FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Re: Seronil

przez Nenaja 08 kwi 2010, 17:20
linka tak mniej więcej po jakim czasie zauważyłaś różnicę? wiem, że trzeba ten lek troszku pobrać żeby zobaczyć pierwsze efekty, również na każdego z nas inaczej działa, ale tak mniej więcej...? tak pytam, bo wszystko byłoby ok gdyby nie te "cenzura" lęki, są nasilone to fakt i do tego ręce mi latają, ale to na pewno z tym lękiem jest związane. Co prawda dostałam jeszcze Atarax w razie ataków, ale wolę go często nie brać, raz dziennie to max i to w godzinach takich wieczornych by mnie uspokoiło przed snem, bo wiem iż bym sobie nie pospała.
Nenaja
Offline

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 08 kwi 2010, 17:35
Nenaja, skutki uboczne (probelmy ze snem, telepanie się, wzmożone lęki, suchość w ustach itp) przechodzą po około 2 tygodniach, zaś pierwsze pozytywne oddziaływanie zwykle zaczyna się po 4 tygodniach brania leku, po 8 obserwowana jest już pełna "moc" leku.
Ogólnie z moich doświadczeń - za pierwszym razem "zaskoczyłam" szybko - po 2 tyg już, za drugim po około 4.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez jarosz 11 kwi 2010, 20:28
Hej,jestem tu nowa.Od dwóch dni jestem na Seronilu dawka 10 mg i już dzisiaj odczuwam silny ból głowy?Czy to możliwe,że to skutek uboczny?Jak tak to ile mogą trwać takie negatywne skutki?Oprócz tego bólu narazie nic mi nie dolega.Ale ból jet straszny.

[Dodane po edycji:]

Hejka,mam znowu pytanko. Czy Seronil można łączyć z Pramolanem?Seronil mam brać rano a Pramolan wieczorem?
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
11 kwi 2010, 10:12

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Bioxetin

przez kasja 13 kwi 2010, 20:11
no i zaczęła sie jazda, odstawiono mi bioxetin w styczniu a teraz jazda od nowa, moja lekarka wyjechał,zastanawiam się czy mogę na własna rekę znów go brać oczyiście na początku z afobamem bo inaczej nie dam rady.jak myślicie co mam zrobić?
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
18 sty 2009, 11:17

Re: Bioxetin

Avatar użytkownika
przez linka 13 kwi 2010, 20:39
kasja, ja byłam w takiej samej sytuacji - i zazwyczaj jeśłi jakiś lek już raz zadziałał podaje się go przy nawrocie - ja zaczęłam brać na własną rękę.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Bioxetin

przez Madzialenka 14 kwi 2010, 10:49
Mam pytanie Bioxetin biore juz od 4 tygodni i jest coraz gorzej czy przeczekac ten stan czy zmienic lek :(
Wczesniej Bioxetin bardzo mi pomagał wiec nie wiem co sie teraz dzieje.
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

Re: Bioxetin

przez kasja 15 kwi 2010, 14:59
dzięki Linka- tak też zrobię, nie wiecie czy mozna łączyć psychotropy z suplementami diety np, wyciag z głogu i melisy mam na mysli Vital Tonik tam są zioła i minerały?
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
18 sty 2009, 11:17

Re: Bioxetin

Avatar użytkownika
przez linka 15 kwi 2010, 16:16
kasja, Raczej można, a z melisą na 100% tak - sprawdź tylko czy nie ma tam dziurawca - bo jego na pewno nie wolno łączyć z fluoksetyną.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Bioxetin

przez cytrynka84 15 kwi 2010, 17:24
Kasja,można laczyc,czytałam na necie o toniku,o którym piszesz,nie ma tam dzurawca,ale jeszcze to sprawdz,
pozdrawiam.
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Re: Bioxetin

przez kasja 16 kwi 2010, 20:29
dzięki, czy też musicie wspomagać się innymi lekami wchodząc w bioxetine? ja myślełam że dziś w sklepie nie kupię chleba bo była kolejka ..wróciły wszystkie symptomy, bez afobamu nie dam rady.
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
18 sty 2009, 11:17

Re: Bioxetin

przez cytrynka84 16 kwi 2010, 21:50
Też miałam leki i takie straszne wewnętrzne roztrzesienie ale to minie,również wspomagalam sie Afobamem,możesz go brac na poczatku razem z Bioxetinem,byle nie za długo.
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Re: Bioxetin

przez Madzialenka 17 kwi 2010, 12:00
Dziewczynki kochane czy po zwiększeniu dawki leku na półtora tabletki moge mieć znów pogorszenie zawroty głowy itp. :( Prosze o odpowiedz :cry:
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

Re: Bioxetin

Avatar użytkownika
przez linka 17 kwi 2010, 12:32
Madzialenka, hmm możliwe - ja po zwiększeniu dawki z 10mg na 20mg miałam tak - ale trwało to tylko 2-3 dni.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Bioxetin

przez kasja 18 kwi 2010, 12:39
dziewczyny mam jeszcze pytania jesli chodzi o bioxetin, czy muszę go brać rano, ja z dwie godziny po zabraniu tabletki jestem pływajaca wolałabym brać po południu. i czy Was też bolała głowa ? dziś dopiero 3 dzień , ale jakoś wytrzymuje.
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
18 sty 2009, 11:17

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 63 gości

Przeskocz do