Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 14 lut 2013, 20:14
a tachyarytmia ja nie czuje zeby serce nie miarowo biło mi jedynie ze szybciej a leki beta blokery pomoga to jakos usunac? czy to tez moze byc wynik nerwicy stresu?

-- 14 lut 2013, 19:15 --

normalnie zaczelam sie martwic bo wycyztalam ze serce moze stanac :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez haribo190 14 lut 2013, 20:18
Byłby całkiem dobry dzień gdyby nie te walentynki, wszędzie tylko miłość, serduszka, kwiaty i inne takie pierdoły.... Juz mam tego dość.. :evil:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
180
Dołączył(a)
08 gru 2012, 14:18
Lokalizacja
Opole

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 14 lut 2013, 20:23
Na ekg pisze ze przyspieszony rytm zatokowy tle i ze krzywa prawidłowa
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 14 lut 2013, 20:24
perla86, na co masz przepisane beta-blokery już Ci nie odpowiem bo to powinien Ci wyjaśnić lekarz, który Ci je zapisał, bo leki z tej grupy mają kilka zastosowań.

Nie ma się co niepotrzebnie nakręcać ;) , ja mam tachykardie rzędu 130 u./min. i nic nawet na to nie biorę bo skoro nie odczuwam tego w żaden sposób to nie będę sobie głowy zawracać niepotrzebnymi lekami i niszczyć wątroby - lekarz widział moje wyniki i nic nie powiedział to co ja mam się stresować i przejmować ;)

-- 14 lut 2013, 20:26 --

a ten przyspieszony rytm zatokowy to właśnie tachykardia ;)
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 14 lut 2013, 20:34
to wlasnie tak mam na ekg ale na usg nie wiem czemu tak napisała bo nie mowila nic o zadnej tachyarytmi maz jak osluchuje mi serca to mowi ze miarowo bije to samo ostatnio mama pielegniarka to samo mowila.
A blokery to wlansie na zmniejszenie pulsu :)
Naczytałam sie o tej tachyarytmi i tam były objawy jak u nerwicowców sie wystraszyłam i nic juz tego nie mgoe zrozumiec skoro przyspieszony rytm tzn ze tachykardia

-- 14 lut 2013, 19:37 --

Wogole chyba tachyarytmie to mozna stwierdzic na holterze bo tam pokazuje te skurcze nadkomorowe itp
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 14 lut 2013, 22:04
Witam. Bylam dziś u psychiatry. Zmienił mi leczenie. Clony zaczne odstawiać za 2 m- ce,teraz mi zwiekszył dawke. Propranolol jak było. Do tego keppra,hydroksyzyna i bioksetin bo te doły to juz depresja. Nawet szpital mi proponował ale skończyło się na tych prochach na szczęscie. Dał mi namiary na siebie jakby jeszcze gorzej było. Licze ze bez szpitala się obejdzie,że mam tyle siły ze dam rade
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez omeeena 14 lut 2013, 22:15
Byłby miły, gdyby nie walentynkowe serce od mamy... :roll:
I w zasadzie udany, bo z zaplanowanych spraw zostawiłam na KIEDYŚ tylko posegregowanie dokumentacji zdrowotnej. Resztę załatwiłam!
Paroxinor 20mg - od 27.10.2012r. i nadal :/
Tranxene 10mg-doraźnie - nie pamiętam, kiedy:))


Życie, to nie je bajka...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4405
Dołączył(a)
24 wrz 2012, 11:57
Lokalizacja
Warszawa

