Skocz do zawartości
Nerwica.com

Czy osoba z nerwicą lękową może skończyć studia?


Martuska_83

Rekomendowane odpowiedzi

studia ,czy mozna? zalezy oczywiscie od stadium choroby ale jesli podejmie sie leczenie to mozna.ja mama nerwice lękowa natrectw i stany depresyjne.naprawde nie chce mi sie funkcjonowac ,nie moge sie do niczego zmotywowac ,wkurzaja mnei ludzie ,wiec ciezko mi wysiedziec na uczelni a taka samooceną jak moja.A ludzie nie rozumieja i sie oddalaja.I jest jeszcze ciezej.Ale ten kierunek nie jest szczytem marzen.Ale go skoncze bo nie potrafie juz marzyc nawet.Martwic sie co bedzie dalej.Kiedys chcialam skonczyc super uczelnie jakos osiagnac jaksi sukces wielki a teraz mi nie zalezy...martwi mnie to ale nie mam na to wplywu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja studiuję prawo... jestem na 3 roku a nerwice mam od kilku miesiecy (jakos od lipca) Powiem tak: jest ciezko... studiuje dziennie wiec bywam na uczelni kazdego dnia. Na szczescie są to po 1-2 cwiczenia wiec jakos da się wysiedziec ale jest czasami trudno. Bywa tak że siedzę i o niczym nie mysle tylko patrze na zegarek, macham nerwowo jedną nogą i pragnę byc juz w domu albo gdzies gdzie nie ma zbyt duzo ludzi. Często mam mysli, ze zaraz zemdleję i narobie zamieszania :( zawsze siadam gdzies z brzegu, blisko drzwi żeby w razie czego móc szybko wyjść. Przed wyjsciem z domu oczywiscie codziennie to samo...lęk, czasmai mniejszy czasami wiekszy ale muszę jakos z tym życ....nalepiej to wiedziec ze to tylko głupia nerwica, od tego nie da sie zemdlec...to tylko ataki lęku. I dodam jeszcze że jak już uda mi sie wysiedziec całe 1,5h na zajciach to jestem z siebie bardzo dumna! To jest bardzo budujące i wtedy wierze, ze uda mi sie z tego wyjsc. Od października z zajęc wyszłam tylko raz...juz nie wytrzymałam tych objawow nerwicy (pot, drzenie rąk, uczucie ze zaraz padnę) Zadzwoniłam po tatę żeby po mnie przyjechał i jak juz wiedzialam, ze bedzie po mnie za 15 min