KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez elfrid 01 cze 2013, 15:39
Nie wiem. Moim zdaniem powinien to ocenic lekarz. A Tegretol i Depakine nie tonizowaly tych objawów.? Jak pisałem sam z wiekiem i dluzszym stosowaniem lpd dziajaja coraz gorzej - pobudzenie agresja, sztuczny bezproduktywny napęd. Teraz wprowadzam Lamitrin solo zobaczymy co z tego wyjdzie.
Jeśli faktycznie istnieje spektrum chad lpd mogą pogorszac przebieg choroby. Teraz jestem wyciszony
Staram się nie ulegać ppkusiee fluo nawet w dawce 10mg. Tylko niestety do tego potrzeba czasu i cierpliwości.

Co do adhd - podobno z wiekiem przechodzi w chad.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 01 cze 2013, 15:46
Lekarze moga zaoferowac conajwyzej dolozenie do lpd jakiegos stabilizator plus neuroleptyka ale dziekuje za te gowno. Chociaz i tak sie czuje lepiej bez lpd..chociaz nie czuje tego napiecia i moge polozyc sie spokojnie bez gonitwy mysli.

Mam jeszcze w planach moklobemid, male dawki sulpridu, oraz wellbutrin.

Cos slyszalem o adhd przechodzacym w chad..;/. Ale tak jak pisalem adhd tez roznie sie objawia. Na antydepresantach to zle sie czuje nawet w rodzinie i jestem podwkurwiony nawet wsrod nich.(masakra).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez zimny_gosc 01 cze 2013, 20:38
Widzę, że mogę z panami podać sobie ręce. Teraz jak dostaję jakiś lek to na każdy reaguję praktycznie tak samo, agresja, tiki, niemożność usiedzenia na d**ie i brak jakiejkolwiek empatii wraz z poczuciem przyjemności. Za to z negatywnymi emocjami lek jakoś nie ma problemu i przepuszcza wszystkie bez problemu. Do tego po dłuższym czasie dochodzą koszmary i budzenie się po trzy razy w nocy plus całkowite zmęczenie. Zastanawiam się gdzie by znaleźć lekarza, który by próbował niestandardowego leczenia.
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
26 paź 2011, 21:58

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez elfrid 01 cze 2013, 20:43
lubudubu, Czemu gówno. Jak się czułeś na stabilizatorach, źle? Czemu uważasz, że to gówno.

-- 01 cze 2013, 20:44 --

zimny_gosc, a co na to obecny lekarz? nie ma jakiejś propozycji? żeby coś dodać do antydepresantów?
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 01 cze 2013, 20:46
zimny gosc co takiego brales juz? I jaka masz diagnoze no i pierwotny problem ktory spowodowal ze zaczeles lykac leki?


elfrid piszac nieladnie gowno mialem na mysli neuroleptyki:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez zimny_gosc 01 cze 2013, 20:50
elfrid, Obecny lekarz, jakoś nie jest chętny do współpracy z pacjentem. Uważa, że ssri i podobne są dobre na wszystko. Teraz mam wypis od psychologa, to może spróbuję podejść do niego jeszcze raz. Najgorsze w tym jest to, że wypróbowałem już leków praktycznie z każdej grupy, więc po prostu powoli tracę nadzieję na to, że jeszcze cokolwiek jest mi w stanie pomóc.
@lubudubu , mój opis objawów jest bardzo podobny do twojego + poczucie permanentnego stresu + natrętne fantazje + okropna niezdarność. Jaką mam konkretnie diagnozę, nie jestem w stanie powiedzieć, gdyż każdy lekarz chował szybko kartkę do szuflady i nie chciał za bardzo mi o czymkolwiek mówić. Jeden tylko powiedział, że siedzi we mnie jakieś straszne napięcie. Mnie pasuje opis osobowości psychoneurotycznej, ale wiadomo nie ma co tak wszystkiego brać do siebie bo może być jeszcze gorzej.
Ostatnio edytowano 01 cze 2013, 21:01 przez zimny_gosc, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
26 paź 2011, 21:58

