Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez girl anachronism 14 gru 2012, 14:00
Czy bierzecie pod uwagę, że za tą osławioną kasą stoją zaradność, błyskotliwość, pewność siebie i jeszcze parę innych cech, dzięki którym tę kasę się zarabia? To są cechy, które imponują i podobają się kobietom - niekoniecznie wynikająca z nich kasa.
wild hearts can't be broken.

F31
Posty
1315
Dołączył(a)
16 wrz 2011, 09:12
Lokalizacja
Kraków

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez Infamis 14 gru 2012, 14:05
girl anachronism napisał(a):Czy bierzecie pod uwagę, że za tą osławioną kasą stoją zaradność, błyskotliwość, pewność siebie i jeszcze parę innych cech, dzięki którym tę kasę się zarabia? To są cechy, które imponują i podobają się kobietom - niekoniecznie wynikająca z nich kasa.

Słuszna uwaga.
Infamis
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 14 gru 2012, 14:05
Ale dlaczego niby to kobiety mają od facetów czegoś wymagać? Tego nie rozumiem.Przykładowo: to tak jakbym ja ciągle miał się poświęcać,udawać kogoś innego,starać się ee tylko po to,by jakiejś kobicie chciało się ze mną być? To nie jest dobry interes.
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez Infamis 14 gru 2012, 14:09
człowiek nerwica, nikt Ci nie każe nikogo udawać. Ale musisz się liczyć z tym, że osobnicy posiadający pewne cechy i to co jest - jak słusznie zauważyła girl anachronism - konsekwencją ich posiadania będą dla kobiet bardziej atrakcyjni.
Infamis
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Werty 14 gru 2012, 14:13
Ja biorę to pod uwagę, zdaję sobie sprawę, ale zaradność i błyskotliwość niejedno ma imię. Są ludzie zaradni i błyskotliwi, a do tego zdolni, którzy całe życie pracują tylko na egzystencję. To czy ma się kasę czy nie zależy też od miliona czynników - tak zależnych jak i niezależnych od danej osoby. Mieć kasę to nie zawsze znaczy być zaradnym i obrotnym, bo w czym niby obrotne są dzieci bogatych rodziców na samym starcie? Aby było śmieszniej bycie obrotnym też zależy od kasy... bo łatwiej komuś kto już ma.
Paranoja w tym temacie, zaraz wejdziemy w definicję tego czym jest obrotność...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
728
Dołączył(a)
10 maja 2006, 22:49

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez Infamis 14 gru 2012, 14:19
Werty, za bardzo to komplikujesz. Nikt nie prowadzi dogłębnych analiz dlaczego masz kasę albo dlaczego jej nie masz. Pewnie, że możesz jej nie mieć pomimo cech teoretycznie predystynujących do jej posiadania. Ale przecież nikt nie będzie się zastanawiał cóż takiego stanęło Ci na drodze do jej zdobycia.
Infamis
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Werty 14 gru 2012, 14:23
Werty, za bardzo to komplikujesz. Nikt nie prowadzi dogłębnych analiz dlaczego masz kasę albo dlaczego jej nie masz. Pewnie, że możesz jej nie mieć pomimo cech teoretycznie predystynujących do jej posiadania. Ale przecież nikt nie będzie się zastanawiał cóż takiego stanęło Ci na drodze do jej zdobycia.


Masz rację. Zgadzam się. Tylko jedna uwaga - nie piszę o sobie :D Podaję teoretyczny przykład.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
728
Dołączył(a)
10 maja 2006, 22:49

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 14 gru 2012, 14:51
ja myślę że facet który nie ma kasy nie powodzi mu się w życiu, przez to uważa że jest do niczego i nie jest godny żadnej kobiety i nie w głowie mu podrywanie bo uważa że jest zbyt beznadziejny. Brak kasy, pracy, zaradności przeszkadza czasem bardziej facetowi niż kobiecie bo dowodzi jego niemęskości.
Można swoje niepowodzenia życiowe zwalić na Tuska, Żydów lub Kaczyńskiego i wtedy szansa na kobietę lekko wzrasta bo sami się nie obwiniamy za swoją nieporadność.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17065
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez girl anachronism 14 gru 2012, 15:04
Już widzę tabuny kobiet lecące na faceta, który swoje niepowodzenia zwala na Tuska, Żydów i Kaczyńskiego :lol:
wild hearts can't be broken.

