Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

przez Moniunia27 12 mar 2008, 14:39
ja po wszystkich lekach tylam zwlaszcza po zalascie i efectinie teraz zazywam seronil i po nim nie tyje a moze nawet troche chudne :smile:
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
27 lut 2008, 19:09
Lokalizacja
Myslenice

Avatar użytkownika
przez Brunhilda 12 mar 2008, 17:35
Właśnie. ja ostatnio stanęłam na wadze i się załamałam. Nigdy nie ważyłam tyle, co teraz: 57kg przy wzroście 165cm. I nie wiem, czy to wina Velaxinu, czy po prostu tego, ze w czasie depresji schudłam parę kilo, więc kiedy już znowu zaczęłam normalnie jeść, to niczego sobie nie żałowałam " bo przecież i tak jestem taka chuda". No i w ten sposób odzyskałam a potem przekroczyłam moją normalną wagę (55kg). Niby 2 kilo to nic, ale jak teraz nie zacznę uważać, to potem jeszcze troszkę mi przybędzie, potem jeszcze i się utucze jak prosiak w końcu!
Kiepska sprawa. Trza ruszyć dupsko sprzed kompa i wziąć się za siebie :P
Jest nieźle, wreszcie! :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
19 gru 2007, 18:33
Lokalizacja
Warszawa

Avatar użytkownika
przez Brunhilda 12 mar 2008, 21:10
Ten Velafax/Venlectine to to samo co mój Velaxin. Ja zupełnie nie zauważyłam, żeby mi się zmniejszył apetyt, wręcz przeciwnie: dzięki temu lekowi odzyskałam apetyt, którego nie miałam kompletnie w czasie depresji.
I się utyło...
Jest nieźle, wreszcie! :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
19 gru 2007, 18:33
Lokalizacja
Warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Moniunia27 13 mar 2008, 09:50
seronil po nim sie chudnie
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
27 lut 2008, 19:09
Lokalizacja
Myslenice

Avatar użytkownika
przez Jovita 13 mar 2008, 13:10
citalopram - schudlam niesamowicie co akurat u mnie bylo zle bo wygladalam jak totalny wieszak.
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez del 13 mar 2008, 17:34
sertralina

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 4:36 pm ]
weronika jesli bralas fevarin ...to on nie zatrzymywal Ci wody

tylko rozleniwial jelita
mialem po nim to samo

po prostu mialas zaparcia
a to nic wspolnego z tyciem

zaparcia na sajsilniejsze i najczesciej sie zadarzaja po fevarinie
z kolei po fevarinie najwiecej ludzi dobrze sie czuje

cos za cos ;P
del
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
20 lut 2008, 03:28

Avatar użytkownika
przez Brunhilda 13 mar 2008, 17:51
citalopram - u mnie zero wpływu na apetyt i wagę
Jest nieźle, wreszcie! :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
19 gru 2007, 18:33
Lokalizacja
Warszawa

Avatar użytkownika
przez laven 13 mar 2008, 23:36
Zdecydowanie fluoksetyna. Po tym przeraźliwie schudłam. W dodatku nie miałam kompletnie apetytu. Ale nie dość, że mi ten lek nie pomógł to tylko pogorszył stan. Ale na każdego inaczej działa. Ale na pewno po nim się nie przytyje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
219
Dołączył(a)
05 maja 2007, 23:18

Avatar użytkownika
przez laven 13 mar 2008, 23:43
Wenlafaksyna czyli te wszystkie Efectiny i Velafaxy nie działała na mnie jakoś szczególnie w tej sferze. Natomiast po Seronilu (fluoksetyna) strasznie schudłam, nie miałam w ogóle apetytu itp. Teraz jednak po Sulpirydzie tak urósł mi brzuch, że aż żal patrzeć. Na szczęście nigdy z wagą nie miałam problemów więc jest ok. Myślę, że zgubię jak odstawię. A jak nie to trudno.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
219
Dołączył(a)
05 maja 2007, 23:18

przez _Amelka_ 24 mar 2008, 15:43
Asentra lub Stimuliotion -odkąd biorę schudłam 3 kg , wyraźnie hamuje mi apetyt, ja się z tego trochę cieszę,bo mam problemy z jedzeniem, więc pare kilo mniej mi się przyda ;)
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
21 lip 2007, 20:59

przez vice versa 24 mar 2008, 22:31
Ja na początku zażywając zoloft tez chudłam. Ale tylko na początku. Po 4-5 miesiącach niestety zauważyłam, że tyję. Lekarz zmienił mi lek na lexapro i przez pierwszy miesiąc może ciut schudłam, bo bardzo sie katowałam. Teraz, po dwóch miesiącach lexapro znów robię się okrąglejsza.

Stąd moje pytanie: prosze o odpowiedz osoby zażywające leki powyzej 5 miesięcy- które nadal tracą wage, bądź stoi ona w miejscu, jaki lek działa takie cuda???
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
23 wrz 2006, 17:56

Avatar użytkownika
przez Krwinka 28 mar 2008, 16:14
Ja zażywam luxete 50mg i przytylam choc duzo osób mowi ze sie po nich nietyje zawsze wazylam góra 48kg a tu teraz 57kg wiec niejest powiedziane ze sie tyje czy nie zalezy od organizmu pozdrawiam :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
25 mar 2008, 14:34

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do