MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez idle 23 maja 2012, 22:52
Czyli że się da? Rano w sumie wyciszyłabym się trochę Citalem, a 15 mg to nie znowu tak dużo ... sama już nie wiem :bezradny:
watch me disintegrate
Avatar użytkownika
Offline
Posty
675
Dołączył(a)
20 maja 2012, 08:11

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Michuj 23 maja 2012, 22:52
da
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez idle 23 maja 2012, 22:54
No to spróbuję, zobaczę czy mi się przytyje, najwyżej odstawię, przy takiej dawce raczej nie będzie problemu :P
watch me disintegrate
Avatar użytkownika
Offline
Posty
675
Dołączył(a)
20 maja 2012, 08:11

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Pszczółka Maja 24 maja 2012, 10:36
Conessa nocka przeleciała bez problemu, i o dziwo obudziłam się już o 07.00 bez budzika:) ale potem jeszcze zasnęłam ( mam na popołudnie także mogę sobie pozwolić:)), zobaczymy jak dzisiaj w pracy będzie:)
Posty
20
Dołączył(a)
17 maja 2012, 21:35

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Conessa 24 maja 2012, 11:23
no to dobrze. organizm sie przyzwyczai. ja nie umiem juz spac bez mirtoru i zastanawiam się jak z nim się rozstać. na razie sama oczywiscie nie będę odstawiac, bo juz raz popelnilam ten bląd...
"Nadchodzi czas, kiedy będzie trzeba wybrać między tym co dobre, a tym co łatwe".
Avatar użytkownika
Offline
Posty
823
Dołączył(a)
13 maja 2009, 19:21

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Pszczółka Maja 24 maja 2012, 20:58
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, dzisiaj po zwiększeniu dawki na 30 Mirtoru, nasiliły mi się drżenia szczególnie rąk, czy to normalne,czy to kwestia zwiększenia dawki Mirtoru z 15 na 30? I czy to minie?
Posty
20
Dołączył(a)
17 maja 2012, 21:35

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Michuj 24 maja 2012, 20:59
minie
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Diosmektyt 25 maja 2012, 06:42
Dla mnie to najgorszylekj,jaki brałem. Na sam dźwięk tej nazwy robi mi się słabo.
Do czasu zetknięcia się z mirtą byłem przekonany, iż tyje się od jedzenia nie od leków. Mirta zmieniła mój pogląd.
Przy dokładnie takie j samej diecie zacząłem bardzo tyć-lek ten zmienia metabolizm. Jeżeli podczas wizyty u psychiatry widać jakiegoś mega grubasa to można być pewnym, że to od mirtazapiny. Z człowieka o normalnej budowie potrafi zrobić w kilka miesiecy Wojciecha Manna.
Słyszałem, iż w Usa trwaja badania i dyskusje nad wycofaniem tego leku.
Tak jak wycofali już syburtamine, ponoć mają też wycofać mirtazapine.
Ogólnie to nie wiem jaki jest sens brania mirtazapiny-mianseryna działa bardzo podobnie a nie powoduje tak gigantycznego apetytu i ogromnego tycia.o.
Do tego mirta powoduje nieprawdopodobnie realistyczne koszmary-na samo wspomnienie robi mi sie słabo.
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
31 gru 2011, 15:28

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 25 maja 2012, 08:08
Diosmektyt niby mianseryna nie powoduje tycia? Po prostu inne jest dawkowanie, 30 mg mirtazapiny to jak ok 60 mg mianseryny albo więcej.
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Pszczółka Maja 25 maja 2012, 09:05
Jeżeli chodzi o Mirtor mi osobiście apetyt wrócił do normy, przynajmniej teraz jem regularnie posiłki:)
Posty
20
Dołączył(a)
17 maja 2012, 21:35

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 25 maja 2012, 12:42
Diosmektyt napisał(a):Jeżeli podczas wizyty u psychiatry widać jakiegoś mega grubasa to można być pewnym, że to od mirtazapiny


Niekoniecznie. Równie dobrze od olanzapiny albo kwasu walproinowego.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Conessa 25 maja 2012, 21:05
Diosmektyt, to żeś mnie nastraszył.... :shock:
co prawda czuję, że moje ciało diametralnie zmienia się z tygodnia na tydzień i zastanawiam się czy to będzie szło dalej, ale zastanawiam się też, czy po odstawieniu schudnę? Nie bardzo chcę wracać do poprzedniej wagi...
"Nadchodzi czas, kiedy będzie trzeba wybrać między tym co dobre, a tym co łatwe".
Avatar użytkownika
Offline
Posty
823
Dołączył(a)
13 maja 2009, 19:21

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez eroica 28 maja 2012, 05:42
a jak się sprawuje mirtazapina w miksie z fluoksetyną - w sensie wpływu na problemy seksualne, obniżone czucie, brak wytrysku?
F31.8
mirtazapina 30 mg, kwetiapina 100mg, lamotrygina 100mg
Offline
Posty
224
Dołączył(a)
14 lut 2012, 17:03

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Michuj 28 maja 2012, 08:47
eroica, Sama nie. Ewentualne problemy sexualne to od fluo mogą być.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 6 gości

Przeskocz do