LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy lamotrygina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
51
72%

Nie
14
20%

Zaszkodziła
6
8%

 
Liczba głosów : 71

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

przez Bratek 1 17 lis 2017, 15:05
Własnie koncetracja jest super. No poczujesz po prostu taki luz,zobaczysz co sie bedzie dzialo.Jezeli odczujesz to co ja to uwierz mi ze bedziesz najszczesliwszym czlokiem na swiecie ...Po prostu nie bedziesz nakreconym ciołkiem jak po ssri.Napiecie zejdzie ze szczeki napieciowe bole glowy zejda.
Tylko troche zawroty glowy na poczatku.Ten lek dziala prokognitywnie czy wrecz poprawia koncentracje ,nauke. Ale z ta pamiecia powiem Ci ze nie jest az tak zle.To jest cos takiego ze jak jest zla rzecz to o niej zapominasz.Pod tym wzgledem.Ale np.zaczolem sie uczyc jezyka obcego i lepiej mi sie uczy niz wczesniej.

Zobaczysz bedzie dobrze !!!

P.S benzowiec jednak po swojemu zrobiles z ta pregabalina misz masz troche :)

-- 17 lis 2017, 10:07 --

warning napisał(a):
Bratek 1 napisał(a): Lamotrygina w porownaniu do pregaba dziala bardziej na apetyt i na depresje i leki ,sen.


W jakim sensie Twoim zdaniem lamotrygina działa na apetyt?



W takim sensie ze pierwszy raz od 3 lat mam ochote zjesc kebaba,ale takiego dobrze przyprawionego sosy fajnie smakuja.A wczesniej ssri + mirta to wegetowanie bylo zjesc byle nie umrzec z glodu .Spac znowu jesc i kolko sie zamykalo.

Charakterystyczne po lamotryginie jest chec na solone :)
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
13 paź 2017, 18:47

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 17 lis 2017, 16:31
dziekuje bertek :) a libido , jak sie wypowiesz ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2095
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 Gorliwy 17 lis 2017, 16:54
a libido , jak sie wypowiesz ?


Lamo ??? ,,, lepiej niż paczka wiagry , hehhe ,można drzewa Toporem po tym ciąć :lol:
:papa:
>>> Nie ma sąsiada co sadził to drzewo
I nie ma sąsiadki co plotła makatki
Zniknął ten stary co chował dolary
W oczach niknie ten świat !!!
>>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9963
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 17 lis 2017, 16:54
Kalebx3 Gorliwy napisał(a):
a libido , jak sie wypowiesz ?


Lamo ??? ,,, lepiej niż paczka wiagry , hehhe ,można drzewa Toporem po tym ciąć :lol:
:papa:


mógłbyś to rozwinąć , pytam poważnie ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2095
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 Gorliwy 17 lis 2017, 16:57
pytam poważnie


żartowałem oczywiście ;) .
Lamo nie ma żadnego wpływu na libido , żadnego wpływu ani na plus ani na minus .
>>> Nie ma sąsiada co sadził to drzewo
I nie ma sąsiadki co plotła makatki
Zniknął ten stary co chował dolary
W oczach niknie ten świat !!!
>>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9963
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 17 lis 2017, 16:59
dzieki kalbexie szanowny kochany :)) bo i tak mam już trochę skasowane od paro 40mg , ale tylko troche , masturbację normalnie idzie przeprowadzić raz do dwoch razy w tygodniu i ukrwienie jest , ale juz mniejsze niż na 30mg hehe :))
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2095
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

przez niecały 18 lis 2017, 22:37
I jak się czujesz benzowiec po tej lamotryginie?
niecały
Offline

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 19 lis 2017, 00:34
jeszcze nie zaczalem brac , niedlugo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2095
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

przez chipster 21 lis 2017, 20:49
Z reguły u mnie występują wszystkie lub tylko niektóre skutki uboczne leków, poza benzo itp. Zauważyłem, że LAMO zamula mi widzenie, co jest opisane w ulotce. Zrobiłem test próbny, odstawiając i powtórnie przyjmując LAMO i widzę, ze to po tym jest. A to już dla mnie objaw nie do przejścia.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2686857/

-- 21 lis 2017, 20:02 --

Ana03 napisał(a):Nie, Nie mam niedojebania tylko mój lekarz. Sama kazała brać 2x25mg. Ja i tak zaczęłam od 25mg. I tak samo nie odrzucam od razu wenli. Bo głupia nie jestem. Strasznie swędzi mnie skora. Biorę na noc. Ciekawe czy to pomoze. Mam nadzieję.


I lekarza słuchaj. Z tego, co czytałem, nigdzie się nie dzieli tych tabletek, ktoś tu sam to sobie wymyślił albo sam ma lekarza nie ok. Gdy Cię swędzi, to lek się dla Ciebie nie nadaje i wymaga odstawienia, nawet bez porozumienia z lekarzem, gdy nie ma takiej możliwości. Poczytaj nt tenat w necie.
Offline
Posty
91
Dołączył(a)
29 kwi 2013, 21:37

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

Avatar użytkownika
przez qbazag 21 lis 2017, 23:02
Jak myślicie czy dodanie lamo do paroxetyny 40mg może dac jakiś rezultat? Od maja jestem na Paro najpierw 20mg dwa tyg ok potem zjazd w dół. Zwiększam dake do 30mg - miesiąc jest w miare ok potem zjazd w dół zwiekszam do 40 mg znów miesiąc ok i znow zjazd w dół. Nie mam zdiagnozowanego Chad - choć cos tam mój magik wspominał ale mówi że nie miałem żadnej manii i hipomanii wiec to taki u mnie stan dziwny taki chad bez mani lub chipo. Paro cos tam działa bo leki wycieło w 99 % no i sumie są te lepsze okresy gdzie czuję się prawie zdrowy ;)

Czy dołożenie Lamo ma sens?
czego mogę się spodziewac na początku?
po jakim czasie to dziala?

