Skocz do zawartości
Nerwica.com

Mam fioła na punkcie zwierząt !!!


Gość toya75

Rekomendowane odpowiedzi

Aranjani, nie wiem wiesz,zupełnie nie znam się na rasach.

 

Cudnie,że prowadziłaś dt a jeszcze cudniej że masz teraz ds.Sunia z całym przednim tułowiem w lodówce wspaniała.Szkoda,że takie małe to zdjęcie bo bym miała świetną tapetę na pulpit.

 

-- 28 maja 2013, 19:56 --

 

.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kasiątko, rozumiem :0

wiesz dt byl tylko raz... bo dt zmienił sie w ds... a teraz przy trzech burkach nie dałabym rady wziąść kolejnego tymczasowicza ;)

hahah... no mała oblegała lodówke niesamowicie... ale nic dziwnego jak jej nie karmili. Jak znajde zdjecie oryginalne to Ci podesle :)

 

łał... a gdzie Twój pisak wskoczył? super zdjęcie :D

 

veganka, :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też byłam dt, raz miałam jednocześnie 5 szczeniaków 2,5-miesięcznych, pomagałam je łapać z ulicy. w sumie 8 psów się przez mój dom przewinęło, aż jedna sucz została na stałe. Lola się zwie i ma teraz 8,5 miesiąca. rasa cundelburry 8)

a jak pierwszego psa oddawałam to się poryczałam jak dziecko. i w końcu stwierdziłam, że fajnie pomagać ale nie fajnie oddawać w obce ręce, dlatego jeden pies został.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

veganka, :great:

 

oj ja wlasnie najbardziej bałam się przyzwyczajenia do tymczasowiczów... i tak wyszło, że był jeden - pierwszy i ostatni który zawojował nasz serca i serca naszych dwóch pozostałych psiaków (też adoptowanych)

Mamy Kundla Polskiego, niedorobionego rottka i wyżła (to własnia ta była tymczasowiczka :P )

 

Oj... to jeszcze szczenior :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

veganka, :mrgreen: fajna trójca :mrgreen: mnie się od dawna marzy maine coon ale niestety przy moich burach marzenie pozostanie marzeniem ;)