Czy dla kobiety ważne jest słowo "kocham" od partnera?

Metody rozwiązywania konfliktów w związkach. Problemy oraz sposoby radzenia sobie z "trudnymi" partnerami. Przemoc w rodzinie.

Czy ważne jest dla Ciebie słowo "kocham" usłyszane od partnera?

Tak
36
78%

Nie ma dla mnie znaczenia
10
22%

 
Liczba głosów : 46

Czy dla kobiety ważne jest słowo "kocham" od partnera?

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 Gorliwy 24 sty 2014, 14:51
Studentka mówisz , to faktycznie jakiś jełop co sam nie wie czego szuka . Pożądny bolec by sie jej przydał to by może inaczej zaśpiewała ;)
>>> Nie ma sąsiada co sadził to drzewo
I nie ma sąsiadki co plotła makatki
Zniknął ten stary co chował dolary
W oczach niknie ten świat !!!
>>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9879
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Czy dla kobiety ważne jest słowo "kocham" od partnera?

Avatar użytkownika
przez jetodik 24 sty 2014, 14:53
możliwe, że mowiła prawdę, a to ja jestem chorobliwie podejrzliwy.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8162
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Czy dla kobiety ważne jest słowo "kocham" od partnera?

przez TEUFEL 24 sty 2014, 14:57
Kalebx3 napisał(a):Jetodik fajna dziewczyna ,chyba z podstawówki jeszcze ;)


:mrgreen: no a jak studentką była, to faktycznie jakaś opóźniona w rozwoju musiała być... :roll:
TEUFEL
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Czy dla kobiety ważne jest słowo "kocham" od partnera?

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 Gorliwy 24 sty 2014, 14:57
i zazdrosny pewnie
>>> Nie ma sąsiada co sadził to drzewo
I nie ma sąsiadki co plotła makatki
Zniknął ten stary co chował dolary
W oczach niknie ten świat !!!
>>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9879
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Czy dla kobiety ważne jest słowo "kocham" od partnera?

Avatar użytkownika
przez tosia_j 24 sty 2014, 15:01
Saraid, uplyw lat....wspolne cierpienie...jakos nas rozdzielily
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6158
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Czy dla kobiety ważne jest słowo "kocham" od partnera?

Avatar użytkownika
przez jetodik 24 sty 2014, 15:04
Kalebx3, zazdrosny, trudno powiedzieć, ale na pewno nie o nią.

hej, ale Wy już ją osądzacie, a ja tylko przedstawiłem moje subiektywne podejrzenia :lol:
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8162
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Czy dla kobiety ważne jest słowo "kocham" od partnera?

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 Gorliwy 24 sty 2014, 15:06
hej, ale Wy już ją osądzacie,

a co mamy robić , przynajmniej czas jakoś leci . Opowiadaj dalej co ta dziewczyna jeszcze mówiła. ;)
>>> Nie ma sąsiada co sadził to drzewo
I nie ma sąsiadki co plotła makatki
Zniknął ten stary co chował dolary
W oczach niknie ten świat !!!
>>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9879
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Czy dla kobiety ważne jest słowo "kocham" od partnera?

Avatar użytkownika
przez jetodik 24 sty 2014, 15:13
Kalebx3, no jak powiedziałem, że ja nie kocham, to nic już nie mówiła, poszła do znajomych wtedy.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8162
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Czy dla kobiety ważne jest słowo "kocham" od partnera?

przez Saraid 24 sty 2014, 15:13
tosia_j przykro mi....i nie da sie tego odbudowac?
Saraid
Offline

Czy dla kobiety ważne jest słowo "kocham" od partnera?

Avatar użytkownika
przez Candy14 24 sty 2014, 16:49
detektywmonk, :D :nono:
tosia_j, myslalam ze wspolne cierpienie zbliza... moze sprobuj zaczac od nowa i pierwsza mu to powiedz...no chyba ze tak nie czujesz
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20467
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Czy dla kobiety ważne jest słowo "kocham" od partnera?

Avatar użytkownika
przez tosia_j 24 sty 2014, 17:17
Candy14, ja juz chyba nic nie czuję. Czasem bol czasem glod a czasemj zmeczenie
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6158
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Czy dla kobiety ważne jest słowo "kocham" od partnera?

przez Kokojoko 24 sty 2014, 17:23
tosia_j, Po co jestescie razem, skoro nic nie czujesz?
Kokojoko
Offline

Czy dla kobiety ważne jest słowo "kocham" od partnera?

Avatar użytkownika
przez elo 24 sty 2014, 17:31
moj chlopiec przez 15 miesiecy tylko raz mi to powiedzial mi zas sie nigdy nie udalo wiec tym bardziej doceniam bo wiem ze ma straszny problem z wyrazaniem uczuc (chyba nawet wiekszy niz ja) :P
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600

https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
always remember you're someone's reason to smile
because you're a joke
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
8114
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

Czy dla kobiety ważne jest słowo "kocham" od partnera?

Avatar użytkownika
przez jetodik 24 sty 2014, 18:23
elo, miałaś dobrą okazję, pewnie myśli, że się wygłupił skoro mu nie odpowiedziałaś :/
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8162
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do