Lęk przed niską wartością w oczach kobiet

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

przez leon21 31 mar 2012, 18:57
Mam bardzo ciekawy problem. Proszę o ocenę tego faktu. Otóż...

Studiuję, jestem na IV roku trudnych studiów prawniczych, jaki paradoks, mało czego się boję...Byłem w wielu sytuacjach stresujących, egzaminach, wystąpieniach publicznych (do 1000 osób audytorium), zrobiłem dwie praktyki, czasem dorabiam sobie poza branżą, mam zainteresowania, przyjaciół, jestem dość inteligentny, rozumiem jaka rzeczywistość mnie otacza...Radzę sobie w sytuacjach, gdzie co niektórzy w ogóle boją się i panikują.

Może już tu pisałem na podobny temat, ale wszystkie obawy odnoszą się do tego, że...nie będę atrakcyjny dla danej kobiety, a jak uda mi się wejść z nią w związek to mnie szybko porzuci na rzecz lepszego faceta, bo zobaczy że również przegrywam i będzie chciała mieć super-gościa.
Naprawdę, potrafię rozmawiać z Profesorem czy Dziekanem jak równy z równym, brać udział w dyskusjach, iść na pierwszy ogień, podejmować duże ryzyko. Ale zawsze boje się tego, że okażę się niewystarczający i czasem nic nie robię, bo i po co?

Wiem, że gdybym miał głębokie poczucie bezpieczeństwa w rodzinie (którego nie mam) to żadna sytuacja życiowa nie byłaby mi straszna i obca?

przez Mental Cat 31 mar 2012, 20:18
Wybacz, ale nie mogłem się powstrzymać :)
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Zostań nieśmiertelnym wierszem
Bądź nieśmiertelnym wierszem

przez carlosbueno 31 mar 2012, 20:29
leon ja mam taki lęk ale przed wszystkimi. Myślę nawet że nieznajomi na ulicy maja mnie za totalne zero a co dopiero kobiety a o dziekanach i profesorach to nawet nie wspomnę.
Największy Forumowy Maruda

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez bittersweet 31 mar 2012, 21:09
leon21 napisał(a):Mam bardzo ciekawy problem. Proszę o ocenę tego faktu. Otóż...