Derealizacja. Depersonalizacja.

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez oskaka 16 kwi 2015, 19:56
Co stosujesz 7 dzień? Mam nadzieje że parogen. Te leki dosyć długo się rozkręcają i dlatego dostałaś altrox (doraźnie na atak paniki). Uzbrój się w cierpliwość i głowa do góry bo będzie tylko lepiej ! :D
Sami tworzymy własne demony.

F41.2, DDA
Citalopram 20 mg
Offline
Posty
377
Dołączył(a)
20 mar 2015, 20:50

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez Mira97 16 kwi 2015, 21:06
@oskaka. Mam nadzieje ,bo jak narazie nie widze specjalnej roznicy :( ostatnio jeszcze ten matrix :( uczucie nierealnosci swiata ale wierze ze z tego wyjde najwazniejszy jest optymizm :) tak tak parogen na poczatku pol tabletki po 10 dniach cala 25 mg
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
16 kwi 2015, 19:12

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez Mira97 17 kwi 2015, 07:24
Mysle ze najlepiej miec w to wyjebane i zyc to przejdzie ,chociaz jest to trudne ale jezeli znajdziemy w sobie silna wole to damy rade to pokonac :)
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
16 kwi 2015, 19:12

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez Saska 17 kwi 2015, 07:56
Mira97 napisał(a):Mysle ze najlepiej miec w to wyjebane i zyc to przejdzie ,chociaz jest to trudne ale jezeli znajdziemy w sobie silna wole to damy rade to pokonac :)


No masz rację, ale tak jak u mnie... 5 dni mam w to wyjebana, a 6 przychodzi załamka, że w sumie dlaczego? po co? ... Trzeba to dziadostwo pokonać...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
350
Dołączył(a)
09 kwi 2013, 12:38
Lokalizacja
Olsztyn

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez Mira97 17 kwi 2015, 16:09
No jest trudno pokonac to uczucie jest okropne najgorszy jest tez lek przed zwariowaniem ze to sie nigdy nie skonczy i doprowadzi do szalenstwa ;(
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
16 kwi 2015, 19:12

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez Mira97 17 kwi 2015, 19:08
Pomocy :( boje sie strasznie a wiec mam anemie i hashimoto chorobe zwiazana z niedoczynoscia tarczycy i od miesiaca cierpie na straszne ataki paniki klucie w klatce piersiowej placz ciezkosc nog i rak bol zaladka glowy dziwne mysli np boje sie wyjsc na balkon ze z niego skocze ze zrobie bliskim osobom krzywde psychiatra wykryl u mnie nerwice zapisal parogen i doraznie altrox stosuje 7 dzien i nie widze roznicy do tego doszlo mi poczucie nierealnosci swiata moje mysli warjuja boje sie ze cierpie na powazniejsza chorobe jak np schizofremia pomocy pisze to placzac co mam robic czy ten lek pomoze
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
16 kwi 2015, 19:12

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez Niutek 17 kwi 2015, 22:54
Mira97 napisał(a):Pomocy :( boje sie strasznie a wiec mam anemie i hashimoto chorobe zwiazana z niedoczynoscia tarczycy i od miesiaca cierpie na straszne ataki paniki klucie w klatce piersiowej placz ciezkosc nog i rak bol zaladka glowy dziwne mysli np boje sie wyjsc na balkon ze z niego skocze ze zrobie bliskim osobom krzywde psychiatra wykryl u mnie nerwice zapisal parogen i doraznie altrox stosuje 7 dzien i nie widze roznicy do tego doszlo mi poczucie nierealnosci swiata moje mysli warjuja boje sie ze cierpie na powazniejsza chorobe jak np schizofremia pomocy pisze to placzac co mam robic czy ten lek pomoze


Hej, niektóre leki działają dopiero po ok. dwóch tygodniach.
Wytrzymaj
Avatar użytkownika
Offline
Posty
322
Dołączył(a)
20 mar 2015, 17:48
Lokalizacja
tuż za lasem

