Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nerwica lękowa - Co zrobić? Moja historia część 1, zamknięta


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! To racja w tym stanie to jeszcze wiele sobie wmówisz.Ja też widze wszędzie u siebie raka można oszaleć ale jak uda mi się wreszcie na chwile uspokoić to zapominam i objawy ustępują. Nie jestem lekarzem ale skoro neurolodzy nie kierują cię na rezonans to chyba wiedzą co robią.Spokojnie nie jesteś sama a jak Cię to uspokoi to zrób wreszcie to badanie i będziesz miała z "głowy". Pozdrawiam i życze dużo zdrowia :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach