KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Avatar użytkownika
przez Jovita 19 wrz 2007, 21:06
kochani , ja trzxy miesiace leczylam sie na depresje i lęki bralam oropram i gowno po nim bylo , czuje sie z dnia na dzien coraz gorzej !! dzis bylam u trzeciego juz psychiatry w ciagu miesiaca i wreszcie trafilam na tego!!!!!!! lekarz stwierdzil ze te ataki paniki ktore przechodze wywolal lek ktory bralam na depresje - oropram , do tego okazalo sie ze nie mam depresji a stany depresyjne , okazalo sie tez ze mam nerwice natrectw a ja 3 miesiace leczylam sie pod katem depresjii !! jak tu sie nie wk....wic na lekarzy!! od jutra biore nowy lek wlasnie - anafranil , czytalam wasze wypowiedzi i ciekawa jestem jak na mnie zadziala..??!!mam nadzieje ze w ciagu najblizszych dni poczuje sie lepiej bo moj stan jest krytyczny!
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Avatar użytkownika
przez filson 20 wrz 2007, 14:37
Trzymam za Ciebie kciuki i zycze, zeby anafranil zadzialal na Ciebie tak dobrze jak na mnie !!! Wracaj do zycia :))))))
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
10 cze 2007, 15:28
Lokalizacja
wawa

przez Pstryk 22 wrz 2007, 18:06
Jak tam Jovita anafralin :D działa :?:
Pstryk
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Jovita 23 wrz 2007, 21:05
bethi napisał(a):Jak tam Jovita anafralin działa


na razie biore go czwarty dzien , ale poprawe widze po tym jak odlozylam tamata trucizne czyli oropram!! a po jakim czasie dziala ten lek?? po jakim zadziala u was?? ja na razie mam takie dziwne mysli .. ale nie mam lekow i moje mysli nie sa juz takie ''natretne'' , ale czuje sie tak troszki obco!

filson napisał(a):Trzymam za Ciebie kciuki i zycze, zeby anafranil zadzialal na Ciebie tak dobrze jak na mnie !!! Wracaj do zycia :))))))


dziekuje , postaram sie wrocic na ziemie ;)
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 24 wrz 2007, 01:56
Jovita-anafranil u mnie zaczął działać tydzień po rozpoczeciu zażywania.
Jovita życzę Ci aby Anafranil Ci pomógł.
To bardzo dobry lek<ja brałem ale musiałem Go zmienić chociaż przynosił poprawe np. w mojej nerwicy natręctw i w nerwicy lękowej>
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez filson 24 wrz 2007, 09:35
U mnie też zaczą działać jakoś po tygodniu i dało się to łatwo wyczuć. Teraz jedyna rzecz, jaka mi doskwiera to wolniejsza przemiana materii i większy apetyt a co za tym idzie więcej kilogramów:))
Trzymam za Ciebie mocno kciuki. Anafranil to dobra trucizna ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
10 cze 2007, 15:28
Lokalizacja
wawa

Avatar użytkownika
przez Jovita 24 wrz 2007, 21:52
dziekuje wam , ja biore dopiero 5 dzien ale poprawa jest , a co do kilogramow to moglabym troszke zlapac :D
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

anafranil

przez Dorota74o 28 wrz 2007, 11:41
Hej! w zeszłym roku lekarka przepisała mi anafranil, brałam ok. 1 miesiąca i czułam się świetnie, jedynym mankamentem były okropne zaparcia, dlatego przestałam brać, brałam potem jakieś inne specyfiki ale nie przynosiły efektu. Teraz lekarka zaproponowała żebym znów spróbowała z anafranilem tylko w innych dawkach, ale przeraża mnie fakt, iż w ulotce jest napisane że skutkiem uboczny m.in. jest ZWIĘKSZENIE MASY CIAŁA, czego zdecydowanie nie chcę. Bardzo proszę o informację od osoby, która przez dłuższy czas stosowała anafranil czy naprawdę powoduje tycie????
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
28 wrz 2007, 10:40
Lokalizacja
szczecin

anafranil

przez Dorota74o 28 wrz 2007, 12:24
"Dorota74o"]Hej! w zeszłym roku lekarka przepisała mi anafranil, brałam ok. 1 miesiąca i czułam się świetnie, jedynym mankamentem były okropne zaparcia, dlatego przestałam brać, brałam potem jakieś inne specyfiki ale nie przynosiły efektu. Teraz lekarka zaproponowała żebym znów spróbowała z anafranilem tylko w innych dawkach, ale przeraża mnie fakt, iż w ulotce jest napisane że skutkiem uboczny m.in. jest ZWIĘKSZENIE MASY CIAŁA, czego zdecydowanie nie chcę. Bardzo proszę o informację od osoby, która przez dłuższy czas stosowała anafranil czy naprawdę powoduje tycie????
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
28 wrz 2007, 10:40
Lokalizacja
szczecin

przez yeti 28 wrz 2007, 14:50
Hej:) Ja biore anafranil już jakieś 7 miesięcy, dziś wziełam ostatnią połówke, ponieważ zdecydowałam z lekarzem, że go zamienie na inny lek. Troche mi pomagał, ale jakiś cudów nie zdziałał, a właśnie najbardziej mnie dobijały objawy uboczne, m.in. właśnie zaparcia i masakryczna suchość w ustach. Jeśli chodzi o tycie, to ostatnio właśnie troche przytyłam i też o to podejrzewam anafranil, ale nie jakoś bardzo. Nie musi to znaczyć, że Ty po nim przytyjesz, może akurat u Ciebie nie wystąpi ten objaw, czego Ci życze i powodzenia ;) warto zaryzyować, może właśnie ten lek Ci pomoże, pozdrawiam :)
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
05 kwi 2007, 21:57

przez yeti 28 wrz 2007, 14:57
Hej:) Ja biore anafranil już jakieś 7 miesięcy, dziś wziełam ostatnią połówke, ponieważ zdecydowałam z lekarzem, że go zamienie na inny lek. Troche mi pomagał, ale jakiś cudów nie zdziałał, a właśnie najbardziej mnie dobijały objawy uboczne, m.in. właśnie zaparcia i masakryczna suchość w ustach. Jeśli chodzi o tycie, to ostatnio właśnie troche przytyłam i też o to podejrzewam anafranil, ale nie jakoś bardzo. Nie musi to znaczyć, że Ty po nim przytyjesz, może akurat u Ciebie nie wystąpi ten objaw, czego Ci życze i powodzenia ;) warto zaryzyować, może właśnie ten lek Ci pomoże, pozdrawiam 8)
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
05 kwi 2007, 21:57

przez Dorota74o 28 wrz 2007, 15:06
Dzięki Yeti, za ciepłe słowa :smile: Gdybyś mogła jeszcze napisać jaką dawkę brałaś, czy miałaś wzmożony apetyt i jak sobie radziłaś z zaparciami - byłabym wdzięczna :roll:
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
28 wrz 2007, 10:40
Lokalizacja
szczecin

przez yeti 28 wrz 2007, 21:41
brałam początkowo 75mgSR, potem 150mgSR na dobe. Apetyt miałam czasami wzmożony. A jeśli chodzi o zaparcia to właśnie nie radziłam sobie z nimi do końca, próbowałam ratować się specyfikami typu Xenna lub jedzeniem jabłek, troszke pomagało. Pozdrawiam i życze jeszcze raz powodzenia :)
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
05 kwi 2007, 21:57

przez Pstryk 28 wrz 2007, 22:37
Czy ktoś przedawkował Anafralin?
Pstryk
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Przeskocz do