MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez elfrid 06 maja 2012, 13:54
Lek trzeba brać przynajmniej 4-6 tygodni żeby móc ocenić jego działanie. Na początku zawsze jest gorzej, przy lękach warto dołączyć benzodiazepiny.
Skoro u Ciebie dominuje lęk mirtazapina powinna być ok, bo wycisza, dystansuje, łagodzi (zakładam, że działa podobnie do mianseryny), a SSRI na pewno nasilą te dolegliwość.
Wątpię żeby mirtazapina spowodowała depresję, to otumanienie to skutek uboczny, jesteś drobna więc jest nasilony.
Ale minimalna dawka terapeutyczna to 30mg, więc może warto zwiększyć po konsultacji z lekarzem.
Trzymam kciuki.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Michuj 06 maja 2012, 13:56
nie wiem co Ci powiedzieć. Nie leczyłem tym lęków.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez PaulaW 06 maja 2012, 19:57
Dziekuje Elfrid za pomoc!!:) Czy jesli teraz odstawilabym mirtazapine to mialabym jakies skutki uboczne po 3 dniach stosowania tego leku? Chyba zaczne leczyc sie w inny sposob,bez tabletek antydepresyjnych,bo wlasnie skutki uboczne powoduja u mnie straszne leki i caly czas nie daje sobie z tym rady.Wszystko co teraz czuje zwalam na leki i nie potrafie sobie wytlumaczyc,ze tak powinno byc i nie wyobrazam sobie zebym brala je kilka miesiecy. Wogole wydaje mi sie,ze wariuje odkad zaczelam ja brac. Leki sa okropne,nie takie jak wczesniej,mam mysli samobojcze od 3 dni i nerwowosc do potegi. Ataki lekow jak przychodzily to chociaz po jakims czasie odchodzily i jakos zylam,a teraz caly dzien jest tragicznie. Pomocy!!
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
06 maja 2012, 12:50

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Michuj 06 maja 2012, 19:59
Do dawki 15 mg można zejść, ale jak ''zatrybi'' 30. Wtedy to dawka podtrzymująca.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Maciej farmaceuta 06 maja 2012, 20:11
Nie powinnaś mieć po 3 dniach obj odst.Często jak leki się ładują,do 2-3 tyg są b.nieprzyjemne objawy.Może potrzebujesz czegoś doraźnego typu alprazolam na czas zadziałania leku.mirta jest dobrym lekiem,ale możesz przejść np na paroxetynę,wenlafaxynę.Idź jak najszybciej do lekarza i pogadaj
Posty
359
Dołączył(a)
22 sty 2012, 03:15

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez PaulaW 06 maja 2012, 20:25
Wenlafaksyne bralam,ale miala na mnie takie skutki uboczne ze odstawilam po 2 dniach,kiedy juz mdlalam z wymiotow i nie potrafilam nawet napojow przelknac.Mirtazapine przepisano mi na leki nie na depresje i o to wlasnie chodzi ze odkad ja biore te 3 dni to wydaje mi sie ze ja mam i ze mirta tylko pogorszyla moj stan lekowy. Radzilam sobie jakos bez lekow wczesniej,napady ustawaly po tabletkach uspokajajacych.Przez kilka dni potrafilam wogole dobrze sie czuc,usmiechac,nawet bawic sie swietnie z przyjaciolmi.Jak czulam ze zaczynam sie panika bralam leki us i jakos funkcjonowalam,ale pomyslalam ze chcialabym calkowiecie zyc normalnie i poszlam do psychiatry i sie zaczelo.Tylko ze jestem za granica u rodziny,bo w Polsce samej ciezko by mi bylo sie leczyc i lek przed skutkami lekow itp. Nie moge isc tak szybko do lekarza bo tutaj musze sie umowic na wizyte prywatna ktora duzooo kosztuje,a narazie ciezko z pieniazkami. Jutro jade do lekarza rodzinnego,znajomego mojej matki to moze cos poradzi.

-- 06 maja 2012, 20:27 --

Michuj nie rozumiem.Mozesz jasniej? To znaczy ze moja dawka jest za mala?
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
06 maja 2012, 12:50

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Maciej farmaceuta 06 maja 2012, 20:34
Pierwsze tygodnie mogą być koszmarem.Albo spróbuj przetrzymać 2 tyg,albo zmień na paroxetynę,opipramol(pramolan)lub buspiron (spamilan).
Posty
359
Dołączył(a)
22 sty 2012, 03:15

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez PaulaW 06 maja 2012, 20:36
A czy moge laczy na noc mirtazapine a w dzien hydroxyzinum by sie uspokoic? Bo w dzien biore tylko ziolowe uspokajace i malo pomagaja.
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
06 maja 2012, 12:50

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Michuj 06 maja 2012, 20:38
nic nie zmieniaj :mrgreen: bierz jak lekarz kazał :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Maciej farmaceuta 06 maja 2012, 20:39
bez problemu.hydroxyzynę nawet do 100-150 mg jednorazowo
Posty
359
Dołączył(a)
22 sty 2012, 03:15

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Michuj 06 maja 2012, 20:40
spokojnie... bierzesz za krótko żeby cokolwiek zmieniać. :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez PaulaW 06 maja 2012, 20:45
To moze macie racje! Jeszcze troche sie pomecze z ta mirta i jakos moze dam sobie rade. Chociaz mam mieszane uczucia. Dziekuje wam bardzo serdecznie za pomoc!

-- 06 maja 2012, 20:47 --

Jutro wezme hydroxyzinum i moze przetrwam dzien,bez takich nerwow i paniki.
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
06 maja 2012, 12:50

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Michuj 06 maja 2012, 20:49
zaczynaj od najmniejszej dawki... nie od 100-150...
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez PaulaW 06 maja 2012, 20:56
mam 10 mg
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
06 maja 2012, 12:50

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 38 gości

Przeskocz do