Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez nova_2013 13 sty 2014, 02:14
OK, znalazlam

http://drbach.pl/

a najlepsze to chyba kropelki KROPLIK :mrgreen:
"Kroplik jest dla osób nieśmiałych i wystraszonych. Doda ci więcej odwagi, aby stawiać czoło trudnym sytuacjom i ludziom. Pomoże ci przed egzaminem, rozmową kwalifikacyjną albo zabiegiem dentystycznym. Zrelaksujesz się i odzyskasz odwagę."
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez neon 13 sty 2014, 02:16
DżejnRołs, No nie wiem, ja to sie boje tych wszystkich znachorów. Zazwyczaj wyłudzają kasę. Teraz myśle że jednak 60 zł to za drogo za 15 min czegoś co pewnie nawet nie jest udowodnione naukowo.
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5746
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez DżejnRołs 13 sty 2014, 02:16
nova_2013, z tym ze ja takich kropli nie mam.;-) mam cosik nalane do nuteleczki i podczas tego 'seansu' z maszyna ine tez sie napradowywaly. Smierdzi mi to szarlataństwem ale zobaczymy..
"W życiu piękne są tylko chwile"||••
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1740
Dołączył(a)
18 lis 2013, 23:25
Lokalizacja
Tarnów

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez neon 13 sty 2014, 02:17
nova_2013 napisał(a):OK, znalazlam

http://drbach.pl/
"Kroplik jest dla osób nieśmiałych i wystraszonych. Doda ci więcej odwagi, aby stawiać czoło trudnym sytuacjom i ludziom. Pomoże ci przed egzaminem, rozmową kwalifikacyjną albo zabiegiem dentystycznym. Zrelaksujesz się i odzyskasz odwagę."


:hide: :hide: :hide: :hide:
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5746
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez DżejnRołs 13 sty 2014, 02:18
neon, ponoć udowodnione naukowo .wiem ze to jest dziwne wszystko ale tonacy sie wszystkiego chwyta. Moja sasiadke z bagna wyciagla tylko w innym byla niz nerwica bagnie.
"W życiu piękne są tylko chwile"||••
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1740
Dołączył(a)
18 lis 2013, 23:25
Lokalizacja
Tarnów

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez neon 13 sty 2014, 02:20
DżejnRołs, Nie no spoko, może to moje uprzedzenia są. ale wiem w jakim świecie żyjemy,a skoro psychoterapia potrafi być skuteczna po paru latach.. to jakieś cuda na kiju znachorów mnie nie robią, miejmy nadzieję, że tobie pomoże :great:
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5746
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez DżejnRołs 13 sty 2014, 02:20
http://www.energia21.pl/terapia-bacha.html ja to tutaj robie;-)

-- 13 sty 2014, 01:22 --

neon, wiem;-) ja w to srednio wierze ale /cenzura/ tam, sprobowac mozna..
"W życiu piękne są tylko chwile"||••
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1740
Dołączył(a)
18 lis 2013, 23:25
Lokalizacja
Tarnów

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez neon 13 sty 2014, 02:24
DżejnRołs, Ja tam biorę adaptogeny, reszty nawet nie próbuje, za duży bagaż życiowych doświadczeń :D :D
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5746
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez nova_2013 13 sty 2014, 02:28
DżejnRołs napisał(a):[b]ale tonacy sie wszystkiego chwyta.


Moj Boze.... skåd ja to znam !
Czlowiek by dusze zaprzedal szatanowi byleby tylko wyjsc z tego gowna :roll:
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez neon 13 sty 2014, 02:35
Dzisiaj Wieśka nie było, ciekawe co on tam wykombinował, czyżby się przestawił?
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5746
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez nerwa 13 sty 2014, 03:40
ooo no prosze, to ja tu w nocy siedze jak nigdy, a Wieska nie ma! :) :mrgreen:
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez 0Rh+ 13 sty 2014, 04:19
DżejnRołs napisał(a):http://www.energia21.pl/terapia-bacha.html ja to tutaj robie;-)

-- 13 sty 2014, 01:22 --

neon, wiem;-) ja w to srednio wierze ale /cenzura/ tam, sprobowac mozna..


W tej terapii mowa jest o homeopatii , a to nie wróży jej najlepiej http://www.racjonalista.pl/kk.php?s=8347&q=Homeopatia.przerznieta.na.pol&PHPSESSID=9e8n39pf4tgn8kip7roqrm9i36 Jednak rozumiem motywację do spróbowania .
Offline
Posty
1047
Dołączył(a)
03 maja 2013, 09:36

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez DżejnRołs 13 sty 2014, 04:52
Jest tu ktoś? Wyrwalo mnie dziwnie ze snu... po chwili panika boli mnie po lewej stronie serce... nie moge sie uspokoic.. nie spi jeszcze ktos?
"W życiu piękne są tylko chwile"||••
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1740
Dołączył(a)
18 lis 2013, 23:25
Lokalizacja
Tarnów

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Tyrr 13 sty 2014, 05:21
Ja jestem jeszcze
"Siadaj koło mnie,
to dla Ciebie jest ławka.
Posłuchaj, jak pięknie o miłości gada,
ten który miłości nigdy nie zazna"
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
22 sie 2013, 14:30
Lokalizacja
Śląsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do