Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez bezsilna_22 25 mar 2015, 12:00
co to jest???

druga mi wyskoczyła. to rak????
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
377
Dołączył(a)
07 lut 2014, 13:32

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 25 mar 2015, 12:03
bezsilna_22, jak dla mnie to wygląda na mini krwiaki, powstałe w skutek ucisku zęba lub lekkiego przygryzienia.. BTW spoko jęzor heheh :great:
X_x
Offline
Posty
660
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez bezsilna_22 25 mar 2015, 12:04
Pawelt napisał(a):bezsilna_22, jak dla mnie to wygląda na mini krwiaki, powstałe w skutek ucisku zęba lub lekkiego przygryzienia.. BTW spoko jęzor heheh :great:

krwiaki???

a nie rak??????

/cenzura/. normalny język?
kiedyś miałam gładziutki, czerwony, mały

a teraz spuchnięty, z zębami, plamkami, nalotem, szeroki i wielki jak łopata :cry:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
377
Dołączył(a)
07 lut 2014, 13:32

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 25 mar 2015, 12:18
No serio kiedyś takie plamki miałem. Brat mojej babci miał raka języka i wyglądało to inaczej. Język miał napuchnięty tak, że aż mu się w buzi nie mieścił.
A taki jeżyk to nie jeden mężczyzna doceni :P :yeah: :yeah:

-- 25 mar 2015, 12:19 --

a nalot to mam dużo bardziej gorszy niż Ty
X_x
Offline
Posty
660
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez malenstwo31 25 mar 2015, 13:27
Pawelt napisał(a):Uwaga dzień 25.03 ogłaszam dniem nie macania się po węzłach :) Odpocznijcie trochę dziewczyny. A jutro możemy się macać dalej oraz chodzić do doktora google :)

idealny pomysł. Podpisuje się pod tym:) nic dziś nie badam:) nie macam piersi:) ostatnio z tym miałam wkrętkę:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
597
Dołączył(a)
04 maja 2013, 16:44

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Aurelitka 25 mar 2015, 13:30
a ja i tak już się macałam, i na pewno cos po prawą pachą mam tylko nie wiem czy to węzeł czy cos innego, pod lewą tego nie ma ;/
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
06 mar 2015, 00:51

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 25 mar 2015, 13:32
Aurelitka, :nono:
X_x
Offline
Posty
660
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 25 mar 2015, 13:41
Aurelitka, znowu!!! Zostaw to. Człowiek nie jest zbudowany super symetrycznie... Uspokoj się.

Bezsilna mi tezbto wygląda na przegryziony język. Krwiaczek a nie żaden rak;) A co do nalotu to wydaje mi się ze jest żółty a nie biały..To może być po prostu naturalnie od jedzenia. Dlatego pisalam żebyś spróbowała szczotkowac język i plukac płynem antyseptycznym i po tygodniu zobaczysz różnice...

Ja byłam z Córka u lekarza dostała erytromycyne.. A miała iść jutro na wycieczkę do oceanarium i znów nici:( ale najważniejsze żeby szybko jej przeszło...
Pawelt ja ostatnio nie palilam 5 godzin i byłam zła jak osa... Masakra...
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1649
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 25 mar 2015, 13:46
Mili89, mi pomaga nerwosol, gumy Nicorette i wszystko co miętowe do ssania lub żucia :}
A do tego strach przed rakiem płuc (sąsiadka ma i pluje krwią, będą coś tam jej przypalać w środku) skutecznie mnie mobilizuje do walki z nałogiem. Widok dławiącego się człowieka krwią do najfajniejszych nie należy :(
X_x
Offline
Posty
660
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Aurelitka 25 mar 2015, 13:50
kurczę ja to niby wiem , ale to robię, już mam wkrętki, że mam czerniaka i to stąd te węzły ;/
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
06 mar 2015, 00:51

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 25 mar 2015, 14:14
Bezsilna przeczytalam ze język może być opuchniety gdy ma się niedobór ryboflawiny witaminy z grupy b. Wiem ze masz dietę wiec sprawdź czy dostarczasz jej wystarczajaco organizmowi. Przez kamień nazebny i ranienie zębami języka także może wystąpić obrzęk wiec pojdz do dentysty sama mówisz ze masz ślady zębów na języku. Język robi się tez opuchniety przy niestrawność i...

-- 25 mar 2015, 14:16 --

Przy niedokrwistości także język może się powiększyć. Tak wiec lec do dentysty niech sprawdzi ząbki dodatkowo doradzi plyn do płukania a Ty kup jakąś b centrum i bierz żeby uzupełnić ryboflawine:*
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1649
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez bezsilna_22 25 mar 2015, 14:28
Mili89 napisał(a):Bezsilna przeczytalam ze język może być opuchniety gdy ma się niedobór ryboflawiny witaminy z grupy b. Wiem ze masz dietę wiec sprawdź czy dostarczasz jej wystarczajaco organizmowi. Przez kamień nazebny i ranienie zębami języka także może wystąpić obrzęk wiec pojdz do dentysty sama mówisz ze masz ślady zębów na języku. Język robi się tez opuchniety przy niestrawność i...

-- 25 mar 2015, 14:16 --

Przy niedokrwistości także język może się powiększyć. Tak wiec lec do dentysty niech sprawdzi ząbki dodatkowo doradzi plyn do płukania a Ty kup jakąś b centrum i bierz żeby uzupełnić ryboflawine:*


Kochana, a te kropki?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
377
Dołączył(a)
07 lut 2014, 13:32

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez bmm 25 mar 2015, 14:35
Słuchajcie ja się boję gdziekolwiek z domu wyjść, bo mogą mnie spotkać te utraty równowagi. No koszmar. Cały czas to kontroluję, chodzę ostrożnie i cały czas o tym myślę. Wszystko zaczęło się po przeczytaniu tej książki jeszcze jej nie dokończyłam czytać a już miałam drżenie mięśni :why: No po prostu zwariuję zaraz. Nadal bolą mnie tez stawy w nadgarstkach raz jeden raz drugi, też nie wiem co o tym myśleć. Chyba posłucham Pralinki i wybiorę się tu do nas jest takie centrum leczenia nerwic bo już dalej tak nie wytrzymam.
bmm
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
16 paź 2014, 20:55

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Aurelitka 25 mar 2015, 14:57
bmm, ja też muszę iśc do lekarza od psychiki, cokolwiek mi się nie powie ja już sobie wkręcam ;/ ja własnie tak miałam z tym językiem ze miałam opuchnięty też i poszłam do dentystki i ona mówi ze mam od żebów te odciski i unęła kamień nazębny i zeszła mi ta opuchlizna chyba, anemii nie mam, moze też nie mam tej ryboflawiny
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
06 mar 2015, 00:51

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Przeskocz do