F31
Posty
1315
Dołączył(a)
16 wrz 2011, 09:12
Lokalizacja
Kraków

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez inbvo 14 gru 2012, 15:08
girl anachronism napisał(a):Czy bierzecie pod uwagę, że za tą osławioną kasą stoją zaradność, błyskotliwość, pewność siebie i jeszcze parę innych cech, dzięki którym tę kasę się zarabia? To są cechy, które imponują i podobają się kobietom - niekoniecznie wynikająca z nich kasa.
no i co za różnica w sumie? tylko tyle że kobiet która leci na pewność siebie i zaradność to nie to samo co ta która leci na kasę.

A pewność siebie i zaradność, co pewnie wielu z was zakwestionuje, zależy od okoliczności zewnętrznych.
i to wcale nie jest głos pesymisty malkontenta, który narzeka że nie jest pewny siebie bo to wina innych. popatrzcie sami: jeden wychował się jako DDA, a inny w normalnej rodzinie. Czy to jego wina że jest niezaradny i niepewny siebie?

Pewność siebie wtedy można budować na własnych osiągnięciach, jak się ma dość siły żeby o nie walczyć.
"nowa filozofia wolności słowa: myśl jak my albo Ci najebiemy"
>> https://www.youtube.com/watch?v=9Z9Fj4wU5t0 <<
Offline
Posty
2213
Dołączył(a)
10 maja 2012, 22:57

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 14 gru 2012, 15:17
girl anachronism napisał(a):Już widzę tabuny kobiet lecące na faceta, który swoje niepowodzenia zwala na Tuska, Żydów i Kaczyńskiego :lol:

może nie tabuny ale np jakaś zaciekła zwolenniczka PiSu, by może by wybaczyła facetowi który nie pracuję lub zarabia grosze jakby obwiniał za to PO.
Chodziło mi o to że facet któremu się nie powodzi i obarcza o to innych jednak ma wyższą samoocenę, pewność siebie od tego który uważa że to tylko jego wina, a samo to zwiększa powodzenie u kobiet.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17065
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez inbvo 14 gru 2012, 15:20
carlosbueno napisał(a):
girl anachronism napisał(a):Już widzę tabuny kobiet lecące na faceta, który swoje niepowodzenia zwala na Tuska, Żydów i Kaczyńskiego :lol:
może nie tabuny ale np jakaś zaciekła zwolenniczka PiSu, by może by wybaczyła facetowi który nie pracuję lub zarabia grosze jakby obwiniał za to PO.
Chodziło mi o to że facet któremu się nie powodzi i obarcza o to innych jednak ma wyższą samoocenę, pewność siebie od tego który uważa że to tylko jego wina, a samo to zwiększa powodzenie u kobiet.
pewnie na tym opierają swoją samoocenę wszyscy Ci, którzy właśnie powinni mieć ją nieco niższą ;)
Ostatnio edytowano 14 gru 2012, 15:21 przez inbvo, łącznie edytowano 1 raz
"nowa filozofia wolności słowa: myśl jak my albo Ci najebiemy"
>> https://www.youtube.com/watch?v=9Z9Fj4wU5t0 <<
Offline
Posty
2213
Dołączył(a)
10 maja 2012, 22:57

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez girl anachronism 14 gru 2012, 15:21
inbvo, wydaje mi się, że przyczyna takiego stanu rzeczy jest ważna wyłącznie dla samego zainteresowanego. Kobieta, dla której istotne są pewne cechy nie będzie wnikać w to, czy facet, który ich nie ma taki się urodził, czy może jest DDA - nie ma ich i już. Chyba że spotka się podobną do siebie kobietę.
wild hearts can't be broken.

F31
Posty
1315
Dołączył(a)
16 wrz 2011, 09:12
Lokalizacja
Kraków

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 14 gru 2012, 15:24
Już widzę tabuny kobiet lecące na faceta, który swoje niepowodzenia zwala na Tuska, Żydów i Kaczyńskiego


...i na kraj w którym się żyje. I choć to oczywiście przesadnia,,,więcej kobiet wybrałoby zwykłego niezaradnego Francuza niż zwykłego zaradnego Somalijczyka( nie chodzi o zamiłowanie do koloru skóry) .Więcej kobiet wyjeżdza z Polski niż tu przyjeżdza ,a przecież jesteśmy bardziej zaradnymi ludżmi niż większość Europejczyków. Dobra polityka i mądrzy przywódcy kraju ma tu większe znaczenie niz potraktowała to Girl A.
Zwykły pracujący cieć z zachodu ma większe szanse na dobra kobietę ( nawet z Ukrainy) niż fajny Polak , nie definiując słowa Fajny.
Ostatnio edytowano 14 gru 2012, 15:26 przez Kalebx3, łącznie edytowano 1 raz
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 7 gości

Przeskocz do