Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Avatar użytkownika
przez Dora 11 cze 2006, 11:59
Ja po efektinie schudlam 6 kg. Ale faktycznie zauwazylam wzmozona chec na slodycze, z tym ze jem je zamiast posilku..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
20 maja 2006, 10:32

Avatar użytkownika
przez Mizer 11 cze 2006, 17:37
więc tak

najbardziej roztyłam się po Zyprexie, Seronilu.

Na Rispolepcie waga bez zmian
Na Fluanksolu waga bez zmian

i chcą MI DAć DEPAKINE :(
Ciesz się każdym dniem bo nigdy nie wiadomo, kiedy na Twój dom może najechać ciężarówka z gnojem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
877
Dołączył(a)
08 cze 2006, 17:29

Avatar użytkownika
przez jowita 11 cze 2006, 23:08
DARUNIA
ja brałam w ciazy tylko relanium2,seronil musiałam odstawic lekarz mi zabronił go brac definitywnie,było ciezko ale jakos te 9 miesiecy przezyłam chodz prawie cała ciaze płakałam to leków strasznych nie miałam duzo mi pomogała rozmowa z moim psychiatra ;)
pozdrawaim :!:

[ Dodano: Nie Cze 11, 2006 11:09 pm ]
A TAK NA MARGINESIE JEST JAKIS CUDOWNY LEK NA ODCHUDZANIE :?: :?: :?: :?:
Może zawsze trzeba najpierw przejsc przez piekło......by zrozumiec czym naprawde szczeście jest.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Khandro 11 cze 2006, 23:37
Ja akurat zawsze miałam problemy z masą ciała, raczej z niej niedoborem. Koło nerwic i niepokoi powodowało brak łaknienia i snu. Po Mianserinie (Czy zastępczym Lerivonie) zaczęłam sukcesywnie spożywać pokarm... Przytyłam niewiele około 5 kg. Rozmawiając z psychoterapeutą, dowiedziałam się, iż przyrost masy ciała jest uzależniony od tendencji genetycznych i choćbym zmieniła lek (z czteropierscieniowych przeciwdepresantów, na trój...Doxepin itp.) moja masa ciała niewiele się zmieni. Bardziej na przyrost masy ciała będą miały znaczenie warunki, pewnego pozornego, stabilnego stanu psychcznego, jak sen, "wracanie do świata żywych" jak ja to nazywałam. W ciąży kazano odstawić mi leki z grupy benzodiazepin (czyli Relanium, bądź Lorafen) natomiast Mianserin spożywałam w najniższej dawce. Wiązały się z tym już jednak racjonalne lęki o rozwój nieprawidłowy dziecka. Koszmary i poczucie, że jestem okrutną matką. Po porodzie, nie mogłam karmić dziecka..Uwierzcie, ze było to dla mnie zbyt wysoka ceną. Wydaje mi się, iż teraz postąpiłabym inaczej..Ale wiem, że mądrym się jest po szkodzie.
Pozdrawiam serdecznie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
11 cze 2006, 14:34
Lokalizacja
Elbląg

przez kratka 12 cze 2006, 16:19
chudnie się po seronilu, bo to także lek na bulimię. biorę seronil od 2 miesięcy i w tym czasie moja waga spadła z 59 do 53 kilo. ciesze się, nie ważyłam tyle od lat :]
Offline
Posty
118
Dołączył(a)
16 mar 2006, 22:32

przez Angelika 12 cze 2006, 19:18
Co seronil ma w skladzie ze tak sie po nim chudnie?
Angelika
Offline

przez ania30 15 cze 2006, 22:34
ja po Doxepinie przytyłam z 46kg do 60,5 kg przez 9 miesiecy i byłam z tego faktu bardzo zadowolona bo zawsze jestem drobinką a wtedy wreszcie wyglądalam jak prawdziwa kobieta , po odstawieniu leku co tydzień chudlam po 60-80 dkg tak wiec moja waga teraz to 53 kg i już sie tak zatrzymala ,ale cieszę sie ze nie wrócila do 46 kg. wiec dla mnie to był plus tycie , :lol:
życie jest piękne
Offline
Posty
133
Dołączył(a)
07 cze 2006, 18:48
Lokalizacja
polska

przez giovanna 20 cze 2006, 17:25
ja po sulpirydzie przytyłam ok.8 kilogramów,ale u mnie był podobny problem jak opisany wyżej,brak łaknienia,ważyłam 42 kg przy wzroście 160 cm,nie jem więcej niż zwykle,więc myśle,że gdybym się obżerała to przyrost wagi byłby większy,a nie chcę więcej tyć,bo nie będę miała się w co ubrać :lol:
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
20 cze 2006, 16:54

Avatar użytkownika
przez Hollow 20 cze 2006, 21:01
Bez zmian. Jak byłem, tak jestem - ponury żniwiarz.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
10 mar 2006, 17:29

Avatar użytkownika
przez czarna741 27 cze 2006, 14:17
hmmm na mnie wszystkie prawie leki tak działają że chudnę :cry: :cry:
nie mam apetytu :twisted: :twisted: jedynie po lerivonie jadłąm tak że ho ho ho :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
po efektynie nie miałąm apetytu ale pomagał 8) dlatego ratowałąm się lerivonem żeby jeszcze bardziej nie schudnąc w najgorszym okresie ważyłam 51 kg przy wzroście 168 strasznie się czułam :( :(
cieszmy się każdym danym nam dniem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
260
Dołączył(a)
27 cze 2006, 12:25
Lokalizacja
Kwidzyn

przez bwahlfipe03 01 lip 2006, 20:53
po lerivonie przytyłam 7 kilo, po rexetinie schudłam 4 i nadal chudne bo nic nie jem, nie mam apetytu i ciągle chodze głodna
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
30 cze 2006, 21:58

przez darunia 01 lip 2006, 21:13
Widze że miałaś taki sam zestaw leków. Ja przez pół roku brałam lerivon w różnych dawkach (60 - 120) od dwóch tyg. nie biore, Lerivon na sen i apetyt pomógł bardzo no i na depresje ale tak samo na lęki niestety nie i dostałam seroxat który biore od ponad 2 miesięcy i leki są mniejsze. Sen jest ok a miałam straszne problemy. ale niestty po lerivonie też przytyłam i to bardzo, narazie jakoś nic nie chudne ale apetyt mam mniejszy i nie mam tej strasznej ochoty na słodycze.
Ile Ty brałas lerivon i ile bieżesz paraxetyne?
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

przez bwahlfipe03 01 lip 2006, 21:16
lerivon brałam 3 miesiące w dawce do 90mg; rexetin tylko miesiąc bo źle sie po nim czułam teraz mam stimuloton
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
30 cze 2006, 21:58

przez arliko 03 lip 2006, 11:37
JA PRZYTYŁAM OD 4 MIESIĘCY AŻ 10 KG!!!! NIE WIEM CO MAM ROBIĆ- CHODZE NA SIŁOWNIE, NIE JEM DUŻO I TYJĘ NADAL... BIORĘ MIANSERYNĘ 10 MG :(
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
09 maja 2006, 12:50

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do