Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez oohwowlovely 27 lut 2013, 00:27
Saiga, przeciez on nie lubi imprez...
juz mu to propronowalam

-- 26 lut 2013, 23:27 --

ja mam wyjebane i na powodzenie nie narzekam..

-- 26 lut 2013, 23:28 --

tylko ze ja mam niskie poczucie wartosci
oohwowlovely
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez anonus 27 lut 2013, 00:29
Saiga, jak sie nadto przejmuje-jest zle, jak olewam-tez tak jest. No difference. I to niewazne czy mam wysokie czy niskie poczucie wlasnej wartosci :p
anonus
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez oohwowlovely 27 lut 2013, 00:29
kto ci powiedzial,ze jak olewasz to zle?
oohwowlovely
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Pieprz 27 lut 2013, 00:30
ja mam wyjebane i na powodzenie nie narzekam..

do tego trzeba mieć urodę

wierz mi, nikt nie zwraca uwagi na pasztety które mają wyjebane
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez zmienny 27 lut 2013, 00:30
moze ludzie ktorzy maja poukladane nie zalezy im tak to panny lgna, a tacy co nie poukladane to szukaja i do takich nie lgna. wiec to nie kwestia szukania tylko poukladania.
zmienny
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez oohwowlovely 27 lut 2013, 00:31
sie czepiliscie mojej pseudourody......
oohwowlovely
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez anonus 27 lut 2013, 00:32
Mushroom, no wlasnie ja podobno nie zahaczam o pasztety, a raczej normalny jestem, wiec nadal nie wiem w czym szkopul
oohwowlovely, ja mowie, ze u mnie to zle, bo tez nie przynosi efektow ;) .
anonus
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Pieprz 27 lut 2013, 00:32
moze ludzie ktorzy maja poukladane nie zalezy im tak to panny lgna, a tacy co nie poukladane to szukaja i do takich nie lgna. wiec to nie kwestia szukania tylko poukladania.

nei, bo ja mam poukładane i olewam, i nikt nie lgnie
(i rzekomo jestem przystojny, nie zgadzam się ale niech będzie)
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Candy14 27 lut 2013, 00:33
do tego trzeba mieć urodę

wierz mi, nikt nie zwraca uwagi na pasztety które mają wyjebane


Nawet pewne siebie pasztety moga miec powodzenie... i wydaja sie przez to ladniejsze
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20467
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Arhol 27 lut 2013, 00:34
I to niewazne czy mam wysokie czy niskie poczucie wlasnej wartosci :p

Ważne, wierz mi że bardzo ważne.
Zbyt wtedy uzależniasz się od opinii innych,byle co może cię "załamać" i doprowadzić do ruiny.
oohwowlovely, Odpowiem tak,zazwyczaj chłopaki w wieku 17-20 (ale nie zawsze,czasem starsi też),oceniają przez pryzmat wyglądu,przecież nie masz plakietki na czole "niskie poczucie wartości"....
Fizycznie jesteś dla nich atrakcyjna,to dlatego,dodatkowo nasza durna płeć często uznaje że "udajesz niedostępną", a to coniektórych pewnie jeszcze bardziej nakręca...
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32813
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez oohwowlovely 27 lut 2013, 00:34
anonus, jak siedzisz w domu caly czas, to sie nie dziw ,ze nie poznasz zadnej dziewczyny :)
wyjdz gdzies czasami, poznawaj znajomych twoich znajomych. grono dziewczyn sie powiekszy. moze akurat wpadniesz w oko jakiejs
ja w gimnazjumm nigdzie nie wychodzilam, dopiero w liceum zaczelam, to nagle sie znalazla masa kolesi :D
oohwowlovely
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez anonus 27 lut 2013, 00:37
Saiga, znow nieprecyzyjnie sie wypowiedzialem. Chodzilo mi o to, ze miewam w zyciu gorsze i lepsze momenty, a jednak zadnej dziewczynie to nie robi roznicy ;) .
anonus
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez oohwowlovely 27 lut 2013, 00:38
anonus. jejku ty wszystko robisz pod dziewczyny, po to zeby sie im spodobac. badz soba caly czas
oohwowlovely
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez djkocyk 27 lut 2013, 00:38
anonus napisał(a):Saiga, jak sie nadto przejmuje-jest zle, jak olewam-tez tak jest. No difference. I to niewazne czy mam wysokie czy niskie poczucie wlasnej wartosci :p


Dokładnie. Ja mam to samo. Od dwóch lat nikogo nie podrywam i jak byłem tak jestem sam. Zresztą co to znaczy, że masz wyjebane? Dajmy na to podoba ci się jakaś dziewczyna, ale nic z nią nie działasz bo masz wyjebane? Wtedy ona odchodzi a ty słyszysz, że "bałeś się zagadać". Teksty o "wyjebaniu" mogą sobie pisać osoby atrakcyjne, które nie wkładają kompletnie wysiłku w znalezienie drugiej osoby, albo całkowici teoretycy, którzy nigdy nie byli w związku.
Offline
Posty
304
Dołączył(a)
04 paź 2012, 21:29

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 7 gości

Przeskocz do