LĘKI, PANIKA I DEPRESJA PO ZAWALE SERCA-JAK SOBIE RADZIĆ

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

LĘKI, PANIKA I DEPRESJA PO ZAWALE SERCA-JAK SOBIE RADZIĆ

przez wojciech1955 13 sty 2007, 21:37
W listopadzie przebyłem ostry zawał serca stemi. Angioplastyka, stenty. Testy i badania po hospiyalizacji pomyslne. Nie daje sobie rady z lękiem. Jest cały czas-wszechobecny, ze może sie to powtorzyć. Nie mam ochoty na nic. Kazde wyjście z domu to lek. Szpital odwiedzam 3 razy w tygodniu, a trasy przejazdu zamochodem ustralam tak, aby przebiegały obok szpitala lub pogotowia. Co z tym zrobić?
Do listopada pełen zycia. 23.11 zawał. Stany lekowe. Ciezko z tym sie uporać. Wizyty u lekarzy 3 razy w tygodniu. Jak to zmienić?
Każdy lekarz przepisuje co innego- ksanax, coaxil, mirzaten. A leki(panika czasem) ciagle są. Co z tym zrobic, bo zwariuję.

przez Pysia28 13 sty 2007, 22:59
Witam na forum :D .Niestety nie mam takiego "doświadczenia zdrowotnego" ale polecam wizytę u psychologa.On powinien pomóc,porozmawia,może nakieruje na pozytywne myślenie.Z resztą na pewno będzie już ok. i z własnego doświadczenia wiem że nie warto się martwić na zapas.To prowadzi do niepotrzebnych stresów a tego mamy na co dzień stanowczo za dużo.Pozdrwiam

przez gina 14 sty 2007, 11:54
Witaj Wojtek! Damy radę :D
na próżno to wszystko co dzisiaj jest bólem....

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez atrucha 14 sty 2007, 12:46
Witaj na naszym forum ;)