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez oskaka 17 kwi 2015, 22:58
Mira97, paradoksalnie jak myślisz, że wariujesz to jest dobra oznaka :D tylko wariat nie wie, że wariuje ;) spokojnie nie masz schizofremi żadnej. To nerwica Ci wciska taką głupote. Dalej stosuj parogen i bierz doraźnie ten altrox (pomaga przynajmniej?). Bądź pozytywnej myślni nawej jak to jest trudne, warto. Anemie masz stwierdzoną, czy chormony tarczycy już są "wyregulowane"? Bo ich zachwianie może powodować objawy nerwicy.
Offline
Posty
377
Dołączył(a)
20 mar 2015, 20:50

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez Mira97 18 kwi 2015, 09:43
Niby sa unormowane ale ostatnio zapominalam brac tabletek na tarczyce :( to jest takie dziwne glupie uczucie ze warjuje chce z tego wyjsc ciagnie sie to juz ponad miesiac
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
16 kwi 2015, 19:12

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez Saska 18 kwi 2015, 14:11
Mira97 NIE ZWARIUJESZ !!!!! Wiem co przeżywasz, u mnie z obawy o zdrowie przeszło na obawy przed zwariowaniem... Ale pomyśl... gdybyś zwariowała to byłby dla Ciebie stan normalny... nic dziwnego... , a to że się tego boisz, nie przyczyni się do jakiejś choroby. Trzymaj się i się nie poddawaj :)
To nic! To nic! To nic!
Dopóki sil,
Jednak iść! Przecież iść!
Będę iść!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
350
Dołączył(a)
09 kwi 2013, 12:38
Lokalizacja
Olsztyn

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez Niutek 18 kwi 2015, 18:52
Pamiętam to okropne uczucie, że zaraz zwariuję, oszaleję...( brat chory na schizofrenię :evil: , a przecie to dziedziczne) :idea:
Z czasem przeszło, leki..terapia...jest lepiej...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
322
Dołączył(a)
20 mar 2015, 17:48
Lokalizacja
tuż za lasem

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez oskaka 19 kwi 2015, 15:36
Mira97 napisał(a):Niby sa unormowane ale ostatnio zapominalam brac tabletek na tarczyce :( to jest takie dziwne glupie uczucie ze warjuje chce z tego wyjsc ciagnie sie to juz ponad miesiac

Napisz sobie przypomnienie w widocznym miejscu albo przypomnienie nastawić w telefonie. Głupie, głupie ale przejdzie ;) cierpliwości ;)
Offline
Posty
377
Dołączył(a)
20 mar 2015, 20:50

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez Mira97 23 kwi 2015, 09:59
Biore parogen juz 12 dzien nie widac poprawy tak jakby te leki nasilaly to caly czas poczucie ze swiat jest nierzeczywisty ciagle o tym mysle i juz sobie to chyba wgadalam do tego straszne bole glowy klucie w klatce uczucie goraca pocenie sie rak nog i straszne napady.. Czy ta dearlizacja kiedys mi przejdzie?
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
16 kwi 2015, 19:12

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez madeline07 03 maja 2015, 21:09
Ja mam zawsze takie uczucie jak nie prześpię nocy, a czasami również i wtedy, kiedy wszystko jest OK, a mianowicie mam właśnie takie poczucie odrealnienia i snu na jawie. Dodatkowo, co jest bardzo nieprzyjemnym uczuciem, mam wrażenie chwilowych "luk w pamięci"(czasami mamy tak jak nie do końca zaśniemy i nagle się obudzimy) i ja też mam co chwilę wrażenie, jakbym się właśnie przed chwilą obudziła i czas płynie w dziwny sposób: nie czuję upływu dnia, wydaje mi się, że minęło mnóstwo czasu, choć tak naprawdę upłynęło kilka minut, właśnie uczucie łudząco podobne do zasypiania. I właśnie chodzę ciągle ziewająca, mam zwiotczałe mięśnie, a do tego koszmarny nastrój, płakać mi się chce, wtedy nasilają się lęki i mam wrażenie, że nic już nie będzie dobrze, jestem drażliwa na ludzi i nie mam ochoty na jakąkolwiek działalność, która wymaga ruszenia się czy większego zaangażowania. Czy to mogłaby być depersonalizacja/derealizacja czy to coś innego?
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
05 cze 2014, 20:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości

Przeskocz do