Samotność

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Samotność

Avatar użytkownika
przez kokos7 29 paź 2013, 23:01
Kiya, a dyskoteka, tam znajomosci zawierane?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
655
Dołączył(a)
24 paź 2013, 16:57

Samotność

Avatar użytkownika
przez Vilgefortz 29 paź 2013, 23:01
kokos84 napisał(a):Ja bym próbował coś zadziałać, ale nie wiem czy jestem na to psychicznie gotowy.
Zakładałeś konto na portalu randkowym?


no to probuj to zobaczysz, ja nie jestem przekonany do portali randkowych bo kojarza mi sie z tym ze tam sie 'bajeruje laski' a ja nie ten typ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
303
Dołączył(a)
01 sty 2012, 19:47

Samotność

Avatar użytkownika
przez PJT 29 paź 2013, 23:01
tak jestem na nim wystarczajaco gruby jeżeli o to Ci chodzi
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Samotność

Avatar użytkownika
przez Kiya 29 paź 2013, 23:02
kokos84 napisał(a):Kiya, a dyskoteka, tam znajomosci zawierane?

:lol:

-- 29 paź 2013, 23:03 --

PJT, nie, po prostu nabijam się troszkę z tego, że wszędzie dajesz stare foty ;p
"Jestem toksycznym produktem odpadowym aktu stworzenia."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7416
Dołączył(a)
07 lip 2011, 13:10
Lokalizacja
Never Never Land

Samotność

Avatar użytkownika
przez PJT 29 paź 2013, 23:04
Bo nowych nie robie bo nie moge na siebie patrzec ?
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Samotność

Avatar użytkownika
przez khaleesi 29 paź 2013, 23:04
PJT, a ta fotka co masz słomkę w zębach to aktualna czy nie bardzo?
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12626
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Samotność

Avatar użytkownika
przez PJT 29 paź 2013, 23:06
jasne ze nie, z lata przed choroba.
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Samotność

Avatar użytkownika
przez kokos7 29 paź 2013, 23:08
Chodzi o to ze dziewczyny oczekuja czegos od Ciebie, zdecydowania, pewnosci siebie, konkretnych dzialan. A u mnie z tym jest cienko.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
655
Dołączył(a)
24 paź 2013, 16:57

Samotność

Avatar użytkownika
przez PJT 29 paź 2013, 23:10
khaleesi, podaj maila na priv wysle Ci foto z dzisiaj
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Samotność

Avatar użytkownika
przez kokos7 29 paź 2013, 23:11
kokos84 napisał(a):Chodzi o to ze dziewczyny oczekuja czegos od Ciebie, zdecydowania, pewnosci siebie, konkretnych dzialan. A u mnie z tym jest cienko.

Kiya zgodzisz się z tym?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
655
Dołączył(a)
24 paź 2013, 16:57

Samotność

Avatar użytkownika
przez Sayace 29 paź 2013, 23:29
kokos84 napisał(a):Chodzi o to ze dziewczyny oczekuja czegos od Ciebie, zdecydowania, pewnosci siebie, konkretnych dzialan. A u mnie z tym jest cienko.


Agreed.
´Cause it's always raining in my head,
forget all the things I should have said.


~ Staind - Epiphany
Avatar użytkownika
Offline
Posty
486
Dołączył(a)
05 paź 2013, 01:10
Lokalizacja
I must belong somewhere.

Samotność

Avatar użytkownika
przez PJT 29 paź 2013, 23:32
khaleesi, dostałaś ?
też się zgadzam w sumie
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Samotność

Avatar użytkownika
przez khaleesi 29 paź 2013, 23:33
PJT, taa :lol:
Ostatnio edytowano 29 paź 2013, 23:40 przez khaleesi, łącznie edytowano 1 raz
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12626
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Samotność

Avatar użytkownika
przez Kiya 29 paź 2013, 23:35
kokos84 napisał(a):
kokos84 napisał(a):Chodzi o to ze dziewczyny oczekuja czegos od Ciebie, zdecydowania, pewnosci siebie, konkretnych dzialan. A u mnie z tym jest cienko.

Kiya zgodzisz się z tym?

Tylko częściowo. Miło byłoby mieć faceta idealnego, ale nie wierzę w takie rzeczy :P A nawet gdyby się taki napatoczył - to czułabym się przy nim jak gówno. Dla mnie chodzi chyba o to... żeby facet nie był większą sierotą ode mnie. Nie musi być zdecydowany i pewny siebie. Wystarczy, że będzie próbował i zapewni mi choć śladowe poczucie bezpieczeństwa.
"Jestem toksycznym produktem odpadowym aktu stworzenia."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7416
Dołączył(a)
07 lip 2011, 13:10
Lokalizacja
Never Never Land

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do