Przytulanki w offtopie.

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Re: Przytulanki w offtopie.

Avatar użytkownika
przez wróbelek Elemelek 28 lis 2008, 14:51
Pstryk, tule Cię mocno <tttuuuullliii> :) :) :)
<><><> Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą!! <><><>
Posty
757
Dołączył(a)
29 lip 2008, 13:49

Re: Przytulanki w offtopie.

przez Pstryk 28 lis 2008, 15:56
Podziękował i odtulał :mrgreen:
Pstryk
Offline

Re: Przytulanki w offtopie.

Avatar użytkownika
przez Hans 03 gru 2008, 10:23
Mogę Cię przytulić <tuli> o ile po truciźnie ze sweterka będzie fajna faza i będę mógł zabić potworka.

Pozdrawiam.
Feed your head
Feed your head
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
28 lis 2008, 09:30

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Przytulanki w offtopie.

przez Pstryk 03 gru 2008, 10:28
Polina STO LAT :!: :!: :!: I giga tulak ode mnie :P
Pstryk
Offline

Re: Przytulanki w offtopie.

przez Jola27 03 gru 2008, 10:34
Polinko
wiele usmiechow a malo zlosci
jak najmniej smutkow duzo radosco
dlugich wakacji i moc slodyczy
tego ci z calego serca Jola zyczy
Offline
Posty
305
Dołączył(a)
30 maja 2008, 10:32

Re: Przytulanki w offtopie.

Avatar użytkownika
przez namiestnik 03 gru 2008, 19:15
Najlepsze, najsłodsze i najbardziej kojące przytulańce oraz 100 lat szczęścia Polina.

:D :D :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Przytulanki w offtopie.

przez Pstryk 10 gru 2008, 08:49
Co już nikt się nie tula :roll:
Pstryk
Offline

Re: Przytulanki w offtopie.

przez Ridllic 10 gru 2008, 09:16
bo tulenie jest feeeeee :roll:
Ridllic
Offline

Re: Przytulanki w offtopie.

przez Korba 10 gru 2008, 09:28
Tulenie jest super... ja się na przykład tulę teraz do poduszki :mrgreen:
Korba
Offline

Re: Przytulanki w offtopie.

przez Jola27 10 gru 2008, 10:24
ja tez uwazam ze jest super i przytulam sie do was
Korba zostaw podszke a pytul sie domnie tuuuuuuuuuuule
Offline
Posty
305
Dołączył(a)
30 maja 2008, 10:32

Re: Przytulanki w offtopie.

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 10 gru 2008, 10:31
Korba, Jola27, to ja sie na chama pytulkam do Was :mrgreen:
a i mam nadzieje ze pomozecie mi zaciagnac do pytulkania
Ridllic :mrgreen:
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Re: Przytulanki w offtopie.

przez Jola27 10 gru 2008, 10:41
jasne ze tak Ridlic juz trzymam cie w obieciach i tuuuuule razem z dziewczynami :lol:
no moze wiecej przytul sie do nich bo sa mlotrze :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Offline
Posty
305
Dołączył(a)
30 maja 2008, 10:32

Re: Przytulanki w offtopie.

przez Korba 10 gru 2008, 11:01
ale suuuuuuuuper dziewczyny, tuuuuulę Was wszystkie :):):)
Rida weźmiemy siłą :mrgreen:
Korba
Offline

Re: Przytulanki w offtopie.

przez Ridllic 10 gru 2008, 11:06
Korba napisał(a):ale suuuuuuuuper dziewczyny, tuuuuulę Was wszystkie :):):)
Rida weźmiemy siłą :mrgreen:


Korba... :mrgreen:

Jola27, może lubię starsze :roll:

Ps. Tulenie jest feee no chyba że kcecie moje zarazki :mrgreen:
Ridllic
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Motocyklista i 9 gości

Przeskocz do