Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez scooby 20 sty 2014, 21:20
A ja dziś mam zajawkę na ziarnicę złośliwą lub chłoniaka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
255
Dołączył(a)
28 lip 2011, 10:20

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 20 sty 2014, 21:49
Angie :) to idz i spróbuj

Scooby, masakra, widze ze u Ciebie jak u mnie, 3 raki w tygodniu :P U mnie jednak przeważa lęk przed rakami które mnie mocno oszpecą/okalecza.
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez ajana 20 sty 2014, 22:04
angie1989 tak,szumy mam zdecydowanie rzadziej niż wczesniej ale do końca jeszcze nie zniknęły. Zobaczysz ze jak uwierzysz ze to nerwica i nic poza tym to i problem z oczami minie:))sprobuj sobie powtarzac przed zasnieciem ze nic Ci nie jest i jesteś zdrowa a te objawy mina. To samo mów sobie po przebudzeniu. Jak tylko zaczniesz myśleć o jakiś chorobach zajmij się czymś i nie wchodzi do internetu. Jeśli nie poradzisz sobie z tym wszystkim to myślę ze warto korzystać z tego co zaproponował Ci lekarz.
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
21 gru 2013, 11:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez angie1989 20 sty 2014, 23:03
ajana, spróbuje Twojego sposobu i zobaczymy;) jutro nie będę czytac o żadnych chorobach;) jak kilka dni nie czytalam,faktycznie bylo lepiej. Sprobuje wziasc sie w garść za tydzień znów terapia. A ewentualnie jak nie przejdzie to pokombinuje jakoś z kim zostawic mala i wtedy pójdę na ten oddzial dziwny to sporo 5h dziennie terapii przez 12 tygodni to musi dzialac...
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 21 sty 2014, 18:43
Zły dzień dzisiaj <martwie sie> :(( a jak u was ???
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez ajana 21 sty 2014, 21:07
angie1989 pewnie ze sprobuj tego sposobu i nie czytaj przede wszystkim o chorobach,ja nawet unikam takich programów w TV:)jesteś zdrowa tylko musisz sobie to wpoić do głowy:))
księżniczka a czym się martwisz? U mnie dzisiaj całkiem niezłe,ważne ze póki co drżenie mięśni przeszło.No i koniecznie muszę przytyc...
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
21 gru 2013, 11:39

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez angie1989 21 sty 2014, 21:08
Powtarzam sobie ze jestem zdrowa!!!! Rano bylo kiepsko popołudniu juz calkiem calkiem;) wlasnie zalozylam temat do opisywania dnia :) zebysny mogly sobie tam pisać ;)
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 21 sty 2014, 21:22
Ajana ... :( od tego poparzenia jezyka, mam juz jazdy ze rak mi sie robi i ze mnie szczypie juz drugi dzien a w lustrze nic nie ma :(((( i nie wiem czy nadal szczypie czy to moj mozg juz wisia :( a czytalam ze niby guz 1cm potrzebuje 5 lat zeby się rozwinac, a ja juz umieram ze strachu :(
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez holi 21 sty 2014, 21:47
Spokojnie, niedługo to pieczenie minie. Nie nakręcaj tej karuzeli. Musiałaś się po prostu mocno poparzyć. Zobaczysz nic z tego się nie rozwinie, żaden rak.
Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania.
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
20 sty 2014, 15:44
Lokalizacja
Lubin

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 22 sty 2014, 09:39
holi ;) dzięki, ale juz jestem przekonana ze szczypanie to dzisja napewno nie od poparzenia..... ;) bo wczorja szczypalo nizej, teraz wyzej ;) juz napewno mozgownica na pełnych obrotach wymysla sobie chorobe a ja tu sie zamartwiam :(
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez holi 22 sty 2014, 20:14
A dalej Cię piecze? Faktycznie trochę długo jak na poparzenie, ale napewno to nie żaden rak czy inne dziadostwo. Wszystko jest tylko w głowie. Tylko, albo i aż.
Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania.
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
20 sty 2014, 15:44
Lokalizacja
Lubin

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez ajana 22 sty 2014, 20:29
angie1989 fajnie ze zalozylas temat,będziemy musiały tam się przeniesc:))i pamiętaj powtarzaj to sobie codziennie ze jesteś zdrowa i nie szukaj chorób to Ci się poprawi.
księżniczka język od poparzenia może trochę bolec,nie zawsze mija to odrazu. Tym bardziej ze teraz się nakrecilas i pewnie cały czas go meczysz oglądając. Starań się go nie dotykać i pewnie szczypanie przejdzie:))przypuszczać ze zębami tez probowalas cos wyczuć i moglas go bardziej podraznic,stad szczypanie
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
21 gru 2013, 11:39

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 22 sty 2014, 20:35
holi, ajana ;) ja mam tam chyba "wżer" czy jak sie to nazywa, bo przestalo samo z siebie szczypac, ale sok pomaranczowy jest zabójstwem.... masakra jak boli, bo jadlam ogorkowa i zapilam pomaranczowym sokiem ( sam kwas ) ;) bo sie zrobilo takie czerwone i lekka biala obowódla
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez ajana 22 sty 2014, 20:39
Poprostu masz tam ranę od poparzenia,stad wrażliwość na kwaśne. Staraj się go nie katowac to szybko przejdzie:)
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
21 gru 2013, 11:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: blitz i 34 gości

Przeskocz do