LORAZEPAM (Lorafen,Tavor)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy lorazepam pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
24
80%

Nie
4
13%

Zaszkodził
2
7%

 
Liczba głosów : 30

LORAZEPAM (Lorafen,Tavor)

przez robercik567 24 sie 2016, 22:04
Dzisiaj zauwazylem ze po lorazepamie odczuwam bol w kolanie niewiem czy ten lek czasem nie wyzarl mojego mozgu bo czuje jakbym go nie mial w srodku I w ciele czuje pustke totalna...Niewiem czy nie powinienem odstawic tego leku bo czuje sie po nim jak zombie jakies
Offline
Posty
183
Dołączył(a)
11 paź 2014, 20:00

LORAZEPAM (Lorafen,Tavor)

przez Blackenfiel 13 gru 2016, 15:43
Dobry lek, bardzo. Nie chciałem brać klona, bo po 4mg mogę zasnáć z miejsca.
I jakaś blokada, wszystko miałem gdzieś. Alprazolam nie działa na mnie nawet w dawkach 3-4mg (nie brałem go nigdy i nie mam tolerancji na bezo
No to wykupiłem receptę i wracam do domu. Dziś zapowiada się dzień pełen lęków, więc wziąłem tabsa 2,5mg. Przy stresie mam mocno napięte mięśnie, więc i pod tym kątem liczyłem na lorka.

Pierwsze 2,5mg zero efektów. No to jedziemy drugą, coś się dzieje.
Wszystkie mięśnie nagle się rozluźniły i ostry ból zniknął. Teraz czuję się lekko pijany, bardzo spokojny, ale jednocześnie nawiązuję chętnie i bez problemu rozmowy i wiem co mówić. Niestety na co dzień tak nie jest, bo lamotrygina kastruje mój umysł - gorsza pamięć, koncentracja leży, więc jak tu z kimś gadać...
Ups, spać się chce. Swoją drogą, od paru dni śpię po 3-4h dziennie i to mi wystarcza i jestem wypoczęty.

O, idę spać.
I tak, wiem, że uzależnia ten lek. Jestem już generałem jak chodzi o leki :D (nie kojarzyć z generałem jaruzelskim).

-- 13 gru 2016, 19:53 --

Kurde, chyba niepotrzebnie dawałem do tego baclofen 50mg, bo czuję się trochu pijany. W każdym razie jak rano miałem mega doła, tak w tym momencie czuję się w pełni zdrowy. Nic zatem dziwnego, że przy dłuższym braniu można wpaść w szambo.
Sen po 5mg lorazepamu był bardzo spokojny. Zasnąłem łagodnie, nie wybudzałem się, aż do czasu gdy telefon zawibrował - czyli sen płytki.
Zresztą, szkoda czasu na sen, 3-4h jest git :D

-- 14 gru 2016, 23:50 --

Tragedia, jednak clonazepam jest lepszy, po nim przynajmniej nie mam wrażenie, że coś gdzieś się rusza... Nigdy więcej tego syfu.

-- 28 gru 2016, 11:21 --

Powyżej macie efekt tego, co z człowiekiem potrafi zrobić Lorafen. Niestety nie pamiętam za bardzo tego postu i jest mi za niego wstyd jak cholera. Zostanę przy clonazepamie, po nim nic mi się nie dzieje. A ten syf do kosza.
www.na-hustawce.pl - mój blog o zmaganiach z zaburzeniami i przebiegiem leczenia.
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
29 maja 2016, 08:24
Lokalizacja
POLSKA

LORAZEPAM (Lorafen,Tavor)

przez robercik567 03 sty 2017, 04:20
Ale ten lorafen to gowno kilka dni temu jak zaczela sie depresja to jak wzialem ten lek zaczely mi sie trzasc rece teraz boli mnie mocno glowa chyba sie od tego uzaleznilem bo biore to juz 5 lat dla mnie to istne pieklo co teraz przychodze nie mam zamiaru dluzej brac tego gowna bo to uzaleznia w moje glowie normalnie pieklo.
Offline
Posty
183
Dołączył(a)
11 paź 2014, 20:00

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

LORAZEPAM (Lorafen,Tavor)

przez Psychotropka`89 03 sty 2017, 10:09
robercik567, przede wszystkim nie odstawiaj z dnia na dzień.
Kup sobie gilotynę do leków w aptece <koszt ok. 2 zł> i zmniejszaj o 1/4 na przykład. Jeśli poczujesz skutki odstawienne, spróbuj odrzucić 1/5. Po 2 tygodniach odrzuć kolejną część. Za dwa tygodnie kolejną. Jeśli zaczynasz czuć się gorzej, nie zwiększaj i nie cofaj się, tylko zostań dłużej na takiej dawce, jaka pozwala egzystować normalnie. Możesz dołożyć relanium dla zminimalizowania nieprzyjemnych objawów, jest też pomocne przy zejściu do zera. Na koniec tą minimalną dawkę bierz co 2, 3 dzień. I powinieneś być wolny. Odstawianie relanium, w porównaniu z lorazepamem, to pikuś.
Ja w ten sposób odstawiłam lorafen i dałam radę za pierwszym razem. Nie było efektów odstawiennych. Trochę to trwa ale uważam, że lepiej stopniowo i bezboleśnie, niż z dnia na dzień i zdychać <często w końcu wkurwiając się i dla poczucia ulgi zarzucając dwa razy tyle co normalnie>.
Trzymam kciuki i życzę powodzenia!
Psychotropka`89
Offline

LORAZEPAM (Lorafen,Tavor)

przez robercik567 28 sty 2017, 23:43
Czy jak odstawie pod okiem lekarza to uczucia wroca?
Offline
Posty
183
Dołączył(a)
11 paź 2014, 20:00

LORAZEPAM (Lorafen,Tavor)

przez Psychotropka`89 29 sty 2017, 11:11
robercik567, oczywiście, że tak. Wszystko wróci do normy. :)
Psychotropka`89
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do