KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez Michuj 26 mar 2011, 20:01
Ja tak miałem przez kilka pierwszych dni. Gdzieś po 4 dniach przeszło.
Michuj
Offline

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez Shadowmere 26 mar 2011, 20:05
Co do względów estetycznych zgadzam się,wygląda to pięknie i magicznie.

Co do względów czasowych-no cóż,ja mam to od trzydziestu dni i nie minęło.

:why:
Shadowmere
Offline

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez Michuj 26 mar 2011, 20:06
Shadowmere, ładnej we wszystkim ładnie ;P
Michuj
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez zdesperowany1 26 mar 2011, 20:07
:105: :105: :105: :105: :105: :105:
zdesperowany1
Offline

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez Shadowmere 26 mar 2011, 20:11
Dziękuję Chłopcy,dziękuję :mrgreen:

Ale ja bym wolala jakos zlikwidowac ten skądinąd miły i ładny objaw-coś mi się dziwnie kojarzy,że długotrwałe rozzszerzenie źrenic (tzw teletubbies eyes :)) ma cos wspolnego z jaskrą z wąskim kątem przesączania..
A może zle mi sie kojarzy.
Dodatkowo zawroty głowy i uczucie omdlewania przy zmianie pozycji,ale do tego już jakos przywyklam.
Shadowmere
Offline

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 26 mar 2011, 20:42
Ja nigdy nie miałam rozszerzonych źrenic, to nie fair :why:

Shadowmere,
Ty znów na anafranilu? Nie wiedziałam.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez miko84 26 mar 2011, 20:59
Niektórzy postrzegają rozszerzone źrenice jako dowód "brania" czegoś.
miko84
Offline

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Hooligan123 27 mar 2011, 20:17
Witam
Mam problem , na ktory nawet moj psychiatra nie jest w stanie odpowiedziec. Otoz : biore anafranil i sulpiryd od ok. 4.5 tygodnia i odczulem poprawe . Lęki i ataki paniki przeszly , dalem rade wychodzic z domu i zaczac chodzic do szkoly. Nie wychdzilem z domu przez 2 miesiace , bo mialem potforny lęk i derealizacje. Teraz w tygodniu czuje sie bardzo dobrze wychodze z domu , chodze do szkoly , czulem ze anafranil postawil mnie na nogi. Teraz juz 3 raz wpadlem w depresję i czuje sie wogule jakbym chodzil we wlasnym śnie. Niewierze w to co sie dzieje , wszystko jest dla mnie jak iluzja , nierelne , czasami moje wlasne otoczenie wydaje mi sie obce. Czuje sie jakbym byl nieobecny , jakbym wypil kilka piw. Idąc w tym stanie ulicą czuje sie jakby to nieja , jakby to bylo nie moje cialo. Bardzo trudno m,i jest to opisac. Tydzien temu , kiedy znowu wrocil ten stan , gdy wyszlem z domu mialem taką utrate rzeczywistosci , taki odlot od wszystkiego , takie zaburzenie swiadomosci. Bardzo mnie to niepokoi, zastanawiam sie czy wogule zyje. Juz nie daje sobie rady , mialem nawet ochote sobie cos zrobic :((. Czy takie stany mozna odczuwac przez branie lekow np . anafranil , bo przed braniem lekow nie mialem czegos takiego. Prosze o szybką pomoc. Z gory dziekuje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
170
Dołączył(a)
19 lut 2011, 23:32
Lokalizacja
...

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Adamo 27 mar 2011, 20:27
Przeczekaj to w domu albo zmień lek. Bo co innego można zrobić?
Wenlafaksyna 150 mg
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
536
Dołączył(a)
21 lut 2011, 15:46

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez CzystyUmysl 27 mar 2011, 22:31
Wiecie co, wydaje mi się, ze połowie osób z tego forum nie pozwala wyjść z tego wszystkiego to, że sie nakreciliscie.. trzeba wziąść się w garść... !! otrząsnąć z tego amoku.. Wiem, że jest ciężko, ja mając 18 lat dopadła choroba... tez siedziałem w domu.. stałem się jak warzywo.. ale przyszedł czas, że wziąłem się za siebie.. ocknąłem spróbujcie poznać kogoś(kobiete, lub męzczyzne) który zrozumie wasze problemy !! i to pomoże. Ja mam kobiete, poprawia mi humor, czy to sexem, czy to zwyczajnym spędzeniem razem czasu :) zapominam o wszystkim.. codziennie ćwiczę na siłowni, poprawia mi sie samopoczucie, nie mysle o tym wszystkim !! DO ROBOTY, A NIE CZEKAĆ NA OBJAWY, BO IM WIĘCEJ MACIE CZASU NA ROZKMINY, TYM BARDZIEJ SIĘ W TO POGŁĘBIACIE, I NIE CHCECIE Z TEGO WYJŚĆ BO DLA NIEKTÓRYCH JEST FAJNE TO, ZE SIEDZICIE W DOMU I KTOŚ WAS UTRZYMUJE.... A Tak być nie powinno.

