"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Flora3 26 sty 2015, 11:51
zwiędłam.
"Ogólnie mówiąc - life is brutal
Poza tym wszystko doskonale... "

absenor
sertralina
xanax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1290
Dołączył(a)
21 wrz 2014, 16:20

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez lony 26 sty 2015, 13:23
Gówno, gówno, gówno. Boję się dzisiaj wrócić do pracy. Dlaczego muszę być tak zjebanym człowiekiem?
Nie ma wolności dla człowieka, jak długo nie pokonał on strachu przed śmiercią.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
95
Dołączył(a)
23 maja 2011, 14:10

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez symetria:/ 26 sty 2015, 14:58
Dlaczego ludzie w ogóle mają lęki, myślą o śmierci czy samookaleczaniu??? Why? Czy można to jakoś naukowo wytłumaczyć?
Nie można stworzyć jakiegoś jednego leku, który by zablokował jakieś receptory? :bezradny: w mózgu czy coś takiego, co odpowiada za te wszystkie negatywne myśli?
symetria:/
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Follow_ 26 sty 2015, 17:51
trzęsą mi się ręce i nogi mam jak z waty...
nie wiem w sumie z jakiego powodu ;/

i bolą mnie plecy :<
Poddaję się nie mam siły na walkę...
Zazdroszczę ludziom szczęścia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1723
Dołączył(a)
11 lip 2014, 20:07
Lokalizacja
Tricity

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez izaa 26 sty 2015, 18:03
( Dean )^2, jedyne co mogę ci polecić na te napady lęku to lek na serce, atenolol sanofi sie nazywa o ile dobrze pamiętam. Jak miewałam ciężkie examy to brałam pół tebletki 2x dziennie ok godzine pół godziny przed nauką czy egzaminem. Ręce mi sie nie trzęsły (i nie tylko) i nie miałam uderzenia gorąca.
Offline
Posty
1044
Dołączył(a)
04 sty 2014, 21:06

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Steviear 26 sty 2015, 22:25
Chciałabym umrzeć tak strasznie mnie boli wszystko. Czuję takie spięcie każdego mięśnia że to nie do wytrzymania jest. Kręgosłupa, kości. Brzucha, przede wszystkim brzucha.
Czuję jakbym spuchła cała, w głowie szum, bardzo niskie ciśnienie.
To jest koszmar. Gdybym mogła wybierać to wybrałabym sobie życie faceta. Jakieś powalone to jest. Pewnie nie każda kobieta tak cierpi( ba! mówią nawet o uprawianiu sportu! jakieś żarty..) Kiedy ja nawet wstać z łóżka nie mogę. Co się ruszę to już żałuję że się ruszyłam. Zwykle łykałam środki na sen by tylko spać. Ale teraz nie mogę bo mam dużo do zrobienia na jutro- nie ma opcji odłożenia tego.
Zawsze jak miałam egzamin jakiś ważny to się to pojawiało. Skąd u mnie takie szczęście? Dlaczego akurat ZAWSZE mam okres wtedy kiedy jest ważny egzamin? Czemu nie w normalny dzień?
Tak mi się nasiliło że zupełnie nie wiem co z tym zrobić.
Pojadę na pogotowie- ból nie do wytrzymania a i tak będę słuchać krzyków czemu raczyłam w ogóle przyjść.
I że nie powinno mnie tu być. A na koniec dostanę polecenie aby kupić sobie ibuprom. Dziękuję za taką pomoc Obrazek
Offline
Posty
1083
Dołączył(a)
19 paź 2014, 17:32

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez dar 27 sty 2015, 02:23
Zadziwiające jest gdy człowiek w dorosłości zdaje sobie sprawę ile to wszystko jest warte. Jak wiele iluzji, nic nie wartych relacji go otacza, ile jest w ludziach zawiści, złych intencji. Obrazek
“ Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele. ”
dar
Offline
Posty
1276
Dołączył(a)
25 lut 2011, 11:16

