Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Leki a wzrost/spadek wagi.WĄTEK ZBIORCZY

Avatar użytkownika
przez evka 10 mar 2013, 21:09
Hej

Biorę od niecałych 2 miesięcy 2 razy dziennie pernazinum i raz rano lek elicea.
Prztryłam 4 kg :( w szybkim tempie (w ciągu tych prawie 2 mies :( )
Jem tak jak zawsze a teraz od 2 tyg zaczełam uprawiać fitness a waga dalej taka sama :(
Sertralin 50 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
27 lut 2013, 21:07

Leki a wzrost/spadek wagi.WĄTEK ZBIORCZY

przez misiaczek39 17 mar 2013, 20:41
Biore od 28 stycznia 20mg citronilu rano a wieczorem deprexolet30.....wszystko ok fajnie reguluje sen deprexolet ale bardzo zwiekszyl apetyt,tyjeeeeeeeeeee.....co zaproponowac lekarce zamiast tego depro? zeby dzialalo podobnie a nie tylo sie?

-- 18 mar 2013, 19:44 --

dala mi trittico 75.....lepiej bedzie dzialac od mianseryny?
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
10 lis 2012, 14:02

Leki a wzrost/spadek wagi.WĄTEK ZBIORCZY

Avatar użytkownika
przez Lilith81 16 cze 2013, 23:07
Amfibia - po Ketilepcie i Seroquelu utyłam 15kg w ciągu 3 miesięcy i mimo tego, że minął już ponad rok od odstawienia nie udało mi się zejść do mojej poprzedniej wagi. Diety + codzienna bieżnia + no... leki anorektyczne niedostępne w PL ;) - spadek TYLKO 8kg. A mam z czego zrzucać, bo utyłam do 92kg... Mam nadzieję, że mimo wszystko uda mi się zrzucić choć te 7kg na nowych lekach + diecie...
F.31
[i]Asertin 50mg + Lamitrin 100mg

„Jest coś w wyglądzie zewnętrznym konia, co dobrze wpływa na wnętrze człowieka” Winston Churchill
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 cze 2013, 12:10

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Leki a wzrost/spadek wagi.WĄTEK ZBIORCZY

przez dzidektancerz 02 lip 2013, 14:49
Witam, biore Citalopram od poltora tyg i juz zauwazylem spadek wagi. Nie cieszy mnie to wcale bo juz jestem szczuply a raczej staram sie o to by przytyc. moje pytanie brzmi jak to jest po tym leku. Czu chudniecie objawa sie tym ze pacjenci nie maja apetytu i malo jedza? U mnie to wyglada tak ze apetyt w normalnie jem jak jadlem a nawet wiecej lecz obawiam sie ze i tak bede tracil na wadze gdyz lek tak poprostu dziala. Wiec jak to jest ?
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
02 lip 2013, 14:34

Leki a wzrost/spadek wagi.WĄTEK ZBIORCZY

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 02 lip 2013, 15:00
dzidektancerz, Było kiedy robione badanie porównawcze fluoksetyny i citalopramu w redukcji napadów obżarstwa i objawów depresyjnych u pacjentów bulimicznych. Generalnie te dwa leki mogą skutkować obniżeniem apetytu- a co za tym idzie spadkiem masy ciała.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Leki a wzrost/spadek wagi.WĄTEK ZBIORCZY

przez zmienny 15 lip 2013, 15:51
hej możecie powiedzieć mi po jakich lekach ssri się tyje?

i czy po spamilanie się chudnie?
zmienny
Offline

Leki a wzrost/spadek wagi.WĄTEK ZBIORCZY

przez 71nowy 26 sie 2013, 23:30
Witam
Xanax 2mg
Nasen 10 mg
Fluoksetyna 20 mg

Który lub które z tych w/w powodują tycie??Prawie 5 kg w 2 tyg.Na co zamienić?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
13 sie 2013, 15:53

Leki a wzrost/spadek wagi.WĄTEK ZBIORCZY

przez madfrog 09 paź 2013, 09:48
Cześć. Psychiatra zapisała mi na zaburzenia obsesyjno-kompulsywne i depresję lek Citabax. Wie, że choruję też na anoreksję i że lęk przed przytyciem po lekach może spowodować, że nie będę go brać. Twierdzi, że w przypadku Citabaxu szanse na wzrost masy ciała są najmniejsze (że żaden z jej pacjentów jeszcze nie miał takiego problemu).

Chciałabym jednak dowiedzieć się jak to wygląda w praktyce - czy ktoś z Was brał ten lek? I czym właściwie powodowany jest wzrost masy ciała przy lekach antydepresyjnych - samym lekiem czy np. zwiększeniem łaknienia?

Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
madfrog
Offline

Leki a wzrost/spadek wagi.WĄTEK ZBIORCZY

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 09 paź 2013, 10:08
Po tym leku się nie tyje.

Tyje się głównie po lekach przeciwpsychotycznych, mirtazapinie/mianserynie, trójpierścieniowcach, niekiedy po paroksetynie. Jest to związane z antagonizmem receptora 5-HT2c, antagonizmem/odwrotnym agonizmem receptora histaminowego H1, antagonizmem recpetorów alpha-adrenergicznych, antagonizmem receptorów dopaminergicznych itd.- co skutkuje zwiększeniem apetytu(działanie oreksjogenne)- przez co się więcej je i tyje, oraz niekiedy spowolnienie przemiany materii, zatrzymywaniem wody w organizmie.

Były też jakieś badania związane z poziomem greliny i leptyny- hormonów głodu i jedzenia, musisz poszukać tematu na forum.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Leki a wzrost/spadek wagi.WĄTEK ZBIORCZY

Avatar użytkownika
przez hania33 09 paź 2013, 10:10
Zalezy od organizmu ja np, po Mirtazepinie schudłam 15 kg , obecnie biorę paro i tez chudnę ..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Leki a wzrost/spadek wagi.WĄTEK ZBIORCZY

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 09 paź 2013, 10:25
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Leki a wzrost/spadek wagi.WĄTEK ZBIORCZY

Avatar użytkownika
przez hania33 09 paź 2013, 10:27
Dark Passenger, Ciekawe , dziękuję..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Leki a wzrost/spadek wagi.WĄTEK ZBIORCZY

przez madfrog 09 paź 2013, 10:55
Dark Passenger napisał(a):Po tym leku się nie tyje.

Tyje się głównie po lekach przeciwpsychotycznych, mirtazapinie/mianserynie, trójpierścieniowcach, niekiedy po paroksetynie. Jest to związane z antagonizmem receptora 5-HT2c, antagonizmem/odwrotnym agonizmem receptora histaminowego H1, antagonizmem recpetorów alpha-adrenergicznych, antagonizmem receptorów dopaminergicznych itd.- co skutkuje zwiększeniem apetytu(działanie oreksjogenne)- przez co się więcej je i tyje, oraz niekiedy spowolnienie przemiany materii, zatrzymywaniem wody w organizmie.

Były też jakieś badania związane z poziomem greliny i leptyny- hormonów głodu i jedzenia, musisz poszukać tematu na forum.

- nie spodziewałam się aż tak szczegółowej odpowiedzi :shock: dziękuję!
skąd u Ciebie tak spora wiedza?
madfrog
Offline

Leki a wzrost/spadek wagi.WĄTEK ZBIORCZY

przez cytrynka84 09 paź 2013, 15:31
Nie przytyłam po Citabaxie,wiec bądź spokojna.
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 6 gości

Przeskocz do