Psychotropy niszczą- zdjęcie

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez Petek 04 maja 2015, 20:25
tahela napisał(a):Takie podkrążone oczy często świadczą o kłopotach z nerkami a także o innych kłopotach zdrowotnych nie mających związku z braniem psychotropów , porób badania sobie lepiej.A badania zacznij od nerek.


Robiłem badania wyniki sa gdzies na poczatku watku. Poprostu powieki sa czerwone to przeswotuje przez skore i wygladaja jak since
Pusta przestrzeń przypomni ci o błedach
Chciałeś ognia to z piekła ogień cie dosiega
Avatar użytkownika
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
22 maja 2014, 15:14

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez czarnygrubykot 06 maja 2015, 08:19
czarnygrubykot napisał(a):Że tak spytam, to jakaś norma że neuroleptyki zmieniają wygląd czy co?!?!?
Pytam, dlatego, że sama jestem na dawce 50mg Sulpirydu i nie chcę stracić urody przez to :)



hop hop ponawiam pytanko :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
57
Dołączył(a)
15 kwi 2015, 12:57

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez Ellwe 06 maja 2015, 12:50
Chętnie zamienię moje dodatkowe 8 kg i rozwaloną wątrobę na sińce pod oczami ;) Mam korektor :P
I was looking for a breath of a life
A little touch of heavenly light
But all the choirs in my head sang, no oh oh oh


Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Lamitrin 200 mg
Ketrel 50 mg
Seronil 100 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1110
Dołączył(a)
19 cze 2013, 12:50
Lokalizacja
Wlkp

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez bedzielepiej 10 maja 2015, 23:13
Rozwaliło mnie to zdjęcie i tytuł...
To są skutki złego żarcia i nieprzebywania na powietrzu, masz niedotleniony organizm i obrzęki- z jakichś powodów zatrzymuje Ci się woda w organizmie. Sportowcem też chyba nie jesteś. A wory pod oczami świadczą o problemach z nerkami.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1541
Dołączył(a)
02 wrz 2013, 19:49

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez zima 10 maja 2015, 23:20
alez dorabiacie ideologię. koles jest po prostu za gruby i za mało przebywa na dworze.
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez bedzielepiej 10 maja 2015, 23:23
zima napisał(a):alez dorabiacie ideologię. koles jest po prostu za gruby i za mało przebywa na dworze.


szczere i okrutne
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1541
Dołączył(a)
02 wrz 2013, 19:49

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez zima 10 maja 2015, 23:28
ale jest punktem wyjscia by zawalczyc o siebie.
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez Petek 11 maja 2015, 16:51
bedzielepiej napisał(a):Rozwaliło mnie to zdjęcie i tytuł...
To są skutki złego żarcia i nieprzebywania na powietrzu, masz niedotleniony organizm i obrzęki- z jakichś powodów zatrzymuje Ci się woda w organizmie. Sportowcem też chyba nie jesteś. A wory pod oczami świadczą o problemach z nerkami.


Że co skutki złego żarcia? Myślisz ze zajadam po 5 czekolad kg ciasteczek to jestes w bledzie.Od dluzszego czasu spedzam bardzo duzo na powietrzu i to nic niedaje. Woda sie ni zatrzymuje .I nspewno nie nerki wrzucilem w tym temacie wyniki nadan i jest wszystko w porzadku.
Pusta przestrzeń przypomni ci o błedach
Chciałeś ognia to z piekła ogień cie dosiega
Avatar użytkownika
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
22 maja 2014, 15:14

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez bedzielepiej 11 maja 2015, 18:36
Petek napisał(a):
bedzielepiej napisał(a):Rozwaliło mnie to zdjęcie i tytuł...
To są skutki złego żarcia i nieprzebywania na powietrzu, masz niedotleniony organizm i obrzęki- z jakichś powodów zatrzymuje Ci się woda w organizmie. Sportowcem też chyba nie jesteś. A wory pod oczami świadczą o problemach z nerkami.


Że co skutki złego żarcia? Myślisz ze zajadam po 5 czekolad kg ciasteczek to jestes w bledzie.Od dluzszego czasu spedzam bardzo duzo na powietrzu i to nic niedaje. Woda sie ni zatrzymuje .I nspewno nie nerki wrzucilem w tym temacie wyniki nadan i jest wszystko w porzadku.


Złe żarcie to też chleb, mleko i mięso nafaszerowane chemią.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1541
Dołączył(a)
02 wrz 2013, 19:49

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez Petek 18 lip 2015, 16:31
Wracam do was po odstawieniu leków

Tak wyglądam teraz http://zapisz.net/view.php?filename=735 ... 160637.jpg

Najgorsze ,że moja twarz jest zniszczona i oczy . Twarz jest cała w porach . Obudzenie się z lekowego letargu dużo mnie kosztowało i szczerze niechce mi się żyć.Najgorsze jest to że rodzice pozwolili mnie tak zniszczyć psychiatrze zamias mi pomóc. I te cholerne powieki się niechca podnieść .
Pusta przestrzeń przypomni ci o błedach
Chciałeś ognia to z piekła ogień cie dosiega
Avatar użytkownika
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
22 maja 2014, 15:14

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez Ewgf 26 lip 2015, 20:20
Dobrze wygladasz ziomek co ty se wkrecasz nawet przystojny jestes. Zadbaj jeszcze bardziej o siebie i bedzie git. Nic sie nie dzieje z dnia na dzien i nie jest lekko.
Bo i tak wszyscy umrzecie, toteż czym się przejmujecie?
Turbolaxa 600mg
Owyksztyrytymytyrinanol 5mg
Hipermegazajebiścina 100mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
469
Dołączył(a)
14 lut 2015, 21:56
Lokalizacja
Rybnik

Psychotropy niszczą- zdjęcie

przez Michal8282 01 sie 2015, 17:33
Zrób sobie testy alergiczne może jakaś pokarmowa się przyplątała. Ja mam identyczne problemy z wyglądem na diecie się poprawia.
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
13 maja 2015, 12:51

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez dr. Psycho Trepens 04 sie 2015, 00:09
Masz urojenia (objawy negatywne), bo wyglądasz normalnie, być może silna depresja wyzwoliła takie urojeniowo-pesymistyczne myślenie,
a może i obsesja (ZOK) na punkcie wyglądu. Twój problem jest w twojej głowie a nie w ciele.
Paroksetyna - 60mg
Olanzapina - 10mg
Hydroksyzyna - 150mg
Pernazyna - 300mg
--------------------
Posty
446
Dołączył(a)
15 kwi 2015, 17:41
Lokalizacja
Warszawa

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 04 sie 2015, 00:12
Podpisuję się pod tym co dr. Psycho Trepens napisał.

p.s urojenia to objawy pozytywne ; )
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: zzYxx i 20 gości

Przeskocz do