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Diegosław 27 sty 2015, 12:27
Nie wiem jak dłużej radzić sobie ze sobą. Nie mogę spać, nie mogę myśleć, nic mi nie sprawia przyjemności. Po fazie manii i odstawieniu stymulantów czuję, że nie dam rady. Nie mam nawet siły czytać podobnych wątków. stwierdzono u mnie etap psychoz. Na razie zażywam haloperidol, relanium i zalastę. Czy to już poważne CHAD? Jak sobie z tym poradzić? Wiem, że nie ma na to szybkiego sposobu ale jak sobie z tym radzić? W miejscowościjuz uważają mnie z wariata przez okres manii, który miałem. Teraz nie mam nawet szans na pracę, której i tak jest w mojej okolicy nie zawiele. Wszystko przez opinię jaką ludzie z "pomocą" sklepikarza wyrobili sobie o mnie. Czuję się beznadziejnie. Już się wyjęczałem.
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
24 sty 2015, 09:57

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez jeszczeżywa 27 sty 2015, 16:01
Mam wszystko i niczego mi nie brakuje (zwłaszcza zdaniem innych) poza chęcią do życia.
Depresja odbiera mi wszystko, już nie pamiętam jak to jest cieszyć się z czegoś, bawić się, śmiać. Usilnie staram się znaleźć sobie fajne zajęcie, coś fajnego zrobić, kupić - ale już nic nie sprawia przyjemności, nic nie interesuje. Obojętność.
Od dawna mam pomysł, by skończyć ten bezsensowny żywot i pewnie gdybym miała coś skutecznego pod ręką, zrobiłabym to już dawno. Ale desperacja jeszcze widać nie sięgnęła dna. Jednak co jakiś czas szukam i pewnie w końcu znajdę sposób. W międzyczasie sobie wegetuję - sprawiam wrażenie, że coś sensownego robię i wszyscy są zadowoleni. Psychiatra wymyśla co raz to nowe leki, ale to nie działa i fakt ten dobija mnie jeszcze bardziej. Ostatnio wkurzyłam się i odstawiłam leki, no i teraz mam efekt - DÓŁ.
Czytając to forum zrozumiałam, że tak już będzie zawsze - góra/dół, góra/dół... nie podoba mi się ta wizja, nie daje nadziei, utwierdza w przekonaniu, że nie warto męczyć się dalej... lepiej nie będzie, bo przede mną tylko starość, nie ma na co czekać...
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
27 sty 2015, 14:52

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez warrior11 27 sty 2015, 16:23
jeszczeżywa,
Jeżeli sama odstawiłaś leki z dnia na dzień,to masz teraz efekty odstawienne,nie dziw się,że się źle czujesz..
i to nie prawda,że się zawsze będziesz tak czuła,bo takie stany mijają,więc się nie dołuj..a zanim przyjdzie
starość,może Cię spotkać jeszcze wiele fajnych rzeczy,więc nie trać nadziei na lepsze jutro;)
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1012
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez jeszczeżywa 27 sty 2015, 16:30
Jak brałam leki miałam podobne stany, jakiejś wielkiej różnicy nie widzę.
Stara jestem już a fajne rzeczy nawet jak są fajne - nie cieszą :(
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
27 sty 2015, 14:52

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez warrior11 27 sty 2015, 18:00
jeszczeżywa,
Basia,możesz być stara,ale jara;) Wiele zależy od Ciebie..spróbuj przetrzymać efekty odstawienne,
może akurat poczujesz się lepiej na trzeźwo,bez psychotropów,
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1012
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Follow_ 27 sty 2015, 18:02
jutro czeka mnie jazda autem 500 km a jestem chora, ledwo mówię, mam gorączkę i boli mnie głowa :<
Not fun at all :<

I jeszcze dzisiaj mój szef wysłał do mnie mejla z tekstem "zrób coś z tym"
z czym? jak? co? o co mu chodzi?
to nie napisał...
od kiedy czytam w myślach???
Poddaję się nie mam siły na walkę...
Zazdroszczę ludziom szczęścia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1723
Dołączył(a)
11 lip 2014, 20:07
Lokalizacja
Tricity

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez jeszczeżywa 27 sty 2015, 19:32
Warroir
tak właśnie pomyślałam. A jak długo może trwać taki stan odstawienia?
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
27 sty 2015, 14:52

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do