;)

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
PersonaNonGrata
Posty
935
Dołączył(a)
19 lip 2007, 01:47
Lokalizacja
Rivendell

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez smutna48 01 wrz 2007, 09:31
Amy Lee jakos nie przepadam za ksiażkami nie zabardzo lubię czytac heheh :oops: wole filmy a czytałam o tym bo mam problemy ciągle bole drętwieje mi lewa ręka i wiele innych rzeczy się dzieje dlatego a mnie ktos w czoraj wyprowadził z równowagi przegioł pałe i zamierzam sprzątnąc śmiecia :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ktoś rownie załosny gdyby głupota miala wzrost miał by 2 metry :lol: :lol: :lol:
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Avatar użytkownika
przez Jaśkowa 01 wrz 2007, 13:12
Mój dzisiejszy dzień jest do doooooppppyyyyy właśnie łyknęłam hydro bo mnie telepie od rana okropnie a ma przyjechać siostra z mężem i córeczką na cały weekend :roll: a ja ostatnią rzeczą, o której marzę to goście w dodatku sushi które mam na dziś przygotować leży nietknięte bo nie mam mocy :roll: co za obłęd....... spałam do 10:30 boli mnie od tego spania szyja nic mi się nie chce :cry:
Jest taka cierpień granica za którą uśmiech pogodny się zaczyna
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1157
Dołączył(a)
14 mar 2007, 23:13
Lokalizacja
stolyca&ząbki

Avatar użytkownika
przez IceMan 01 wrz 2007, 13:19
W sumie ja siedzę przed kompem i ziewam tylko. Mam iść do pracy pozałatwiać ostatnie kilka spraw i jeszcze do kumpla miałem iść i mi się nie chce <zieeeew>
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

przez Rena 01 wrz 2007, 16:36
No to może ja tez dołączę się do was z tym jęczeniem. Oczywiście dzień jak zwykle do bani, wsłuchuje się tylko w swój organizm czy znowu cos nowego nie zacznie się dziać, biorę ten Cital i nie wiem czy mi pomaga, bo hydro już nie został mi tylko Afobam a w poniedziałek do pracy, Jaskowa nic ci nie jest lepiej? Jutro mam jechać do mamy ale jak sobie pomyślę to mnie telepie, nie lubię do niej jeździć, ona uważa że nie mam powodów by mieć depresję, no bo co ja w końcu takiego przeżyłam, ona to miała ciężkie życie, a że ja przy niej to nieważne, oj do d...y to wszystko.
Offline
Posty
118
Dołączył(a)
09 lip 2006, 21:17
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez Dino 01 wrz 2007, 17:55
no to i ja sie dołączę do jęczenia u mnie tez do duuuuuuupyyy,pojechałem rano do marketu kupić jeszcze dzieciakom rzeczy do szkoły i dostałem strasznych zawrotów głowy totalna derealizacja,szum w głowie normalnie obłęd,wiec sie położyłem po przyjeździe,teraz wstałem.
Zaczynam wątpić w te super leki nowej generacji,więcej złego z nich niż dobrego.blee...
nie ma ludzi zdrowych są tylko nie przebadani.
normalność to zbiorowe szaleństwo
ja jestem odlotowym kierowcą zawodowym
kryzys wieku średniego?-kupiłem sobie YAMAHE XS 400
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
06 sie 2007, 21:11
Lokalizacja
Dolnośląskie

przez Rena 01 wrz 2007, 18:28
Dino! A co ty bierzez za leki? I jak długo? Chodzisz na jakąś terapię? Ja juz nie wiem co mam robić taka totalna niechęć do wszystkiego...
Offline
Posty
118
Dołączył(a)
09 lip 2006, 21:17
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 01 wrz 2007, 18:30
A ja dzisiaj eż ma dzień do duuuuupy......znowu mam myśli typu:dlaczego inni są lepsi ode mnie?.......
No i najchętniej wziął bym nóż i bym zaczął się ciąć bo mam na to ochote....
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez Dino 01 wrz 2007, 18:33
Rena napisał(a):Dino! A co ty bierzez za leki? I jak długo? Chodzisz na jakąś terapię? Ja juz nie wiem co mam robić taka totalna niechęć do wszystkiego...

ja biorę luxete(to samo co Asentra)już prawie trzeci tydzień,bylem teraz pierwszy raz u psychologa obecnie mam nawrót nerwicy po pięciu latach w sumie bez tabletek.
nie ma ludzi zdrowych są tylko nie przebadani.
normalność to zbiorowe szaleństwo
ja jestem odlotowym kierowcą zawodowym
kryzys wieku średniego?-kupiłem sobie YAMAHE XS 400
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
06 sie 2007, 21:11
Lokalizacja
Dolnośląskie

przez Rena 01 wrz 2007, 18:39
No to niewesoło jest tu z nami. A jednak to cholerstwo wraca, ja sie męczę z nerwicą 13 lat a teraz doszła depresja, fakr że się nie leczyłam jak było bardzo źle to brałam Hydroxizine i jakoś szło, ale teraz to totalna załamka, biorę ten Cital 12 dzień i nie wiem czy to pomoże, najgorsze jest to niechcenie czegokolwiek a tu tyle obowiązków, nie wiem jak dam radę.
Offline
Posty
118
Dołączył(a)
09 lip 2006, 21:17
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez VTEC 01 wrz 2007, 19:45
U mnie dzień całkiem całkiem ... miałem dziś egzamin , który poszedł naprawde nieźle :D zero lęków ... cały czas mocno do przodu ...

Wczoraj pokłóciłem się z kimś dla mnie ważnym i sam nie wiem , czy mi nie zależy , czy jestem już tak otępiony nerwicą , że nie mam w sobie emocji :shock:

Ogólnie OK !
Pedź na spotkanie śmierci , nim zajmą Twoje miejsce ....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
179
Dołączył(a)
04 kwi 2007, 10:05
Lokalizacja
Cloud Castle

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 01 wrz 2007, 19:47
Kurcze stchórzyłem...przejechałem sobie nożem ale... po ręce i teraz mam taką dużą kreche,ciąłem się lekko...więc chyba blizny nie będzie...,zresztą nawet dużokrwi nie poleciało więc chyba się zagoi...
Ale ten ból po nacięciu był taki dziwnie przyjemny<nie wiem jak to opisać>.oczywiście ciąłem się po górnej stronie ręki,
Nie wiem,może to glupie ale czuje dziwną satysfakcje z tego co zrobiłem...mnie już chyba naprawde odbija :roll:
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Purpurowy i 11 gości

Przeskocz do