Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez isabella_28 06 sie 2010, 15:23
Shadowmere, jak najbardziej piekny kolor:)
Kardashian tez cudny odcien:)Szkoda,ze wrocila do ciemnych ponownie:)
Uwazam Magda,ze bedziesz korzystnie wygladac w takich wlosach,gdyz masz egzotyczny typ urody:)

[Dodane po edycji:]

a to moj kolor obecny:D Identyczny :great: Ojaaa kocham takie babskie tematy:D
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
isabella_28
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Magdaa 06 sie 2010, 15:29
A no, kolor Kim też piękny :smile: Ja nie lubię odrostów, ale bez odrostów kolor piękny :mrgreen: Mój naturalny jest dość podobny. Faktycznie Kim jest lepiej w tych jasnych i powinna przy nich zostać. Tylko długość już taka nie będzie, niestety. Mam już serdecznie dość długich włosów.

Właśnie nie wiem jak to jest z tymi fryzjerkami, jak ona ma mi pasemkami rozjaśnić i zejść do blondu to ja mam jej powiedzieć jaki chcę blond czy ona sama mi dobierze, a może po prostu jak się rozjaśni taki będzie? Jak to jest?

p.s. Dziękuję Iza za komplement, ale jestem równie egzotyczna jak kotlet schabowy tak naprawdę :mrgreen: ;) :pirate: To wszystko magia tapety, ps'a, soczewek, farb i światła. Sama w sobie jestem nudna.
Magdaa
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez isabella_28 06 sie 2010, 15:34
Magdaa, nie ma jak to zdrowa samokrytyka:D hehe
Jesli chodzi o fryzjera to wydaje mi sie ,ze bedzie Ciebie namawiac na stopniowe schodzenie w blond;/Gdyz masz ciemne wlosy.Tak bynajmniej mialy moje kolezanki.Oni chyba sie boja,ze moga popalic wlosy.Pamietam jak kumpela z zolto-pomaranczowymi latala 2 tygodnie-podziwiam ja,ze wytrzymala.Dopiero za nastepnym razem doszly do jasnego blond.Zalezy na kogo trafisz.Byc moze uda Ci sie uzyskac upragniony kolor za 1 wizyta:)
isabella_28
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Magdaa 06 sie 2010, 15:41
Nie, nie. Ona mi od razu powiedziała że od razu nie ma mowy. Schodzimy do blondu pasemkami, ma to zrobić w dwie-trzy wizyty. Także ja już wiem że za jednym razem nie ma takiej opcji :smile: Powiedziała wprost że spali mi włosy za jednym razem.

A propo tego zdjęcia co dodałaś- takie refleksy są ok :smile: Nie wygląda się w nich jak skunks. Najlepiej, jeśli więcej refleksów jest przy twarzy- to ożywia cerę :smile:

p.s. A krytyka nie krytyka, szczera prawda :P Co tu będę ściemniać, jaki jest koń każdy widzi. Jak bym ściągnęła sztuczne włosy, wyjęła soczewki i sztuczne zęby (tak, tak, mam sztucznego), przestała je wybielać, zmyłabym tapetę i farbę z włosów, zdjęłabym sztuczne paznokcie... To pewnie pies z kulawą nogą by mnie nie chciał. No taka prawda.
Magdaa
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Shadowmere 06 sie 2010, 15:52
Magdaa, po co Ci soczewki Myszka?Przecież śliczne masz oczy :?
Shadowmere
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez isabella_28 06 sie 2010, 15:53
Magdaa, hihi kazda chyba bez wspomagaczy wyglada pospolicie.Tak cudownie nie moze przeciez byc :mrgreen: Moim kompleksem sa krzywe zeby,a raczej zgryz.Nie moglam nigdy nosic aparatu stalego bo mam nadbudowane dwie jedynki,ktore wybilam sobie w podstawowce na lekcji W-Fu;/Moja trauma z dziecinstwa:((Za rok chce licowki wstawic sobie.
Jak wybielasz zeby?Masz jakies preparaty?Podaj nazwy jak mozesz:D?
isabella_28
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Magdaa 06 sie 2010, 15:54
Shadow- ale nic bez szkieł nie widzę :pirate: Noszę ringi- w środku są bezbarwne, ale na zewnątrz mają czarną otoczkę, to powiększa tęczówkę i oko wygląda dużo wyrażniej, nie muszę się malować dzięki temu. Lady Gaga ma takie same.