Czy lepiej zmienić ssri na jakiś inny. W sumie leczę się już 13 lat ale zawsze paro działało i to w dawkach 20-30mg Tym razem 40 mg i mam takie wachanięcia. czy po takim czasie lepiej spróbowac czegos innnego czy dołożyć Lamo? Mój psych mówi że może lepiej coś spotenacjalizowac niz iśc w nieznane ale cenię Wasze opinie bo co lekarz to lekarz a co forum to forum :)
Seroxat 35mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
95
Dołączył(a)
22 lut 2013, 09:38

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

przez Bratek 1 22 lis 2017, 08:13
Chipster to slabo co czytales.Jezeli uwazasz ze trzeba brac 2x25 od razu tak jak ta dziewczyna napisala,ze tak jej lekarz poradzil.Chcialbym zobaczyc twoj stan.
Po pol tabletki kazal mi zaczac konsultant wojewodzki w dziedzinie psychiatrii,ktory ma na codzien dziesiatki jak nie setki pacjentow i pracuje caly czas w szpitalu.Jakbys poczytal badania naukowe to powolne wprowadzenie dawki zmniejsza wysypke o okolo 50%. A swedzenie tez akurat mialem przez 1 dzien no i mi przeszlo.Takze tutaj lekarz powinien decydowac co robic w tej sytuacji.Ale jezeli zaczyna od 50 mg i ma swedzeenie to taki fajny lek ktory ma wysmienite opinie na depresje lekooporne odpada.Teraz inne badziewie dostanie.A jakby chociaz wprowadzala zgodnie z ulotka ten lek to ten lek mialby szanse wskoczyc.

Pozdrawiam Cie Chipster
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
13 paź 2017, 18:47

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

przez chipster 22 lis 2017, 12:21
Bratek 1 napisał(a):Chipster to slabo co czytales.Jezeli uwazasz ze trzeba brac 2x25 od razu tak jak ta dziewczyna napisala,ze tak jej lekarz poradzil.Chcialbym zobaczyc twoj stan......


Moje dawkowanie było myślę typowe. Czyli przez tydzień 25 mg - jedna na noc, kolejny tydzień 2 x dzienie, potem na noc 50, a po kolejnym tygodniu rano też 50 itd.
Nie doszedłem dalej, przerwałem na chwilę, ale nic z opisanych rzeczy mi się nie działo/żadne swędzenie itd/, powód był inny, lek w sumie oceniam pozytywnie, ale wiadomo, że każdy reaguje inaczej na każdy lek - DLATEGO NIE POWINNO SIĘ CZYTAĆ ULOTEK PRZED LECZENIEM, słuchać lekarza, a siebie, gdy coś złego się zacznie dziać; sugestie z ulotek mogą wiele osób sparaliżować.

Co do tego Twojego konsultanta to powiem Ci tak: nie ufam profesorom, konsultantom, poznałem ich paru /lekarze z różnych dziedzin/, z racji wykonywanego zawodu i mam bardzo negatywne odczucia. Uważam że czym wyżej taki ktoś jest w hierarchii, tym większym jest bucem i często chamem oraz NIEUKIEM. Najczęściej zwykły lekarz z tzw dołu pomoże Ci więcej i ma lepszą wiedzę, niż profesor. To uogólnienie naturalnie, nie reguła.
Offline
Posty
91
Dołączył(a)
29 kwi 2013, 21:37

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

przez Bagatelka 22 lis 2017, 12:27
DLATEGO NIE POWINNO SIĘ CZYTAĆ ULOTEK PRZED LECZENIEM,
Taa... a przy takiej karbamazepinie czy mianserynie jest w ulotce napisane, że gdy pojawi się ból gardła, gorączka i inne objawy przeziębieniowe, to lek należy odstawić i natychmiast skonsultować się z lekarzem.
Inny przykład to kwas walproinowy i uszkodzenie wątroby albo serdolect i serce.

Ja akurat jestem zwolennikiem czytania ulotek.
Bagatelka
Offline

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

przez Bratek 1 22 lis 2017, 19:19
Chipster w sumie masz racje ja tez nie ufam lekarzom.Cieszmy sie ze wszedl taki lek jak lamotrygina kilka let temu,ktory nie powoduje szczekoscisku,pustki jak po ssri i innych wiszacych rzeczy miedzy nogami.
Moze to bedzie przelom w leczeniu depresji.Narazie moge powiedziec ze troche pomaga.No ale zobaczymy co bedzie dalej.Na pewno fajne w nim jest ze nie ma takich skutkow ubocznych jak ssri.Chociaz zaburzenie akomodacji troche jest jak sie jedzie samochodem.
Ale poczytalem na amerykanskich forach o tym leku i jestem po prostu zachwycony bo jeszcze bardziej sie nakrecam ze mi pomoze !!! :)
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
13 paź 2017, 18:47

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości

Przeskocz do