POZDRAWIAM :) :lol: :lol:
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
26 mar 2011, 12:20

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Dave38 28 mar 2011, 10:11
12 dzień - anafranil - przerzuciłem 150 mg na wieczór razem z olanzapiną , zasypiam w 5 sekund i budzi mnie telefon nad ranem jakby minęło 5 minut , ranne wstawanie to koszmar , wszystkie objawy depresji włączają się natychmiastowo po obudzeniu - lęk , zmęczenie , natłok myśli , lekka dezorientacja ...... później z dniem trochę mój stan się poprawia ale jest do dobrego stanu dalej niż bliżej . Mam tak samo jak shadowmere jak poleżę dłuższą chwilę nie można gwałtownie wstać bo kręci się w głowie i ma się uczucie ,że zaraz zemdleję . Liczyłem , że po 10 dniach już anafranil zaskoczy a tu jak na razie dupa blada pozdrawiam
Melisa , spacer , basen ;)

_____________________________
Lecz przecież Bóg dobrze wie
Dlaczego dławi mnie wstręt
Dlaczego strach nabiera mocy i zniewala rozum
Na pewno każdy choć raz
Utracił wiarę jak ja .
Obym nie bliżej stał
Sennego dnia w królestwie mroku....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
293
Dołączył(a)
08 wrz 2010, 14:55
Lokalizacja
Toruń

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez Izaaa 28 mar 2011, 11:34
U mnie 5 dzień brania Anafranilu. Dopiero po dwóch dniach pojawiły sie skutki uboczne. U mnie m.in. występuje ogromny ból gardła, tak że słowa nie moge powiedziec, gorączka i dziwne wykwity w jamie ustnej. Wiem, że te objawy nie występują bo sie przeziebiłam. Już drugi raz mi sie zdarza że jak tylko zaczynam brac Anafranil to mam problemy z gardłem, uszami(bóle) i bólami zatok, głowy. Ostatnim razem skończyło sie to antybiotykiem. Teraz nie wiem czy to przeczekac i samo minie.
Dave38
Zawsze na początku leczenia Anafranilem może byc gorzej. Na tej dawce co jesteś te skutki uboczne, które u ciebie występują mogą trwac nawet 3 tygodnie, ale pozniej bedzie tylko lepiej :)
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
25 mar 2011, 11:25

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez amelia83 28 mar 2011, 12:57
izaa może masz za dużą dawkę...hmmm
ja wczoraj wzięłam połówkę anafranilu a biorę seroxat też na pół zeszłam ,ale sama po 4 tyg...bo boje sie mojego "odrealnienia" zamyślenia,pustki w głowie,taka jestem cicha,mało się odzywam"
Może jutro uda mi się dostać do lekarza,wolałabym fluoksetynkę,po tym czułam się zdecydowanie lepiej...wiem nie powinno samemu dawkować leków
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez Izaaa 28 mar 2011, 15:34
amelia83
Biore najniższą dawke Anafranilu, tylko 10 mg, ale sktki uboczne i tak wystepują. Nie zostaje nic innego, jak to przeczekac. Ja przez kilka dobrych lat brałam Anafranil 50 mg/dziennie i super likwidował lęki, natręcytwa myślowe, depresje itp, I właśnie tak wyciszał ten lek, że niczym sie nie przejmowałam, o niczym szczególnym nie myślałam(pustka w głowie) ale tak z zewnątrz inni uważali że jestem zamyślona. zycie uciekało obok mnie. Czasami cięzko było się skupic od początku do końca na tym co ktoś mówił i szybko sie o tym zapomina :( Zaburzenia pamięci są skutkiem brania naszych leków, ale znam też osoby które nic nie biorą a z ich pamięcia jest gorzej niż z moją :D
Teraz gdy jestem na malutkiej dawce od jakiegoś roku koleżanka, z którą mieszkam mówi mi jak sie bardzo zmieniłam, na lepsze.
Każdy z nas na początku leczenia potzrebuje dużych dawek ale po jakimś czasie, po uzyskaniu poprawy można dawke zmniejszyc. Jestem taka spokojna na Anafranilu a chciałabym tak czasami kogos dobrze opierdolic oczywiście jeśli na to zasłuży. Ja jednak nie, dusze w sobie emocje i tylko w myslach komus nabluzgam. mój były szef za to uważa że jestem jedąz najmilszych osob jakich zna :smile:

-- 28 mar 2011, 14:40 --

Sorki ja ciągle o sobie.
amelia83
Spróbuj może tylko Anafranil, bez Seroxatu. Brałaś już kedys Anafranil? Pamietaj nie zniechecaj sie złym samopoczuciem, bo to normalne jak sie zmienia dawke, czy lek to samopoczucie jest różne.
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
25 mar 2011, 11:25

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do