Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Mój dzisiejszy dzień

przez kafka 04 sie 2012, 13:12
dziś pierwszy raz od baaaaaaaaaaaaaaaaardzo dawna tańczyłam :yeah:
kafka
Offline

Mój dzisiejszy dzień

przez roxaneczka37 04 sie 2012, 13:18
to fajnie, taniec jest przyjemny. Zwłaszcza gdy muzyka jest piękna i można dać się ponieść, aż się zachciewa życ pełną parą ::)
Trzeba walczyć o swoje marzenia, ale trzeba też wiedzieć, które drogi są nie do przebycia i zachować siły na przejście innym ścieżkami.
Offline
Posty
266
Dołączył(a)
01 sie 2012, 19:55
Lokalizacja
wszędzie

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Alienated 04 sie 2012, 13:18
Monar, i mam nadzieję, że w końcu dobrze będzie ;) Tego Ci właśnie życzę :!: ;)
U mnie póki co, pierwszą część dnia można zaliczyć do całkiem udanych :twisted:
Wypad do miasta zaowocował kilkoma naprawdę sympatycznymi sytuacjami oraz udanymi, acz skromnymi, zakupami ;)
Dopiero w tej chwili zaczęło się konkretnie chmurzyć, ale wygląda na to, że i popada niebawem konkretnie... Jestem więc uziemiony na kilka najbliższych godzin w domu ;)
"A Magda jest najlepsza, bo ma złote serce... Bo to jest Magda...!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3400
Dołączył(a)
28 sty 2009, 19:11

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez wysłowiona 04 sie 2012, 14:07
Locust, zmotywowana do zmian. moze i teraz jeden dzien w plecy bo jednak przedwczoraj tez mialam lęki, ale lezalam w lozku tyle, ile bylo potrzeba do zasniecia, a dzisiaj juz nie dalam rady sie starac. no, ale wszystko idzie w dobrym kierunku bo ostatnio pokazalam sobie, ze potrafie zasnac w kilka minut bez wiekszych przygod;)

Alienated- tak, pogoda fantastyczna^^
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1006
Dołączył(a)
19 lip 2012, 08:59

Mój dzisiejszy dzień

przez petra 04 sie 2012, 14:15
hmm wyzwania przekładam na blizej nieokreslony termin bo tymczasem sprawy przybrały zaskakujacy obrót i czekam na finał ;)
petra
Offline

Mój dzisiejszy dzień

przez Monar 04 sie 2012, 14:17
kafka, ale fajnie. ja nie przepadam za tańcem, ale jak z chłopakiem fajnym, to nie pogardzę. tańczyłaś ze swoim chłopem tak ? ;)

-- 04 sie 2012, 14:18 --

Alienated, nie dziękuję. z czasem chyba będzie lepiej... musi. ;)
Monar
Offline

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Alienated 04 sie 2012, 14:39
Monar, nie dziękując uniemożliwiasz mi odpowiedzieć grzecznie: "proszę" ;)

-- 04 sie 2012, 13:43 --

petra napisał(a):hmm wyzwania przekładam na blizej nieokreslony termin bo tymczasem sprawy przybrały zaskakujacy obrót i czekam na finał ;)

petra, jeśli w ten sposób też można, dlaczego nie ;)
"A Magda jest najlepsza, bo ma złote serce... Bo to jest Magda...!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3400
Dołączył(a)
28 sty 2009, 19:11

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez be_strong 04 sie 2012, 15:35
smutek w sercu
Urodzilam sie Aniolem, ale kiedy zycie polamalo mi skrzydla , zaczelam latac na miotle..

gg, dzięki uprzejmości Powietrznego Kowala ;) : 44247052
Avatar użytkownika
Offline
Posty
735
Dołączył(a)
23 lip 2012, 23:27

Mój dzisiejszy dzień

przez jaguar 04 sie 2012, 17:59
witam wszystkich, 1,5 mc jestem w depresji i nie moge sie z tego wyrwac i coraz bardziej unikam ludzi
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
04 sie 2012, 12:10

Mój dzisiejszy dzień

przez Stylow 04 sie 2012, 18:01
Dobry!
Stylow
Offline

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Alienated 04 sie 2012, 18:25
Villain, i dobrze :!: ;)
"A Magda jest najlepsza, bo ma złote serce... Bo to jest Magda...!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3400
Dołączył(a)
28 sty 2009, 19:11

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez jasaw 04 sie 2012, 18:58
Właściwie nijaki - codzienne obowiązki, poza tym działania ograniczone, bo duszno, bo nieprzyjemnie, bo źle...
Już niedługo ochłodzenie - wiem, że odżyję.
"Cierpliwość jest podporą słabości, niecierpliwość - ruiną silnych"
"Nie możesz dokonać wyboru, jak umrzeć. Ani kiedy.
Możesz tylko zdecydować, jak żyć. Teraz"
Avatar użytkownika
Offline
Dobra Dusza Forum
Posty
8063
Dołączył(a)
25 paź 2011, 19:36
Lokalizacja
Centrum

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Alienated 04 sie 2012, 19:17
jasaw, dobrze wiedzieć :!: Też już czekam na jakieś ochłodzenie, bo mnie ta wysoka temperatura za bardzo ogranicza w działaniu ;)
Dzisiaj właśnie, ze względu na pogodę, specjalnie się z niczym nie wysilam... Albo jest za gorąco, albo pada deszcz... Ale co tam... Każdemu należy się w końcu dzień zasłużonego nicnierobienia :!: ;)
"A Magda jest najlepsza, bo ma złote serce... Bo to jest Magda...!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3400
Dołączył(a)
28 sty 2009, 19:11

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez jasaw 04 sie 2012, 19:20
Alienated, zgadzam się, choć w takich sytuacjach targają mną wyrzuty sumienia - jak można nic nie robić /poza codziennymi obowiązkami oczywiście/, powinnam ciągle coś robić - to mój problem właśnie.

-- 04 sie 2012, 19:22 --

Tak, teorię mam opanowaną, w wielu kwestiach, ale gorzej z wdrażaniem ich w życiu.
"Cierpliwość jest podporą słabości, niecierpliwość - ruiną silnych"
"Nie możesz dokonać wyboru, jak umrzeć. Ani kiedy.
Możesz tylko zdecydować, jak żyć. Teraz"
Avatar użytkownika
Offline
Dobra Dusza Forum
Posty
8063
Dołączył(a)
25 paź 2011, 19:36
Lokalizacja
Centrum

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do