Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 26 lis 2012, 19:41
perla86, ja tak mam na tle nerwwowym. dostaje na to tableetki propramolol. oprocz tego ze uspokajaja tentno to ogolnie czuje sie lepiej. no i mniej mi sie rece trzesa jak mam leki
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez omeeena 26 lis 2012, 19:50
Nienawidzę poranków! Chciałabym móc spać do południa.

Po południu wreszcie spokój! Uff, myślałam, że cały dzień będzie mnie trzymać!
Wyciągnęłam latorośl na spacer.
Trakt Królewski już obwieszony lampkami. Na pl. Zamkowym zbudowali dziś choinkę. Muszę sprawdzić, kiedy odpalają...
Na Starówce Kiermasz Świąteczny, mnóstwo kolorowych błyskotek, ciepłych ciuszków i pachnących smakołyków.
Sucho, ciepło, nastrojowo...

Córka siedzi na kompie i podśpiewuje: "Pod jemiołą szczęście gości, fa lala lala la la..."
Ja piję kawę
Tak ma być...
Paroxinor 20mg - od 27.10.2012r. i nadal :/
Tranxene 10mg-doraźnie - nie pamiętam, kiedy:))


Życie, to nie je bajka...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4405
Dołączył(a)
24 wrz 2012, 11:57
Lokalizacja
Warszawa

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez tahela 26 lis 2012, 20:00
[quote="coma"]Jestem zadowolona z przebiegu dzisiejszej terapii... Wszystko wyglądało tak jak powinno wyglądać, nawet się otworzyłam :yeah:[/quote
fajnie Karola, oby tak do końca terapii pozostało, trzymam kciuki za Ciebie i Twoje powodzenie
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10995
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez halenore 26 lis 2012, 20:05
omeeena napisał(a):Nienawidzę poranków!

Ja też. Ogólnie wstaję i marzę o tym, żeby był wieczór. Tragedia :hide:
My mother said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Offline
Natręt Gramatyczny
Posty
4811
Dołączył(a)
12 kwi 2010, 21:32

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 26 lis 2012, 20:48
omeeena, ja tez nienawidze porankow bo prawie zawsze budze sie z lekami.dzis tez.od rana juz dwie dawki lekarstw wzieelam. pojechalam z synkiem na rehabilitacje i to mnie podbbudowalo.no i lekarstwwa zaczely dzialac,nie oszukujmyy sie. potem bylo jjuz lepiej, 15 wzielam trzecia dawke i ostatnia.czyli nie przekroczylam dawki. teraz jeest w miare ok ale lek przed tym jaka jutro wstane siedzi we mnie co wieczorl
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Goguś 26 lis 2012, 21:02
Witam. Mam pytanko.
Od roku... być może ponad roku leczę się na nerwicę lękową... Biorę już gdzieś z 11 miesięcy Parogen. Dawka 40MG dziennie. Stan mojej nerwicy lękowej znacznie się poprawił, nie odczuwam już prawie żadnych lęków... Niestety zawsze musi być jakieś ale... Od pół roku weszły mi natręctwa... Wszystko sobie zapisuje w telefonie co mam w danym dniu zrobić bo jak zapomnę o jakieś rzeczy to łapie mnie lęk(nie duży ale łapie) oraz straszne rozdrażnienie. I tak to lepsze niż nerwica lękowa bo idzie z tym żyć...
Mój psychiatra mówi że to przejściowe i mi przejdzie za jakiś czas, ja jestem zdania że to od leków lecz psychiatra twierdzi że zdecydowanie nie...

A więc mam dwa pytanka:
1. Wybieram się teraz na studniówkę... Czy jest możliwość wypicia jednego piwa lub drinka? Jak coś się stanie to skutki będą trwałe czy po prostu będę zkacowany na nastepny dzien? Przypomnę że odkąd mam nerwice nie wypiłem ani jednej kropli alkocholu...
2. Czy miał ktoś kiedyś do mnie podobną sytuację lub słyszał o takiej? Że z nerwicy lękowej się wyleczył i weszły mu ciul wie skąd natręctwA?

Pozdrawiam :)
I właśnie to jest najgorsze w tym wszystkim, Czekanie...