Iza- ja już nie mam pięciu stałych zębów. W tym czwórki górnej- mam sztuczną. Koszmar. Na szczęście mam pięć (!) ósemek więc jakoś mi się to równa, teraz idę usunąć korzenie 6 i 7 dolnych z lewej strony bo mi się zęby posypały, takie słabe mam. Wybielam zęby Białą Perłą:
http://allegro.pl/item1170488438_biala_ ... a_0zl.html

A nie możesz aparatu tylko na noc nosić?
Ostatnio edytowano 06 sie 2010, 15:56 przez Magdaa, łącznie edytowano 1 raz
Magdaa
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez isabella_28 06 sie 2010, 15:55
Madzia czekam na Twoja fotke w nowych wloskach:)Nie moge sie doczekac:)
isabella_28
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Magdaa 06 sie 2010, 16:00
Ja też :twisted: Tylko błagam Was, jak będę wyglądać do dupy to napiszcie mi to, bo jak mi nieszczerze nasłodzicie to niech Was Bóg posromi :twisted: haha

Co do kompleksów to wolę się nie wypowiadać, bo mi stron na forum zabraknie :mrgreen: :pirate:
Magdaa
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez -asia- 06 sie 2010, 16:02
Madziu, rozbawiłaś mnie tym kotletem :lol: . Jak zwykle Twoje teksty poprawiają mi humor, dzięki :mrgreen: .
A wiecie, że ja zawsze chciałam móc być ładnie wymalowana tak na co dzień? Ale wkurza mnie, gdy mam coś na twarzy, tzn. jakiś podkład, nawet cienie do powiek (abstrahując od tego, że mam teraz uczulenie na większość kosmetyków). Po prostu nie mogę tego znieść, coś mi przeszkadza, źle się czuję, myślę tylko o tym kiedy to wszystko z siebie zmyję. Jedyne czego używam to tuszu do rzęs. :P Dziwna jestem, co? :pirate:
Podobnie mam z niektórymi ubraniami, już od dzieciństwa nie cierpiałam na przykład golfów, bo było mi niewygodnie, czułam się zawsze jakby mnie coś dusiło (chociaż golfy nie były za ciasne). Albo rajstop, grrr! Mam silną nadwrażliwość na dotyk – zarówno fizyczną (mam niestety cholernie delikatną skórę, jak niemowlak :evil: ) jak i psychiczną.
-asia-
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez isabella_28 06 sie 2010, 16:03
Magdaa, nie martw sie szczerosc to moje drugie imie:))Nie potrafie slodzic bez powodu:DZreszta chyba jak wiekszosc ludzkow na tym forum:D :evil: Jednak intuicja podpowiada mi,ze robisz dobrze i zaloac nie bedziesz.Oczywiscie wole Ciebie bez grzywki,takze chyba nie masz zamiaru jej scinac:) :mrgreen:
Ostatnio edytowano 06 sie 2010, 16:06 przez isabella_28, łącznie edytowano 1 raz
isabella_28
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Shadowmere 06 sie 2010, 16:05
Golfów i rajstop rownież nie znoszę :evil: I tak jak Ty maluję się tylko tuszem,w zimę żeby nie porażać bladością używam jakiegos podkladu.
Shadowmere
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez isabella_28 06 sie 2010, 16:05
-asia-, no jestes dziwna :mrgreen:Jak My wszyscy haha. Mnie za to wlasnie najbardziej wkurza tusz i nie jestem z tego powodu zadowolona:(
isabella_28
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Magdaa 06 sie 2010, 16:09
Asia- cieszę się że Cię rozbawiłam :D A może będziesz używać kosmetyków naturalnych? Czy tych też nie tolerujesz? Albo kup sobie cienie w naklejkach- są jak tatuaż, nie czuć ich :smile: Możesz też sobie zrobić makijaż permanentny, tusz masz pod skórą i go nie czujesz. A propo ubrań to też tak mam- nie cierpię rajstop, golfów, swetrów... Oj tak :smile: :pirate:

Iza- nie, nie, grzywki niet :mrgreen: Już mam jej dość po tylu latach! Jedyny plus był taki, że trochę odciągała uwagę od nosa, ale trudno. Uzbieram 4,5 tys i idę pod nóż. Ostatnio moi rodzice coś pobąkiwali że może na urodziny mi zafundują operację, fajnie by było :roll: I tak już jestem cała sztuczna, to co mi zależy.
I cieszę się że dostanę szczerą opinię :smile: Co do tuszu- może sztuczne rzęsy miesięczne? Albo trzymiesięczne? Koszt w PL ok 120zł.

Shadow
- jakbym miała tak piękną cerę jak Ty to też bym się nie malowała :105: Niestety cerę mam tragiczną.
Magdaa
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do