czego się boimy? Lęk przed.................

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Jaki jest Twój lęk?

Ankieta wygasła 12 gru 2009, 14:25

boję się śmierci
46
21%

..zdrady
9
4%

przed bliskością- nie umiem okazywać uczuć
17
8%

dotyczący obrazu własnej osoby (związane z niską samooceną
32
15%

lęk przed nieznanym otoczeniem
17
8%

lęk przed chorobą i cierpieniem
62
29%

lęk przed przemocą w domu
1
0%

lęk przed niezaspokojeniem potrzeby akceptacji, osamotnienie w rodzinie
5
2%

lęk moralny ; lęk przed superego czyli własnym sumieniem; poczucie winy, wstyd;
22
10%

lęk anankasytczny; związany z poczuciem przymusu wykonywania czynności, pod wewnętrzną groźbą kary za ich niewykonanie;
5
2%

 
Liczba głosów : 216

Avatar użytkownika
przez Mizer 20 lis 2007, 19:36
ojej, u mnie w szkole jest takie przystojny chłopak z długimi włosami :D :D :D

gadałam z nim pare razy, mamy podobne zainteresowania, ale raczej rozmowa polegała na rzucaniu żartami, odwalaniu, gadaniu o głupotach, bla bla.
Przypuszczam, że sam nie wie jak mam na imię, ale cóż.
Mimo, że potrafię go przegadać 10 razy w tę i nazad (jest dwa lata młodszy), ale jak ide korytarzem nie potrafię spojrzeć i powiedzieć: "cześć", no masakryczny burak, wzrok w bok z cała resztą ciała dosłownie.

Młody gówniarz a sama nie potrafię, mimo, że umiem gadać. XD :D


a dziewczyny nie sa takie złe.
jako dziewczyna wypowiem sie, że mnie strasznie razi jak ktoś obcy podchodzi i nagle jakiś wyryw, już podtekst tu tego. To jest okropne, blee, ale to moja osobista opinia, nie z każdym sie ona zgadza.

Ja mam już kogo wziąć na studniówkę, bardzo lubie te osobę i jest ważna ale nie w sposób taki, że chłopak-dziewczyna, ale znowu jest schiz i podskórny dreszcz- a może mu sie nie chce? a może nie jest zadowolony? a może napierdole?
Ciesz się każdym dniem bo nigdy nie wiadomo, kiedy na Twój dom może najechać ciężarówka z gnojem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
877
Dołączył(a)
08 cze 2006, 17:29

Lęk przed piłką

przez Rommel 20 lis 2007, 22:43
Mam straszny lęk przed piłką więc mam zwolnienie całoroczne z wuefu chciałbym się jednak pozbyć tego wkurzającego lęku aby bez nerwów grać w piłe czy kosza czy siatkówkę.
jestem entem
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
27 sie 2007, 11:29
Lokalizacja
z Fangornu

Avatar użytkownika
przez fiufiu 20 lis 2007, 23:08
Rommel napisał(a):Mam straszny lęk przed piłką


O ja wspolczuje Ci :(. Ale wiesz moze zacznij na poczatku pograc z jakims przyjacielem moze z jakims rodzicem.....lekkie pilki, a pozniej malymi kroczkami do mocniejszych strzalow. A na WF musisz zaczac chodzic, dla mnie dobra kondycja to podstawa.
"Oddaję się morzu,
Pozwalam się ponieść fali,
Niech mnie obmyje.
W obliczu strachu,
Pewnego razu uwierzyłem.
Łzy smoka,
Dla Ciebie i dla mnie..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
245
Dołączył(a)
13 lis 2007, 17:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez sebcio 20 lis 2007, 23:23
wiesz to naprawde dziwne, moze najpierw zacznij ogladac zdjecia pilek w necie, moze jakies filmiki na youtube, z czego wzial sie taki strach???
sebcio
Offline

Avatar użytkownika
przez makanti 21 lis 2007, 00:04
Więc jak sobie z tym radzicie skoro też to macie??? Czy jest jakieś inne wyjście prócz terapii?
...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
189
Dołączył(a)
04 lis 2007, 08:46
Lokalizacja
<---+--->

Avatar użytkownika
przez makanti 21 lis 2007, 00:07
Na dobry początek polecam piłkę i ścianę jako przeciwnika. Najzwyczajniej w świecie pokopać piłkę o ścianę tak aby się odbijała w Twoim kierunku :smile:
...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
189
Dołączył(a)
04 lis 2007, 08:46
Lokalizacja
<---+--->

strach przed kobietami

przez romanian 21 lis 2007, 00:44
Mysle, ze z wiekiem powinno byc latwiej, tzn im bedziesz starszy tym luzniej bedziesz do tego podchodzil.

