Książki, książki..i książeczki.

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Książki, książki..i książeczki.

Avatar użytkownika
przez platek rozy 20 maja 2015, 09:48
detektywmonk, czytalam dwie Cobena ale jakos sie nie wciagnelam .

Zaczelam wczoraj.
Wodne anioły" są pierwszą częścią nowej serii o Malin Fors, inspirowanej czterema żywiołami

Doceniany przez krytyków literackich, uwielbiany przez czytelników!

Pewnego sierpniowego dnia w jednej z bogatszych dzielnic Linköpingu znaleziono zwłoki małżonków. Ich pięcioletnia adoptowana córka Ella zaginęła. Grupa dochodzeniowo-śledcza z komisarz Malin Fors na czele rozpoczyna intensywne poszukiwania. Kto miał powód, aby zamordować dwoje młodych, zamożnych ludzi? Co się stało z dzieckiem? Wielowątkowe śledztwo odkrywa przed policjantami mroczną stronę ludzkiej natury, a granica między żywymi i zmarłymi, między dobrem a złem coraz bardziej się zaciera.

Śledztwo zmusza Malin do konfrontacji z własnymi demonami, coraz trudniej jest jej się oprzeć znieczulającemu działaniu alkoholu. Wie jednak, że nie może się poddać. Nie może zawieść małej Elli. Musi odnaleźć dziewczynkę i człowieka, który zamordował jej rodziców.
Niestety myślalam ze to pierwsza częśc o Malin Fors a to juz tom 6 , muszę zapisac się na poprzednie 5 .

Czyta się dobrze , jest pięknym językiem pisana . Ma taki swoisty styl . Nie spotkalam sie jeszcze z tak pisanym kryminalem .Wciaga .

Obrazek

Wiesz ze wyszla nowa ksiązka Grazyny Jeromin _ Gałuszki" Zloty sen"?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Książki, książki..i książeczki.

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 20 maja 2015, 12:53
A nie znam tego autora.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16466
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Książki, książki..i książeczki.

Avatar użytkownika
przez Maladie 20 maja 2015, 12:58
Przeczytałam kiedyś całego dostępnego wówczas Cobena ciurkiem i jakieś 5 lat temu poważnie mi się nim odbiło :twisted: Od tej pory go nie tykam :lol:

Właściwie to wolę Childa i jego serię o Jacku Reacherze. Przyjemnie odmóżdża.
And I have tried to make you see / A brighter hue / But deep down I know I'll be / Forever blue
https://www.youtube.com/watch?v=S31P1PZzkm0
Avatar użytkownika
Offline
Posty
685
Dołączył(a)
22 mar 2015, 17:52

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Książki, książki..i książeczki.

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 20 maja 2015, 12:59
Ja znam mało książek Lee Childa.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16466
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Książki, książki..i książeczki.

Avatar użytkownika
przez platek rozy 20 maja 2015, 18:54
detektywmonk, to polecam Monsa bo mnie zachwycil jezyk ksiazki ... No i jest inna niz kryminaly ktore czytalam.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Książki, książki..i książeczki.

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 20 maja 2015, 21:10
Skuszę się.A polecam coś z przygody :D Jack Du Brul Zagłada.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16466
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Książki, książki..i książeczki.

Avatar użytkownika
przez Evia 21 maja 2015, 20:26
Naszła mnie ochota na klimatyczną książkę, w której akcja dzieje się w jakiejś tajemniczej posiadłości.
Nawiedzone zamczyska, duże i opuszczone posiadłości itd w których bohater/bohaterka książki musi zamieszkać.

Macie może jakieś propozycje?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1971
Dołączył(a)
19 lis 2014, 10:53

Książki, książki..i książeczki.

Avatar użytkownika
przez alone05 23 maja 2015, 19:28
Teraz czytam dwie książki.

LŚNIENIE:

Powieść uważana przez wielu czytelników za horror wszech czasów. Jack Torrance, były nauczyciel, a obecnie poszukujący weny pisarz, otrzymuję pracę dozorcy w opuszczonym na okres zimowy górskim hotelu Overlook. Kiedy burze śnieżne odcinają od świata rodzinę Torrance'ów, obdarzony telepatycznymi zdolnościami Danny, pięcioletni syn Jacka, odkrywa, że hotel jest nawiedzony, a duchy powoli doprowadzają jego ojca do obłędu. Sytuacja staje się coraz bardziej groźna, aż pewnego dnia mężczyzna przestaje nad sobą panować...

http://zapodaj.net/8e36ebe057ae7.jpg.html

RĘKA MISTRZA:

Najlepsza od lat książka mistrza grozy Stephena Kinga! Ręka mistrza to nie tylko znakomity horror, ale też rewelacyjna powieść psychologiczna. Edgar Freemantle w ciężkim wypadku samochodowym traci rękę i równowagę psychiczną. Nękany niekontrolowanymi napadami szału, musi zacząć życie od początku. Za radą psychologa wyrusza na Duma Key, olśniewająco piękną i odludną wyspę na wybrzeżu Florydy, należącą do sędziwej Elizabeth Eastlake. Wynajmuje tam dom, wiedząc tylko jedno: chce rysować. Tworzone z chorobliwą pasją obrazy Edgara są owocem talentu, nad którym stopniowo przestaje mieć kontrolę. Kiedy tragiczne dzieje rodziny Eastlake'ów zaczynają wyłaniać się z mroków przeszłości, nieposkromiona moc dzieł Freemantle'a objawia swe coraz bardziej przerażające i niszczycielskie możliwości.

Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
843
Dołączył(a)
03 sty 2014, 20:36

Książki, książki..i książeczki.

Avatar użytkownika
przez platek rozy 23 maja 2015, 19:35
Evia, Moze Emily Bronte "Dziwne losy Jane Eyre" .

alone05, Bardzo lubie Kinga , "Lsnienie " klasyk " "Reka Mistrza" tez mi sie bardzo podobala.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Książki, książki..i książeczki.

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 24 maja 2015, 14:13
Ostatnio dorwałem coś z naszego podwórka.Maria Nurowska Zabójca.Niestety mi się nie podobała.Miałem wrażenie,że czytam jakieś romansidło.
Druga to Jacek Piekara.Ja Inkwizytor.Głód I Pragnienie, dla mnie tylko dobra.Za bardzo przegadana.Te opowiadanie pierwsze Wiewióreczka, słabe.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16466
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Książki, książki..i książeczki.

Avatar użytkownika
przez Poland 25 maja 2015, 20:19
@alone05
Zacząłem czytać regularnie i jakoś mój wybór też padł na "Lśnienie". Lektura przypadła mi do gustu, ma swój klimat (te zwierzęta żywopłotu były mocne). :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
03 sty 2014, 20:45
Lokalizacja
Unknown

Książki, książki..i książeczki.

Avatar użytkownika
przez platek rozy 25 maja 2015, 20:22
detektywmonk, Bo Nurowska pisze takie romanse ;)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Książki, książki..i książeczki.

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 25 maja 2015, 20:34
Ale czytałem też te dwa tomy o wilkach i były fajne.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16466
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Książki, książki..i książeczki.

Avatar użytkownika
przez platek rozy 25 maja 2015, 20:43
detektywmonk, o wilkach sa niezle ale reszta to takie wlasnie romansidla . Ja czytalam kilka i nie przepadam za ta autorka.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Purpurowy i 11 gości

Przeskocz do