Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Adam Smith 18 maja 2014, 22:48
Mam problemy z zębem, bo zrobiła się w nim dziura i już sie nakręcam, że bakterie pewnie wniknęły do organizmu. Ból co prawda minął ( żułem czosnek przez 2 minuty i ustąpiło), ale i tak się nakręcam. Zaczęły mnie boleć stawy, kark i lekko żołądek. Wizyta u dentysty dopiero w środę :why:
Adam Smith
Offline

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 18 maja 2014, 22:52
tomcio ..... ze ci tak powiem... co ty iwesz o bolu zębów, jak ja sie wzielam za swoje w zeszlym roku to kupe siana poszlo.... w kołach mogę liczyc, i nie umarłam, tyle syfa w gębie :D

-- 18 maja 2014, 21:54 --

https://vimeo.com/80685100

Lepiej popatrz se na cos fajnego :D a nie .... pisze to 3 raz, moj R. to 2 lata chodzi z ropą w zebie az sam dezerterował mu ząb.... zyje :D
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Adam Smith 18 maja 2014, 23:08
księżniczka, naczytałem sie na internecie, że sepsy można dostać i umrzeć w ciągu kilku godzin od próchnicy, a co dopiero od zepsutego zęba :D Dzięki ci dobra kobieto za pocieszenie, uratowałaś mnie przed zawałem :D
Adam Smith
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 18 maja 2014, 23:33
Nie martw sie naprawde ;) Moj facet to woogle chodzacy syf w zebach bo lepiej gre nowa kupic a nie isc do denta ...:) ( ma 30 lat) i zyje, nie ma sepsy, a jak go boli to lazi w kolko i leci na stomatologie 24 h hahahhha a dopiero 1 zeba nie ma... pisze dopiero bo to az cud....... tego co sma po ropie zdezerterowal....a to jescze bylo tak ze mial rope 2 lata, ruszal sie... a dopiero wypadl jak mu na koszykowce lokciem ktos w gebe strzelil xD
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez braksił22 19 maja 2014, 00:14
Żeby sepsy dostać, to trzeba mieć upośledzenie układu odpornościowego (hiv, aids itd.) Sam bałem się kiedyś sepsy i sobie ją wkręcałem.
Obecnie mam tak popsute zęby, że głowa boli. W jednym zębie został mi sam korzeń, tak próchnica wyżarła. Skoro do tej pory nie dostałem żadnej sepsy, to nie mam się czym martwić.
Tak jak Ty w tej chwili, kminisz nad swoim losem. Boisz się walczyć ze mną swoim wewnętrznym głosem. Padasz pod ciosem, paranoje Tobie niose, jak śmierć mam kosę w Twojej głowie sobie chodzę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
30 kwi 2014, 19:04

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez psychidae 19 maja 2014, 09:00
oj na kardiologii są osoby, które przez zaawansowaną próchnicę mają infekcyjne zapalenie wsierdzia

trochę mnie to dziwi, bo to uśmiech jest naszą wizytówką
ja bym np nie mogła pocałować osoby, która ma syf w ustach
psychidae
Offline

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez nervuska81 19 maja 2014, 10:08
Kurcze, ja tez mam jednego zeba bardzo popsutego, do wyrwania, i to po tej stronie po ktorej mam te dziwne akcje z zaburzeniami czucia, ten zab mnie czasem troszke boli, ale tylko troszke. Czy to mozliwe ze moge miec zaburzenia czucia od zęba? Chyba nie az tak co? ja juz bylam z tym zebem niedawno u dentysty bo pierwsza mysl byla taka ze to od niego, zrobilam rtg tego zeba, dentystka powiedziala ze napewno nie od niego mam te drgania i mrowienia, ale jak poczytalam ze przez zepsute zeby moze byc nawet mozg uszkodzony, to sie przerazilam. Dopoki niewiem czy mam cos w glowie nie moge isc wyrwac tego zeba, ale jak tylko sie dowiem co i jak to zrobie znim porzadek.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
123
Dołączył(a)
11 maja 2014, 10:49
Lokalizacja
Łódź

