Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Swiatelko

Użytkownik
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. D epakine to lek wspomagający...mi go lekarz odstawił, bo żadnych efektów nie było..i dobrze-pozdrawiam
  2. Brałam Cilon jakies 3 miesiące, ale nie było u mnie widocznej poprawy, dlatego mój lekarz prowadzący odstawił mi Cilon i włączył Rexetin. Jest to lek nie tylko antydepresyjny, ale przede wszystkim antylekowy. Czuje sie juz bardzo dobrze, choc na poczatku, tak jak jest napisane w ulotce byłam jakos "dziwnie nakręcona". Te objawy szybko minęły i teraz moge w końcu normalnie funkcjonować..nie tylko spokojnie wychodzę z domu, ale jeżdze na uczelnie i nie odczuwam żadnych leków. Do Rexetinu lekarz dołaczył mi jeszcze Spamilan. Jest to lek typowo antylekowy i równiez jego działanie odczuwalne jest po 3-4 tyg., a co najwazniejsze, jest to lek nieuzalezniający. Aniu porozmawiaj ze swoim terapeutą - pozdrawiam buziaki
  3. Witam...Brałam Depakine dosyc długo...nie odczułam skutków ubocznych, nie przytyłam, natomiast nie zauważyłam żadnej poprawy. Lekarz mi go odstawił .... i dobrze pozdrawiam
  4. Aniu Doxepin działa natychmiast, a jego działanie jest krótkie...3-4 godzin, natomiast Cilon, jest lekiem antydepresyjnym, którego działanie poczujesz po 3-4 tygodniach. Musisz uzbroić się w cierpliwośc, choc wiem, że to bardzo trudne...pozdrawiam:-)
  5. W końcu trafiłam na lek, który mi odpowiada..jest to rexetin...czuje sie po nim swietnie..pozdrawiam:) [ Dodano: Nie Sty 21, 2007 10:22 pm ] Zyta przeczytaj dokładnie ulotke, a przede wszystkim skutki uboczne. Buc może jest to przyczyna zazywania tego leku...pozdrawiam
  6. Witam!!! Ostatni raz na temat tego leku pisałam chyba we wrzesniu, kiedy to pierwszy raz zaczęłam go stosować. W moim przypadku, ani nie zmniejsza łaknienia, ani tez nie zwiększa masy ciała. Kiedys brałam lerivon, lek super, ale masa ciała wzrastała mi bardzo szybko, natomiast jesli chodzi o rexetin nie zauważyłam takich objawów. Jesli chodzi o libido u mnie. Przed rexetinem brałam Bioxetin..Seronil..wówczas moje libido niesamowicie się zmniejszyło..do tego stopnia, że nie odczuwałam wogóle popędu płciowego. Powiedziałam o tym mojemu lekarzowi ... po rexetinie moje libido znacznie się zwiekszyło i przestałam miec problemy nie tylko z chęcią do sexu, ale także z przezywaniem orgazmu. Nie wiem, jak to jest u męzczyzn...Pozdrawiam Swiatełko
  7. Swiatelko