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 14 lut 2013, 22:28
perla86, mam tachykardię od dawna,nawet przestaje ją czuć choc puls poniżej stówy rzadko mi spada. Biore beta- bloker,do tego benzo a teraz jeszcze dopisane kolejne leki. I żyję. Głowa do góry,trzymaj się zaleceń lekarzy i bedzie wszystko dobrze :great:
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 14 lut 2013, 23:42
fatuma sporo tych leków bedziesz miała ja sadze ze u mnie tez depresja juz jest musze isc po leki zeby lepiej sie czuc. U mnie nie tyle chodziło o tachykardie co tachyarytmie ale to poodbno chwilowe jest i tez przy lekkim stresie moze wystepowac bo sama arytmie holter wykrywa.
Ty tez sie szybko meczysz przy wyzszym tetnie ja powiem ze w spoczynku mam powyzej 60 70 tetno a i tak sapie juz nie wiem gdzie przyczyna moze byc :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 15 lut 2013, 00:01
perla86, kochana,nie zadręczaj się juz tym pulsem. Ja sie ciągle czuje zmęczona,ale nie wiem czy to od tachykardii czy od przemęczenia. Mój synek autystyczek daje mi popalic
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 15 lut 2013, 00:11
fatuma mi chodzi bardziej o szybkie meczenie bo puls to chyba sie stabilizuje ale ja sie az dziwnie czuje z tym

-- 14 lut 2013, 23:35 --

Powiem Wam ze na 2.5 mg blokerze mam puls miedzy 60 a 70 i jakos dziwnie sie czuje na taki niskim lepiej jak mam ponad 70 a 80 boje sie ze serce moze stanac przy niskim
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 15 lut 2013, 00:52
perla86, ja puls mam zawsze wysoki. Nieraz to czuje i nie jest to przyjemne. Ale bywa ze mierze jak nic nie odczuwam i pod 200 podchodzi,choć tabletki brałam. To trwa juz dłuższy czas i się przyzwyczaiłam. Staram sie nie używać ciśnięńiomierza zeby sie niepotrzebnie nie nakręcać. Teraz nie czuje żebym miala cos podwyzszone a pewno mam. Dobrze sie czuje i to najważniejsze. Zamęczysz się kochana jak będziesz tak to przeżywać

-- 15 lut 2013, 00:08 --

Teraz zmierzyląm. Jestęm wykończona,ledwo zyje, mam143/95 i puls 120. Nie czuję tego. Na prawdę nie martw się. Zycie w stresie zawsze działa na parametry. Nawet jeśli Ci się zdaje że jesteś spokojna. To jest podświadome. Miałam taki okres ze na widok aparatu wszystko mi rosło

-- 15 lut 2013, 07:19 --

Poranek całkiem znośny. Tyle że wcześniej musiałam wstać i spać mi się chce. Na razie mnie nie trzęsie,aż dziwne. Dziś wizyta u pani psycholog,cieszę się bo ona jest w porządku i wychodzę od niej zawsze podbudowana
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

przez Nel 15 lut 2013, 08:56
Caly tydzień straszny i męczący
kolejny...
naprawdę
bardzo sie staram byc dzielna .... :'(
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Mój dzisiejszy dzień

przez Mightman 15 lut 2013, 14:16
perla86 napisał(a):fatuma mi chodzi bardziej o szybkie meczenie bo puls to chyba sie stabilizuje ale ja sie az dziwnie czuje z tym

-- 14 lut 2013, 23:35 --

Powiem Wam ze na 2.5 mg blokerze mam puls miedzy 60 a 70 i jakos dziwnie sie czuje na taki niskim lepiej jak mam ponad 70 a 80 boje sie ze serce moze stanac przy niskim


idź się kobito leczyć na głowe, serce masz zdrowe. Jak patrze na twoje wypociny po raz enty to juz :silence: Sory ze tak ostro ale serc bije nierowno zle, dostałas leki zle, NIE CZYTAJ KUR* tego neta!! Tez mam EF 60% i co?! :| Czy każdy ma mieć tyle samo no daj że spokój. Serce Ci bije 60-70 czyli IDEAŁ! jak bedzie bilo ponizej 50 wtedy sie martw. Tachykardia jst pewnie ze stresu. Brałas antydepresanty i ni martwilas sie o serce wiec wroc do nich lub najlepij na terapie jakas idz
Offline
Posty
734
Dołączył(a)
20 lis 2011, 18:12

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do