KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 19 mar 2010, 18:42
Amon_Rah
Spokojnie , miesiąc to jeszcze nie tak długo. Ja zaczynałam dawno, ale oczekiwane efekty przyszły chyba po 3 miesiącach mniej więcej
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

przez rober6666 19 mar 2010, 21:32
Amon ja mam CHAD głównie w "wersji ciężkodepresyjnej" i juz nie daje tez rady
próbowalem juz wszystkiego chyba....przez 3 lata
To cud że jeszcze nie popełnilem samobójstwa-ojciec i jego siostra tez to gó.wno mieli i sie poddali odpowiednio w wieku 40 i 25 lat popełniając samobójstwo
jak tak dalej pójdzie do nie doczekam wielu ojca-mam 37 lat
leki ktore brałem nie tylko ,że nie działały ,ale wręcz dramatycznie pogarszały mój stan (masakryczny lęk i napięcie nie do wytrzymania oraz uczucie rozbicia, nierealności, derealizacji i zdebilenia jakbym nie spał kilka dni z rzędu chlając i ćpając co popadnie )
Brakuje mi juz sil i pomysłów co dalej
obecnie chlam codziennie żeby przetrwac i może troszke żeby sie unicestwić.....chcę zmasakrować mój rozhuśtany niestabilny mózg
Robert
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 19 mar 2010, 22:29
Robert

Wiem ,że alkohol na chwilę pomaga, miałam taki okres w życiu ,że codziennie sobie tym pomagałam, ale potem było jeszcze gorzej:( Chłopie to nie jest dobry pomysł, uwierz mi. Leczyłeś się w jakiejś placówce?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Anafranil

przez rober6666 19 mar 2010, 23:06
jasne-2 razy w psychiatryku, potem rok terapii na dziennym oddziale. wszystko bez rezultatu. Własnie wypilem kilka drinkow i dopiero teraz czuje sie normalnie-jak przed choroba. Alkohol działa na mnie inaczej niz kiedyś. mam po nim znów czysty jasny umysł,mam apetyt, moge normalnie rozmawiac z żona i bawić sie z dzieckiem. Nie otumania mnie, nioe upija, po prostu po alko wracam do świata normalności. Jestem strasznioe przerażony faktem jak bardzo musze mieć namieszane w neuroprzekaźnikach w mózgu....skoro alkohol ma na mnie takie działanie odwrotnie niz normalnie...
Zastanawiam sie nad zapiciem sie na śmierć....3 lata walki bezskutecznej z CHAD odbieraja mi sily ....
Wiem że to droga do nikąd ,ale uwierz mi -nie daje juz rady.
Robert
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Re: Anafranil

przez Aneta22 20 mar 2010, 00:39
miesiąc to bardzo krótko.. poczytaj sobie moje posty i moja historie, na mnie anafranil zadziałał po 5 misiesach, a też próbowalam już prawie wszystkiego. robert nie poddawaj sie, ja tez byłam i jestem przypadkiem beznadziejnym. musisz brac dłuzej dany lek w koncu zadziała ...
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
29 lis 2008, 14:52

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 20 mar 2010, 01:27
rober6666 Robert bo alkohol to świetne lekarstwo. Pewien psychiatra powiedział mi ,że jest najlepszym lekiem na lęki jaki wymyślili ludzie. Tylko ,że sam wiesz co.. Skoro alkohol tak potrafi Ci pomóc to znaczy ,że są takie leki , które tez to zdziałają , tylko jeszcze na nie nie trafiłeś. masz po co żyć więc szukaj!!!!
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 20 mar 2010, 18:42
Amon_Rah

Ja mam napady lękowe. Ale żadne leki nie skutkowały. Wypróbowałam naprawdę wiele i dopiero anafranil . Powiem ,że nawet bardzo spektakularnie, bo przez lata - dosłownie nie byłam w stanie sama wyjść z domu. Po anafranilu , nie jest zupełnie idealnie, bo są jakieś skutki uboczne, ale po jakichś 3 miesiącach jak pisałam , zaczęłam sama wychodzić, no a potem prawie normalnie funkcjonować. Tak ,że daj mu jeszcze szansę i powodzenia:)
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

przez epsi007 23 mar 2010, 10:07
Ja od 2 tygodni biore Anafranil 75 SR rano i nie widze zadnej poprawy do tego biore Tegretol 400 CR 2 razy dziennie i Pramolan na noc 2x50mg i nie wiem czy isc do lekarza zmienic ten anafranil na cos innego czy czekać jeszcze ? Skutki uboczne to mam tylko niskie libido i wstret do jedzenia znaczy tylko kolacji nie chce mi sie jeść od kilku dni .
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
26 sty 2010, 15:09

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 23 mar 2010, 13:30
Witaj epsi Tak jak pisałam u mnie anafranil rozkręcił się po jakichś 3 miesiącach. Tak ,że poczekaj jeszcze. Jak widzisz opinie na temat leku są bardzo różne. Jednym nie pomógł, ale innym dosłownie ratował życie.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

przez Receptor1 05 kwi 2010, 15:27
o co chodzi z anafranilem 10mg? To jakiś nowy? Czy poprostu mała dawka?
Offline
Posty
177
Dołączył(a)
17 lut 2010, 13:54

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 05 kwi 2010, 20:46
10 to najmniejsza dawka, potem są 25 tki chyba i 75SR. Na początku leczenia naprawdę wystarcza, ta 10tka,żeby powoli nasycić organizm i uniknąć tego strasznego początkowego zamulenia.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

odstawianie Anafranilu

Avatar użytkownika
przez El Chupacabra 08 kwi 2010, 14:02
Biore:

100 mg Trittico CR, 5 mg Lerivonu i 10 mg Anafranilu.

Anafranil zazywam ze wzgledu na drobne natrectwa (obsesje). Chce jednak odstawic ten lek, gdyz zbyt mocno przytepia
moj umysl (pamiec) - nawet w tak malej dawce. Zauwazylem, ze jak schodze z dawka o polowe to zaczynaja mi sie nasilac natrectwa.
Jak na razie wytrzymalem tak max 3 dni. Wracalem do starej dawki, bo mialem zbyt duzy burdel w glowie a musze jakos pracowac.

Zastanawiam sie moze czy takie nasilenie obsesji jest objawem odstawiennym ? Czy moze warto sie przemeczyc, bo za 2-3 tyg
bedzie lepiej ?

wola człowieka jest jego niebem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1052
Dołączył(a)
22 sty 2009, 14:40
Lokalizacja
Gdańsk

Re: odstawianie Anafranilu

Avatar użytkownika
przez linka 08 kwi 2010, 14:06
Może być objawem odstawienia a może być ( i najpewniej jest) powracającym objawem chorobowym, który ujawnia się po odstawieniu leku. Poza tym, jak się odstawia leki wypadałoby poradzić się lekarza psychiatry, po drugie zaś - może warto zamienić na jakiś inny leki, który nie będzie powodował skutków ubocznych zamiast na własną rękę odstawiać. Bo takie wytrzymywanie kilka dni i wracanie do leku robi piękny bajzel w układzie nerwowym.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: odstawianie Anafranilu

Avatar użytkownika
przez El Chupacabra 08 kwi 2010, 17:58
Na czym polega ten bajzel w ukladzie nerwowym ?

wola człowieka jest jego niebem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1052
Dołączył(a)
22 sty 2009, 14:40
Lokalizacja
Gdańsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Ads [Bot] i 23 gości

Przeskocz do