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 01 cze 2013, 21:00
Odpowiesz na moje pytanie? I co w tym wypisie masz?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez elfrid 01 cze 2013, 21:04
lubudubu, odpowiesz na moje pytanie :D jak się czułeś na tych stabilizatorach?
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 01 cze 2013, 21:07
Nijak ...zmeczony i otumaniony. Ale nie probowalem nigdy lamotryginy a chyba jest calkiem dobrym lekiem? I am antydepresyjne dzialanie.

zimny_gosc nie trac nadziejii. Sa wlasnie jeszcze stabilizatory a moze tez aktywizujace leki ktore na niektorych dzialaja paradoksalnie uspokajajaca. W rodzinie masz osoby z podobnymi problemami? Przezyles moze jakos traume w zyciu? Sorry ze pytam , ale sam chcialbym wiedziec skad biora sie takie stany...Bo ja raczej w swoim zyciu nie doswiadczylem niczego takiego co by rzutowalo teraz takimi problemami.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez zimny_gosc 01 cze 2013, 21:20
W zasadzie neurotyczny byłem już od dzieciństwa, prawie wszystko mnie denerwowało. Myślę, że to dziedziczne plus brak jakichś spójnych postaw rodziców, nadmierna opiekuńczość, wyręczanie i dążenie do natychmiastowej przyjemności bez wysiłku doprowadziło do tego, że kora mózgowa nie wykształciła się prawidłowo. Druga teoria to taka, że podobno zacząłem mieć lęki szkolne po tym jak dostałem wysokiej gorączki i zacząłem majaczyć, Dwa razy dostałem też w czoło huśtawką, ale to raczej chyba miało znikomy wpływ.
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
26 paź 2011, 21:58

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez elfrid 01 cze 2013, 21:28
lubudubu, czyli tak jak po lpd?
Czules sie tak caly czas czy szybko odstawiles bo stwierdziles ze to nie dla Ciebie? Wytrzymales 3-4 miesiace?
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 01 cze 2013, 21:30
Kurde sporo podobienstw. Tez nadmierna opiekunczosc glownie ze strony mamy. Brak prawidlowego wzorca od strony ojca. Z reszta ojciec jest podobny do mnie pod wzgledem tych objawow."dążenie do natychmiastowej przyjemności bez wysiłku doprowadziło do tego, że kora mózgowa nie wykształciła się prawidłowo". To jest ciekawe...slabo mi sie mysli ale chyba moglbym i do tego ustosunkowac sie. Ja mialem jako 7-8 latek silne koszmary po ktorych juz wtedy trafilem do psychiatry. Ciagle ten sam sen ktory meczyl mnie tygodniami i wstawalem w nocy z silnymi napadami lęku. Mialem tez 2 powazne wstrzasnienie mozgu ale liczne badania obrazowe plus eeg nic nie wykazaly. zadnych patologicznych natepstw.


Oprocz lekow miales jakies terapie? Co dalej planujesz? Na codzien studiujesz, pracujesz?

-- 01 cze 2013, 20:32 --

max miesiac wytrzymalem. Za krotko? Oj nie tak jak na antydepresantach. Ja na nich naprawde dostaje tak silnego napiecie, akatyzji ze nie mozna tego porownac z niczym innym.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez zimny_gosc 01 cze 2013, 21:37
lubudubu, Tak zapisałem się na terapię niedawno.Skoro jest na NFZ to spróbuję wytrwać na niej do końca. Tak studiuję, za rok skończę. Mógłbyś mi opowiedzieć czy tutaj czy na priv jaki to był sen bo przypominam sobie, że jak miałem coś 6-7 lat to ciągle śnił mi się ten sam potwór.
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
26 paź 2011, 21:58

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 01 cze 2013, 21:44
To dobrze ze bedziesz mial terapie. Ciezki do opisania sen. Takie jakies zygzaki..wszystko sie rozmazywalo..a po srodku taka kulka ktora raz robila sie mala a raz duza...jakbys ktos szybko olowkiem kreslil i chaotycznie mazal...doslownie taki chaos jak w mojej glowie. I dzien w dzien to samo..tygodniami..az trafilem do psychiatry. Moze w koncu trafisz na jakis lek albo psychoterapia Ci pomoze. 3 maj sie..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

Przeskocz do