W sumie to jest takie pytanie retoryczne, bo tak na prawdę nikt nie wie czy coś Ci pomoże...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
26 gru 2011, 18:04

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 26 lis 2012, 21:28
Chyba sie zabardoz nakreciłam bo cisnienie idzie do góry a było dobrze z nim :why:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 26 lis 2012, 21:41
perla86, ja mam to samo. nakrecam sie,wszystko idzie w gore. stan lekowy tez.powiedz to kkooniecznie lekarzowi

-- 26 lis 2012, 20:41 --

perla86, ja mam to samo. nakrecam sie,wszystko idzie w gore. stan lekowy tez.powiedz to kkooniecznie lekarzowi
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 26 lis 2012, 21:47
Moze nie poszło tak drastycznie bo 124/87 najwiecej ale przez 10 ni miałam ponizej 120/80 moze sie ustabilizuje tetno najwicej 82 wiec moze nie az tak zle
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

przez Mightman 26 lis 2012, 22:13
perla powiedz Ty mi ktoś u Ciebie w rodzinie ma problemy z układem krwionośnym/sercem. Byłaś swiadkiem zawału, udarów itp?
Masz cholernie wielką hipochondrię nt. ciśnienia ja zreszta też ale u mnie się to bierze stąd że pół rodziny ma z tym problem. Masz dziewczyno ciśnienie w normie! NORMA jest do 140/90!! A Ty chcesz miec ciągle poniżej 120/80 tak mają dzieci które nie znają życia, nie mają wiekszych stresów, są aktywne fizycznie. Popatrz na to troszkę chłodno :nono:
Offline
Posty
734
Dołączył(a)
20 lis 2011, 18:12

Mój dzisiejszy dzień

przez bedzie.dobrze 26 lis 2012, 22:19
Goguś, jesli wypijesz jedno piwo, nic Ci sie nie stanie. Duza ilosc alkoholu+ leki =nasielnie działania leków i alkoholu

czasem sie zdarza, ze nerwica lękowa moze przejsc w nerwice natrectw i odwrotnie...Poza tym nawet przy lekowej pojawiaja sie czasem natrectwa

-- 26 lis 2012, 22:20 --

omeeena napisał(a):Nienawidzę poranków! Chciałabym móc spać do południa.

Po południu wreszcie spokój! Uff, myślałam, że cały dzień będzie mnie trzymać!
Wyciągnęłam latorośl na spacer.
Trakt Królewski już obwieszony lampkami. Na pl. Zamkowym zbudowali dziś choinkę. Muszę sprawdzić, kiedy odpalają...
Na Starówce Kiermasz Świąteczny, mnóstwo kolorowych błyskotek, ciepłych ciuszków i pachnących smakołyków.
Sucho, ciepło, nastrojowo...

Córka siedzi na kompie i podśpiewuje: "Pod jemiołą szczęście gości, fa lala lala la la..."
Ja piję kawę
Tak ma być...


tez nienawidze poranków...budze sie z lękiem i tak do 16-17..ech
bedzie.dobrze
Offline

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 26 lis 2012, 22:44
Mightman hmm nie słyszałam zeby ktos w rodzinie miał a moze nie wiem ale dziadkowie i rodzice nie...

Ja wiem ze to nie jest duze cisnienie tylko jak mam codziennie ponizej 120/80 nagle mi skoczy okolo 130 na ile tam ja to czuje i wywołuje u mnie to lęk i trzyma mnie tak z dwa dni i puszcza znowu na ponad tydzien tego nie moge zrozumiec
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 26 lis 2012, 22:55
O perla86, nie masz sie co martwic. moje tetno to srednio ok100 i to jak sie nie denerwuje. bo wtedy to nawet nie mierze zeby sie nie nakrecac gorrzejp :tel:
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 26 lis 2012, 23:06
Za to gadaniam do wc co 15 minut nie wiem czy to wina syropu ktory zawiera głóg (moczopędny) plus melisa gdzie wypijam 3 kubki...

Wiem ze bez sensu jest mierzenie cisnienia nie wiem czy to cos daje ze codziennie mierze po dwa razy.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 6 gości

Przeskocz do