Skocz do zawartości
Nerwica.com

Wpływ leków na prowadzenie auta/prawo jazdy


terka

Rekomendowane odpowiedzi

ja brałam różne leki i zawsze prowadziłam i nadal prowadzę.

 

jedynie po lekach typu lerivon, pernazyna czy tritico czułam tak straszne otępienie na drugi dzień, że prowadząc czułam, że mam bardzo spóźniony czas reakcji i praktycznie rzecz biorąc nie panuję nad tym, co się dzieje. na szczęście żadnych stłuczek nie spowodowałam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem, czy nikt nie zauważył różnicy, czy też nikt nie jeździ.

 

To może ja powiem. Jeżdżę w sumie sporo. I z tego co sam obserwuję to wpływ leków tych co biorę jest pomijalnie mały względem wpływu zmęczenia, niewyspania, rozdrażnienia. Ogólnie mówią mi, że jestem dobrym kierowcą - tzn. takie są odczucia pasażerów bo (o ile tego chcę) to jest płynnie, miękko, bez nagłych albo niepewnych manewrów.

 

Jak mam jakieś lęki czy coś - to w moim odczuciu dużo lepiej mi jechać po jakimś małym benzo niż w stresie (ciekawe czy już teraz rozwrzeje dyskusja) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja przeżyłam kiedyś atak w samochodzie, musiałam zjechać na pobocze i długo dochodzić do siebie.. od tamtej pory miałam schizy wchodząc do auta, ale że kocham prowadzić to nie mogłam pozwolić na to, że głupia nerwica odbierze mi przyjemność jazdy!! muszę przyznać, że leki pomagają. jestem dosyć skupiona za kierownicą, myślę że nie stanowię większego zagrożenia dla innych :P poza tym niezwykle się relaksuję w samochodzie.. ach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podbijam temat .co nowego interesujacego?

 

[Dodane po edycji:]

 

dzis przeczytałam"Przepisy przewidują także cofnięcie uprawnień w przypadku przeciwwskazań zdrowotnych, takich jak alkoholizm czy choroby psychiczne"

co wy na to?

nerwica to przeciez tez jakaś choroba psychiki.