METYLOFENIDAT (Concerta, Medikinet, Ritalin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy metylofenidat pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
35
83%

Nie
6
14%

Zaszkodził
1
2%

 
Liczba głosów : 42

METYLOFENIDAT (Concerta, Medikinet, Ritalin)

przez csrpk 07 paź 2016, 23:41
No wlasnie tego sie obawialem, ze moje przypuszczenia beda zgodne z Twoimi.. nic dziwnego ze ludzie potrafili sie przekrecic jak dosyc mocno mozna sie pirobic juz 5mg....

Zna ktos jakichs vendorow u ktorych mozna kupic zwykly metylo??

-- 07 paź 2016, 23:42 --

No wlasnie tego sie obawialem, ze moje przypuszczenia beda zgodne z Twoimi.. nic dziwnego ze ludzie potrafili sie przekrecic jak dosyc mocno mozna sie pirobic juz 5mg....

Zna ktos jakichs vendorow u ktorych mozna kupic zwykly metylo??
csrpk
Offline

METYLOFENIDAT (Concerta, Medikinet, Ritalin)

Avatar użytkownika
przez zzYxx 08 paź 2016, 02:08
Jedyna droga to chyba sieć TOR.
The Walking Dead.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
502
Dołączył(a)
21 cze 2012, 13:54

METYLOFENIDAT (Concerta, Medikinet, Ritalin)

Avatar użytkownika
przez kofel 08 paź 2016, 08:39
Poszukaj to znajdziesz i to nie na torze. :p tu zdaje sie nie ma dilerow. A moze sie myle... co do tamtego zwiazku to ludzie zdychaja bo nie umieja dawkowac. Selekcja naturalna, nie ma co plakac. Jak Ci radza wziac 5mg. To zacznij od 0,5 albo jeszcze mniej zeby sprawdzic jak reaguje organizm. Dawka czyni truciznę!
Kalebx3 - Pewnie pisales, ale na co bierzesz metylofenidat?
Lakozamid - 2x200mg
Lamotrygina - 2x50mg
Topiramat - 2x150mg
Klonazepam 2mg - doraźnie

'Know your body, know your mind, know your substance.'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
650
Dołączył(a)
28 lis 2015, 21:08

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

METYLOFENIDAT (Concerta, Medikinet, Ritalin)

przez csrpk 08 paź 2016, 09:26
Wlasnie na torze jest tylko 4f... bo niby silniejsze... ogolnie wieksze zejscia po tym maja. Podobienstwo pewnie jak meta i feta w duzo wiejszym uproszczeniu, wydaje mi sie, ze nie tylko o sile dziala dzialania chodzi ze niby 5mph=10mg 4fmph. To raczej zupelnie inny zwiazek jak mph eph na przyklad.
csrpk
Offline

METYLOFENIDAT (Concerta, Medikinet, Ritalin)

przez eovo 08 paź 2016, 13:46
4f używam od czasu do czasu w małych ilościach i rozsądnie stosowany nie zrobi krzywdy podobnie jak metylo.
Offline
Posty
206
Dołączył(a)
20 lip 2009, 07:46
Lokalizacja
Szczecin

METYLOFENIDAT (Concerta, Medikinet, Ritalin)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 Gorliwy 08 paź 2016, 13:51
Zna ktos jakichs vendorow u ktorych mozna kupic zwykly metylo??


Jedyny pewny Wendor to = lekarz - recepta - apteka . Nie szukaj guza Chłopie ,bo co gorsza jeszcze go znajdziesz . Nie bierz się za dopalacze , bo albo przesadzisz z dawką i Cię wygnie ( co jest niezwykle łatwe , nawet z dokładną wagą ),,, albo druga opcja ( stokroć gorsza ) " towar " nie będzie do końca czysty , czyli TOXIC. Z takiego zatrucia często nie ma juz powrotu do normalności . I jeszcze jedno , nie myśl ,że ja tu teoretyzuję ,,, mówię na podstawie swoich własnych przeżyć ,,, jako ,że kiedyś też kombinowałem z alternatywnymi RC ,,, ale zostałem tak ukarany ,że do dziś( dwa lata juz po ) czasem budzę się z atakiem lęku , czego wcześniej nie miałem .

Kalebx3 - Pewnie pisales, ale na co bierzesz metylofenidat?

Ogólnie ADHD i cała reszta , ktora za tym stoi( brak skupienia , nadpobudliwość , szajba , trudności z koncentracją etc )
. Lek bardzo pomocny , jak się robi przerwy , nie przegina z dawkami , nie wciąga nosem,,, i ma się troske i odpowiedzialnośc za/o swoje zdrowie i życie . ;)
>>> Nie ma sąsiada co sadził to drzewo
I nie ma sąsiadki co plotła makatki
Zniknął ten stary co chował dolary
W oczach niknie ten świat !!!
>>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9803
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

METYLOFENIDAT (Concerta, Medikinet, Ritalin)

Avatar użytkownika
przez kofel 10 paź 2016, 01:46
Długo Ci sie to ADHD trzyma. :-) czasami przydalby mi sie taki kop z rana, bo przez te wszystkie prochy ciężko mi sie wstaje. Szkoda, że tak ciężko z tym. A pomyslec ze jeszcze kilka lat temu efedryna byla bez recepty...
Lakozamid - 2x200mg
Lamotrygina - 2x50mg
Topiramat - 2x150mg
Klonazepam 2mg - doraźnie

'Know your body, know your mind, know your substance.'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
650
Dołączył(a)
28 lis 2015, 21:08

