Miłość...najlepszy lek...

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Avatar użytkownika
przez DarkAngel 09 sty 2006, 00:54
Kasiu!!! Humor to jedna z najpoteżniejszych broni.....
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1538
Dołączył(a)
24 wrz 2005, 01:59
Lokalizacja
z babcinej kołdry

Avatar użytkownika
przez Olka 09 sty 2006, 09:40
DarkAngel napisał(a):Dziewczyny przestańcie, bo sie rozpłaczę ze wzruszenia... I całą okrywę śnieżną szlag trafi.... :wink:

Rycz mały, rycz...........hehe:) wyjdz dzis z domu, słonko wyszło, to moze sie troche roztopisz :lol:
"...by czuć upadek z wysoka spaść trzeba. Być na dnie by móc sięgnąć nieba......"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
23 wrz 2005, 17:49
Lokalizacja
Świdnik

przez kasiek 09 sty 2006, 12:28
macie racje!Chciałam Wam powiedziedzieć,ze odkąd tu jestem z Wami na forum, to juz nie czuje sie taka samotna,a to jednak buduje!Dzieki. :lol:
Offline
Posty
298
Dołączył(a)
28 gru 2005, 18:31
Lokalizacja
Lódż

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez DarkAngel 09 sty 2006, 21:12
Po to tu jesteśmy.......
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1538
Dołączył(a)
24 wrz 2005, 01:59
Lokalizacja
z babcinej kołdry

przez marlow 09 sty 2006, 21:35
co do leków...to ciekawe jak viagra trzepie ? hehe... moze jak wezme to mi libido wróci ? :)
Co Cię nie zabije, to ... zrobi się z tego nerwica ;)
Offline
Posty
232
Dołączył(a)
24 lis 2005, 21:27
Lokalizacja
Warszafka

przez nobody 09 sty 2006, 22:37
Piszecie, ze miłość to bardzo dobry lek. Może tak, ale jeśli ktos się obawia miłości, odczuwa strach przed zaangażowaniem.
Pomijam taką banalna kwestię, ze jestem po przejściach, dosyc mocno się rozczarowałem i wpłynęło to tez w dużym stopniu na rozwój choroby.
Niemniej mimo tego, gdzieś w głębi serca i duszy siedzi ta potrzeba miłości.
Ile razy jednak nawiążę kontakt z jakąś kobietą i ona zaczyna wykazywac zainteresowanie moją osobą, zaczyna sie dziać ze mną cos dziwnego. Dystansuję się, uciekam, zniechecam do siebie. A juz najbardziej synptomatyczne to są wtedy sny w których "ide do więzienia", tragedia. Zapętliłem się.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
08 sty 2006, 19:22
Lokalizacja
Kraków

Avatar użytkownika
przez DarkAngel 09 sty 2006, 23:20
marlow, nie przesadzaj.....to co będziesz brał przy 50-tce.......
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1538
Dołączył(a)
24 wrz 2005, 01:59
Lokalizacja
z babcinej kołdry

przez kasiek 09 sty 2006, 23:38
marlow,a po co Ci viagra,niedawno chciałes się zaplatac w kwiaty lotosu! :lol:
Offline
Posty
298
Dołączył(a)
28 gru 2005, 18:31
Lokalizacja
Lódż

przez drań 22 sty 2006, 23:27
...
Ostatnio edytowano 09 lip 2006, 17:53 przez drań, łącznie edytowano 1 raz
Offline
ExModerator
Posty
465
Dołączył(a)
28 gru 2005, 21:02

przez drań 09 lut 2006, 23:46
I co tam u Was??
Mi jak narazie starcza ten lek :P
Offline
ExModerator
Posty
465
Dołączył(a)
28 gru 2005, 21:02

przez paq 30 mar 2006, 17:37
na mnie też działało ale wtedy jak byłem zakochany, a byłem i to bardzo, wtedy wszystkie lęki i głupie mysli ustały bo mogłem mysleć tylko o NIEJ, a teraz mineło już klilka lat i nadal ją kocham i to bardzo, jesteśmy małżeństwem i jest super pod tym względem, jednak nie jest to już zakochanie, które zwalczało nerwicę. niestety takie zakochanie podobno nigdy nie trwa wiecznie, rozmawiałem już o tym z wieloma osobami i niestety zakochanie u nikogo nie trwało długo tzn. przynajmniej parę lat, a u niektórych niestety nie ma już nawet miłości
ale u mnie jest :) ale z nerwicą muszę sobie jakoś poradzić inaczej, chyba że można zakochać się drugi raz w tej samej osobie, bo w innej nie chcę
paq
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
25 mar 2006, 11:09

Avatar użytkownika
przez Hollow 30 mar 2006, 20:31
Cohkka... Ech...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
10 mar 2006, 17:29

przez drań 09 lip 2006, 17:52
no to sie porobiło 8)
Offline
ExModerator
Posty
465
Dołączył(a)
28 gru 2005, 21:02

przez ania30 09 lip 2006, 20:20
Drań co sie porobiło :lol: ?????
życie jest piękne
Offline
Posty
133
Dołączył(a)
07 cze 2006, 18:48
Lokalizacja
polska

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do