Generalnie najbardziej paradoksalne jest to, ze w wiekszosci przypadkow takich jak u Ciebie lek jest calkowicie irracjonalny, ale tak to niestety bywa w tych czasach. Teraz w ogole ciezko nawiazac glebsza znajomosc z kimkolwiek nie mowiac o plci przeciwnej. Takze pamietaj, ze ilosc nie przechodzi w jakosc i wcale nie jest powiedziane, ze kolesie co sie umawiaja codziennie z inna dziewczyna maja wieksze szanse na poznanie sensownej partnerki czy zony niz Ty, co do netu i szukania kobiety w necie to bym nie polecal czatow, jak juz cos to jakies randki moze, ale tez nie wszystkie, a najlepiej fora i chyba najlepsze jest takie podejscie ze idziesz na spotkanie po to zeby wypic kawe czy piwo i odreagowac prace, szkole czy dom, a nie nastawiasz sie na to, ze od razu bedzie to Twoja przyszla dziewczyna, generalnie net ma to do siebie ze nie daje mozliwosci wyczucia 2 czlowieka i potem wychodza absurdalne sytuacje i zdarza sie, ze w realu ktos kto byl fajny na necie zupelnie Ci nie pasuje, no ale tak to juz bywa. W realu z kolei mysle, ze absolutnie nie warto poznawac dziewczyn w klubach czy na dyskotekach chyba ze lubisz ryzykowny seks.

Pozdrawiam
R.
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
21 lis 2007, 00:36

Avatar użytkownika
przez Załamana86 21 lis 2007, 17:16
Ja przez lata próbowałam uciekać w różne rzeczy, ale nie działało, a strach przed przyszłością jakoś dalej trzyma teraz chyba nawet ciut mocniej (jak to u progu wejścia w dorosłe życie).
Terapii nie próbowałam jeszcze bo w ogóle od niedawna się leczę, ale może warto...?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
19 lis 2007, 14:43

mnie

przez Rommel 21 lis 2007, 18:35
We mnie jeden z kolesi w podstawówce z premedytacją rzucił we mnie piłką w głowę i stąd paniczny strach
jestem entem
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
27 sie 2007, 11:29
Lokalizacja
z Fangornu

przez .Tomek 21 lis 2007, 18:57
A może jeszcze strach przed literą G? Wieje mi tu ostrą przesadą. No ale skoro tak twierdzisz :roll: Pooglądaj piłki w necie i może parę meczy na żywo :roll:
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

przez smutna48 21 lis 2007, 19:40
oj ludzie ludzie moze kiedys dostał za mocno piłką w głowe albo coś to spowodowało czemu od razu tak uszczypliwie ;) Miałam koleznke ktora miała wypadek samochodowy przed tym jadła rogalika tego z czekolada czy czymś dawno temu. I po tym całym wypadku nie mogła na nie patrzec a samochodem nie bała się jeżdzić
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Avatar użytkownika
przez slitzikin 21 lis 2007, 19:53
Żeby przełamać swój strach musisz się z nim zmierzyć, skonfrontować się z nim. Tak jak ktoś już pisal kup sobie i piłkę i kop sam, o ścianę, potem ze znajomymi, przejdzie Ci na pewno.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
258
Dołączył(a)
10 kwi 2007, 00:25
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez Mizer 21 lis 2007, 19:53
W realu z kolei mysle, ze absolutnie nie warto poznawac dziewczyn w klubach czy na dyskotekach chyba ze lubisz ryzykowny seks.


a ja uważam, że to jakieś nędzne uogólnienie.
gdybym łaziła po klubacch czy dyskotekach to bym sie obraziła
Ciesz się każdym dniem bo nigdy nie wiadomo, kiedy na Twój dom może najechać ciężarówka z gnojem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
877
Dołączył(a)
08 cze 2006, 17:29

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Przeskocz do