METYLOFENIDAT (Concerta, Medikinet, Ritalin)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 Gorliwy 19 paź 2016, 12:44
Długo Ci sie to ADHD trzyma. :-)

- szczerze mówiąc mam to od dziecka ,,, pamiętam wtedy te przyje-baną niecierpliwość , jeszcze nie zdążyłem pomysleć , dobrze się zastanowić , a już to chciałem mieć . Potworna impulsywność , chaos ,,,z czasem doszła nerwica natręctw , depresyjność , lekliwość,,, i mój " ulubieny lek " wpierdalan-nie się w nałogi jako forma samoleczenia . Kumasz ?
Akurat efedryna mi nie podpasowała ,,,, bardzo tłumiła mi zdrową spontaniczność , udupiała emocnjonalnie . Metylofenidat był strzałem w 10 .
A Ty jeszcze tego nie testowałeś ? -Nie ?
- Oj to masz braki w wykształceniu psychiatrycznym ,,, ;)
>>> Nie ma sąsiada co sadził to drzewo
I nie ma sąsiadki co plotła makatki
Zniknął ten stary co chował dolary
W oczach niknie ten świat !!!
>>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9803
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

METYLOFENIDAT (Concerta, Medikinet, Ritalin)

Avatar użytkownika
przez kofel 19 paź 2016, 13:55
Łapie, łapie. ;)
Ja ogólnie staram się z daleka od stymulantów, ale coś zwłaszcza na rano by mi się przydało. Kuje teraz chemie na rozszerzenie matury i muszę być w ciągłym gazie więc też bym nie pogardził. (jestem zły, prosze nie brac ze mnie przykładu 8) )
Nie testowalem, ciężko to wysępić. Z efedryną też problem. Myślę, żeby sprawdzić synerfyne pod nauke i sprawdzić jak sie komponuje z kofeiną, bo to na redukcje by mi sie przydało. Zamierzam zrzucić bęben.
Lakozamid - 2x200mg
Lamotrygina - 2x50mg
Topiramat - 2x150mg
Klonazepam 2mg - doraźnie

'Know your body, know your mind, know your substance.'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
650
Dołączył(a)
28 lis 2015, 21:08

METYLOFENIDAT (Concerta, Medikinet, Ritalin)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 Gorliwy 19 paź 2016, 14:44
Kuje teraz chemie

chemia Ci się przyda , szczególnie ta farmakologiczna ;)
>>> Nie ma sąsiada co sadził to drzewo
I nie ma sąsiadki co plotła makatki
Zniknął ten stary co chował dolary
W oczach niknie ten świat !!!
>>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9803
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

METYLOFENIDAT (Concerta, Medikinet, Ritalin)

Avatar użytkownika
przez Lucid Dream 02 lis 2016, 10:08
Jest szansa, że ktoś przepisze lek Medikinet dla osoby dorosłej?
Chciałbym sprawdzić jak zadziała na mnie ten lek, ale nie wiem czy ktoś mi go przepisze.
Mam zamiar obdzwonić lekarzy z okolicy i popytać, ale nie wiem czy jest sens.
Moje główne objawy to chroniczna senność, brak motywacji i problemy z koncentracją (bardzo często gdzieś odpływam myślami)
Ólafur Arnalds - Hægt, kemur ljósið
http://www.youtube.com/watch?v=QY4NZuOFebU
Avatar użytkownika
Offline
Posty
387
Dołączył(a)
06 sty 2016, 22:35

METYLOFENIDAT (Concerta, Medikinet, Ritalin)

przez Pan1karz 03 lis 2016, 13:11
Nie dowiesz się jak nie spróbujesz.

Zrezygnowałeś już z upregulacji D1 i D2 ?
Offline
Posty
177
Dołączył(a)
20 sie 2015, 23:13
Lokalizacja
Śląsk

METYLOFENIDAT (Concerta, Medikinet, Ritalin)

Avatar użytkownika
przez kofel 03 lis 2016, 14:08
Jak pójdziesz prywatnie i bedziesz miał farta to ktoś Ci na pewno przepisze
Lakozamid - 2x200mg
Lamotrygina - 2x50mg
Topiramat - 2x150mg
Klonazepam 2mg - doraźnie

'Know your body, know your mind, know your substance.'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
650
Dołączył(a)
28 lis 2015, 21:08

METYLOFENIDAT (Concerta, Medikinet, Ritalin)

przez Johnny 30 lis 2016, 01:59
kofel napisał(a):Jak pójdziesz prywatnie i bedziesz miał farta to ktoś Ci na pewno przepisze


Niekoniecznie prywatnie. Ja chodzę do lekarza na NFZ i bez problemu mi to wypisuje. W sumie sam mi zaproponował metylofenidat, bo nic nie działało na brak koncentracji i ciągłą senność. Najpierw brałem concertę 18 mg, ale potem przeszedłem na Medikinet o zwykłym uwalnianiu (w sumie 25 mg na dzień), bo ewidentnie lepiej i stabilniej działa. Koncentrację wzmaga, nie muszę już walczyć z sennością, ale działania na motywację po pół roku zażywania niestety osłabło (być może przez to, że siadł mi poważnie nastrój i tutaj nawet medikinet nie pomoże).
W każdym razie wypisze to na pewno ten lekarz, który ma doświadczenie w leczeniu tym lekiem i nie ma uprzedzeń w stosowaniu leków w nietypowych zastosowaniach (w sumie w Polsce metylofenidat na ADD dla dorosłych też jest nietypowym zastosowaniem, choć w niektórych krajach to norma)
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
30 lis 2016, 01:42

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

Przeskocz do