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez boberator 19 maja 2014, 10:20
Właśnie wyczytałem, że mając kandydozę można mieć również podwyższoną temperaturę ciała, nie tylko obniżoną :-| Właśnie zmierzyłem i mam 37 stopni. Zaczynam mieć coraz mniej sił.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
06 sty 2013, 21:31

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Fabienka 19 maja 2014, 15:07
Hey z zebami to mam koszmar:( doskonale rozumiem te osoby ktote sie obawiaja..
Wlasnie dzus bede pisac z mezem I prawnikiem pozew.
Powiem w skrocie...dentysta z zeba z dziurka zrobil mi korzen do wyrwania z zapaleniem okostnej meczylam sie dwa tgodnie I gdyby nie pomoc na pogotowiu I rada chirurga nic bym nie wiedzuala...ona mi to powiedziala...zakazenie a pozniej wizyta u drugiego lekarza w innej prxycjodni I uszkodzony miesien oraz nerw trzy tyg rehabilitacji przede mna wkluwal sie ze znieczuleniem kilka razy I dopiero za czwartum razen wbij dobrze igle ze znirczuleniem okaxalo sie ze za duza dawka...caly wieczor na pogotowiu znow...Mam traume bol boje sie Juz koszmarnie dentysry a lubilam chofzic nigdy nie czulam stresu:(
Trzymajvie kciuki nie popuszcxe tego:(
Przepraszam za litetowki klawiatura w tel mi fiksuje:)
Offline
Posty
82
Dołączył(a)
25 mar 2014, 23:37

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez marta80 19 maja 2014, 15:27
boberator wyslalam ci detox na pw;))))

w uk upaly sluchajcie...szkoda ze nie w mojej glowie nie ma takiego nastroju jak pogoda(((:
Offline
Posty
446
Dołączył(a)
28 sty 2014, 19:11

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez monmaria 19 maja 2014, 15:33
Sorki, ale jak chcecie być zdrowi mając zepsute zęby.
Zdrowe zęby to wizytówka każdego z nas, naszych uśmiechów :mrgreen:
monmaria
Offline

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Adam Smith 19 maja 2014, 16:30
Ja się boję dentysty, ale muszę jako się z tym uporać i iść. Zawsze jak mam jakąś dziurę w zębie i trzeba leczyć kanałowo, to mówię, że ja dziekuje za leczenie kanałowe i proszę mi wyrwać ten ząb. Co prawda koronki trochę kosztują, ale co zrobić... fobia :D
Adam Smith
Offline

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez scooby 19 maja 2014, 18:56
Księżniczka, mi termometr pokazał dzisiaj 36,34 (elektryczny) :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
255
Dołączył(a)
28 lip 2011, 10:20

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez braksił22 19 maja 2014, 19:56
monmaria napisał(a):Sorki, ale jak chcecie być zdrowi mając zepsute zęby.
Zdrowe zęby to wizytówka każdego z nas, naszych uśmiechów :mrgreen:


Ja nic nie poradzę na to, że mi się ciągle psują zęby. Co jednego naprawię, to drugi się zaczyna psuć i tak bez przerwy. Dbam o higienę jamy ustnej, a mimo to takie cyki Uśmiech mam ładny, bialutkie zęby, no ale gdybym nie zrobił "jedynki" i "dwójki", to raczej bym się nie uśmiechał.


Właśnie wyczytałem, że mając kandydozę można mieć również podwyższoną temperaturę ciała, nie tylko obniżoną :-| Właśnie zmierzyłem i mam 37 stopni. Zaczynam mieć coraz mniej sił.


37 stopni? Przecież to normalna temperatura jeszcze. Przy grzybicy ogólnoustrojowej pewnie by przekraczała 38 lub spadła poniżej 35/36.
Tak jak Ty w tej chwili, kminisz nad swoim losem. Boisz się walczyć ze mną swoim wewnętrznym głosem. Padasz pod ciosem, paranoje Tobie niose, jak śmierć mam kosę w Twojej głowie sobie chodzę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
30 kwi 2014, 19:04

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości

Przeskocz do