    Nerwica a używki

    Martin!!!...Przeczytałam poczatek Twojego postu, a juz poczułam...jakby ktos dokładnie mówil o moich przezyciach, tylko, że ja mam macoche. Miałam podobne przejścia..detox, odwyk itd...nie chce się rozpisywac, ponieważ juz o swoim zyciu naoisałam na jednym z Forum. Nie pije 4 lata, natomiast przez cały czas lecze sie psychiatrycznie. mam napadowa nerwice lekową, tzw. fobie społeczną. Często nie sypiam w nocy, mam napady duszności, bole żoładka...czyli moge jeszcze do tego dołaczyc nerwicę wegetatywna. Lekarz od miesiąca zmienił mi leki i w końcu poczułam..."jakąś" energię" do działania. Sukcesem jest dla mnie wejście do solarium..ktos może by sie z tego smiał, ale jeszcze do niedawna była to dla mnie trauma nie do przełamania. Bywało, że bałam się wyjśc z domu, bo miałam wrażenie, że wszyscy na mnie aptrza, a to potęgowało jeszcze mój stan. Po rexetinie czuje się znacznie lepiej, a do tego biore jeszcze 2x dziennie Spamilan...zaczynam sie usmiechać, wychodzić z domu i czerapć radość nawet z tego, że lata mucha heheh...W styczniu chcę rozpocząc psychoterapie, bo zdaje sobie sprawę, że sama farmakologia nie wyleczy przyczyny. Natomiast na dzień dzisiajszy...jest oki..czego Wam Kochani Wszystkim Życzę. Zdrowych Wesołych i Pogodnych Świat i Szczęsliwego Roku...będzie dobrze-buziaki Światełko [ Dodano: Sro Gru 20, 2006 1:17 pm ] I jeszcze jedno Marcinie..dziękuje, że poruszyłes ten problem..buziaczkiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:-)))))))))))))))
  8. Mi równiez lekarz odstawił Depakine...nie miałam generalnie po tym leku żadnych efektów, nawet wowczas, kiedy, tak jak juz pisałam...lekarz zwiekszył mi dawke do 500 mg. Natomiast teraz biore dwa razy dziennie Spamilan. Lek ten zaczyna działac po 2-3 tyg. Jest to lek typowo przeciwlekowy, ale działa równiez antydepresyjnie a co najwazniejsze...NIE UZALEZNIA!!! Pozdrawiam cieplutko-Światełko
  9. Edytko!!! Dobrze, że odstawiłas Sulpiryd..generalnie, to półdepresant..takie świństwo po którym sie straaaaaaaaasznie tyje, natomiast Bioxetin jest dobrym lekiem antydepresyjnym. Działanie jego jest widoczne po 3-4 tygodniach. Ja osobiście biorąc bioxetin nie straciłam łaknienia, natomiast zmniejszyło sie u mnie libido hehe(zero chęci na sex), ale ogolnie jest to dobry lek antydepresyjny. Roczpocznij brac Lerivon, tylko bądz ostrozna, poniewaz on przez pierwsze 3-4 dni otumania, będziesz się źle czuła, ale to minie tylko go nie odstawiaj. Po pewnym czasie poczujesz sie rewelacyjnie. Pozdrawiam
  10. Edytko nie zauwazyłam u siebie jakiegos zwiększonego łaknienia, po prostu tyłam, ale to nie znaczy, że i Ty będziesz tyła, a zapewniam Cię, że warto zacząc go brac...jest na prawdę skuteczny-pozdrawiam
  11. Biore Rexetin od kilku dni. Czuję się po nim jakos dziwnie pobudzona, wrecz nie moge sie skupić,mam kołatania serca, drżą mi nogi i czuje jakies osłabienie organizmu nie mogę usiedziec na jednym miejscu. Zastanawiam sie, czy tak jest na poczatku brania tego leku...nie mam z tym lekiem niestety żadnego doświadczenia i nie wiem, czy te objawy, które teraz przechodze sa normalne i zastanawiam sie, czy nie odstawic tego leku. Licze na Wasza pomoc
  12. Swiatelko

    ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

    Gusiu mam dokładnie takie same objawy, jak Ty...lęk przed wejściem do autobusu, do markietu, do windy...wydaje mi sie wówczas, że wszyscy to widzą i ten lęk staje sie jeszcze większy. Ale są dni, kiedy czuje sie dobrze, choc przyznam, że boję sie wyjśc z domu bez Alproxu, lub Afobamu. Może taka nasza przypadłość, ale nadzieje należy mieć zawsze Teraz studiuję i traumą jest dla mnie dojazd do uczelni autobusem i wielka zatłoczona aula. Staram się, jak mogę, ale bez Alproxu nie funkcjonuję...mówiłam o tym lekarzowi i nie kazał mi odstawiac benzo...zreszta sama bym w tej chwili tego nie zrobiła. Wiem, jakie niebezpieczeństwo niesie za sobą łykanie tych prochów, ale mój lęk jest tak silny, że nie potrafie sie skupic na niczym, jesli nie wezme leku...niestety..całuski
  13. Swiatelko

    ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

    Gusiu...Jestem pod kontrola lekarza, juz kilka dobrych lat. Lecze sie na stany depresyjno-lękowe. Moj lekarz prowadzący bacznie kontroluje i pyta mnie, czy nie zwiększam dawki benzo, a ostatnio nawet wspominał, żeby powoli je wycofywać. Chciałabym zacząc funkcjonowac bez lęku i bez leków i mam nadzieje, że w końcu mi się to uda....bardzo w to wierzę buziaki
  14. Swiatelko

    ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

    Gusiu ja tez biorę Alprox 0,5 mg i tez zdaje sobie sprawę z tego, że moge sie uzaleznić, ale dokładnie tak, jak mówisz...trudno sobie chwilami samemu pomóc z atakiem lęku a jeszcze gorzej, kiedy one sie powtarzaja...pozdrawiam
  15. Swiatelko

    ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

    Hejka!! Cilon jest lekiem antydepresyjnym, którego działanie jest odczuwalne po ok 3-4 tygodniach. Na poczatku rzeczywiście, moga występowac skutki uboczne, ale jest to wyraźnie opisane w ulotce. Jesli chodzi o Alprox, Xanax, Tranxene owszem, sa to leki z grupy benzodiazepin, które uzalezniaja, lub moga uzaleznić. Wazne jest przy zazywaniu tych leków, aby samemu nie zwiększać dawki i brac pod stałą kontrola lekarza. Wiadomym jest, że nikt z nas nie bierze leków tylko dlatego, że mu smakują, ale dlatego, że jest taka potrzeba a fektem jest, że na jedno pomaga, a na drugie szkodzi. Wybór nalezy do nas pozdrawiam:-)
×