Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

przez Makabra 28 maja 2014, 16:03
Anna Maria, nie denerwuj się, złość piękności szkodzi :) To jego życie, jego wybory. Niech robi co chce :)
Makabra
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 28 maja 2014, 16:04
Zbieram sie do biura, zaczyna sie zycie biuro, zabieg lasetowy, terapia powort do mieszkania, wejscie na forum i czekanie do wyjscia na parking i wyjscie na parking. Co mi radzicie robic z tym spaniem do tej pory spalem bez problemu do 14, teraz o budze sie o 9 i nie wiem co ze soba zrobic. Po obudzeniu sie wchodze na forum, ale ja wole to wieczorne przesiadywanie kiedy słonce zachodzi a nie za dnia. Gdzie jest ten instytut snu?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 28 maja 2014, 16:05
Makabra, akurat to nie tylko wybory Kasi brata bo teraz bedzie siedzial w domu i meczyl cala rodzine swoim zachowaniem.

-- 28 maja 2014, 16:05 --

wieslawpas, nie wiem musiz poszukac w googlach , raz nerwosol Ci dawal tutaj adres .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

przez Makabra 28 maja 2014, 16:06
Ok, nie znam sytuacji, więc nie doradzam.
Makabra
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 28 maja 2014, 16:13
Zobacze jeszcze jak bede spal tej nocy, jak bedzie kiepsko to pojde do tego instututu snu. znalazlem cos takiego http://www.primomedica.pl/nasz-osrodek- ... szawy.html
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

przez Makabra 28 maja 2014, 16:16
wieslawpas napisał(a):Zobacze jeszcze jak bede spal tej nocy, jak bedzie kiepsko to pojde do tego instututu snu. znalazlem cos takiego http://www.primomedica.pl/nasz-osrodek- ... szawy.html


To chyba o to chodziło ;)
Makabra
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 28 maja 2014, 16:18
Czesc Wam :D
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 28 maja 2014, 16:19
Makabra, oprócz tego jest malo kasy bo mieliśmy wydatki, a jeszcze muszę książki kupić co komplet będzie około 300 zł kosztował. Ten z reguły nie daje pieniędzy albo rzuci stówkę i myśli że starczy jak my zjemy zupy czy pierogów i jest ok, a temu to ze 4 kotlety, 10 jaj na raz. Nie że mu żałuję ale niech da więcej kasy bo wtedy więcej wydaje się na jedzenie choć to tylko jedna osoba, ale za to wymagająca. Mamy błąd że jak on jest to konkretniej gotuje, ale niektóre kobiety tak maja, że chłopu dogadzają, a on przybrał po smierci Taty rolę głowy rodziny pod tym względem. Ja bym specjalnie nie kupowała jedzenia jak on ma przyjechać póki nie da pieniędzy. :evil:
Zbliżają mi się egzaminy, a gdy on jest to jest zamęt w domu bo się szwenda pijany, przychodzi do mojego pokoju do psiaków, albo nerwówka że dostanie ataku furii.
Ma iść do nastepnej pracy, ale po 15 stym jeśli się to nie przesunie.
Chciałabym wynająć pokój przed egzaminami, na ten miesiąc. Były by plusy bo chodziłabym do południa na praktyki z poprzedniego kierunku. Tylko umarłabym co w domu, a po drugie, to bym już całkiem zawaliła się finansowo, bo dofinansowanie do szkoły, otrzymałam niewielkie.
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 28 maja 2014, 16:20
Anna Maria, By sie jakos ułożyło***

-- 28 maja 2014, 16:20 --

wieslawpas, Dobry pomysl..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 28 maja 2014, 16:26
hania33, :***

W przyszłym tygodniu prawie mnie nie będzie w domu. Terapia-wtorek, lekarz-czwartek, grupa literacka-piątek, sobota-niedziela-szkoła. Potem pomyślę co z tym fantem. Kuźwa, nie chcę opuszczac psiaków przez skurczybyka. :why:

-- 28 maja 2014, 15:28 --

Nie pierwszy to raz, więc i tym razem przeżyję tylko już było dobrze bo miesiac pracował i znów :evil: Ledwo co się człowiek jakoś pozbiera i odpocznie to znów od nowa.

-- 28 maja 2014, 15:34 --

samą mnie to smieszy że robię z igły widły w sumie
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

przez Makabra 28 maja 2014, 16:46
Nie przesadzasz :) Próbowaliście z nim jakoś rozmawiać na ten temat, tłumaczyć? Do piętnastego nie tak długo, dasz radę ;)
Makabra
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 28 maja 2014, 16:46
życie to ciągła walka o kasę i tyle widzę że burzliwa dyskusja, nie raz się pracuje tylko po to żeby przeżyć, i nic nie odkładasz gdzie ten sens
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 28 maja 2014, 16:48
Makabra, nie raz z nim rozmawiałam na temat picia.

-- 28 maja 2014, 15:50 --

I o tym że ciągle zmienia pracę. mama też mu truje, ale to nic nie daje.
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 28 maja 2014, 16:53
co się martwisz to jest jego życie , nikt z was już nie jest za niego odpowiedzialny jest dorosły
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Przeskocz do