Skocz do zawartości
Nerwica.com

...boję się o moją dziewczynę...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam na imię Wojtek i mam 19lat jestem studenten zaocznym politechniki. Mój problem polega na tym, że mam dziewczynę, nie zabraniamy sobie niczego, no i dzięki temu może się tak dobrze dogadujemy i ufamy sobie. Lecz tak np. jutro jedzie z koleżanką i jej chłopakiem na dyskotekę... Tu nie chodzi nawet o to, że zazdrosny jestem, bo wiem, że takiego nic tam nie robi i jeżeli o to chodzi to jest ok. Chodzi o to, że to duża taka dyskoteka, która zresztą jest od niej o 50km... Po prostu boję się żeby jej się tam nic nie stało... Ani w drodze do tej dyskoteki ani z powrotem, ale to już tak myślę że aż za bardzo się boję, od kilku dni tylko myślę o tym że chce żeby było już po tej dyskotece żeby była w domu już i żeby było już wszystko ok, nie opuszczają mnie te złe myśli że może coś się jej stać, ciągle się martwię, obawiam... Może podpowiecie coś jak sobie z tym poradzić? a jeszcze jedno mieszkamy od siebie o 170km widujemy się prawie co weekend bo studia.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko ta przyjaciółka to tak że sama o siebie zadbać nie umie, a wręcz trzeba jej pilnować... Wiadomo jak jest na takich dyskotekach... Tu nie chodzi o problem że ja je zabraniam jechać tylko że się obawiam o to żeby nic się jej nie stało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

razem jedziemy w poniedziałek gdzieś ... Zresztą mieszkamy od siebie dość daleko są święta to i tak 1 dzień myślę że powinienem być w domu. Po za tym ona też chce czasami jeszcze wyjść gdzieś beze mnie właśnie no z przyjaciółmi i ja raczej nie mam nic przeciwko temu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Projec,