Skojarzenia

Różnego rodzaju gry oraz zabawy. Subforum powstało w celu odciążenia innych, bardziej merytorycznych działów, które były bombardowane nowymi postami.

Re: Skojarzenia

Avatar użytkownika
przez bliksa 25 paź 2009, 02:30
idę w kimke Riduś, bo odnoszę niejasne wrażenie, ze sie tu uwsteczniam na chwilę obecną hahaha :D
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

Re: Skojarzenia

przez Ridllic 25 paź 2009, 02:31
bliksa, dobranoc , przyj do przodu nie uwsteczniaj sie ;)
Ridllic
Offline

Re: Skojarzenia

Avatar użytkownika
przez Alienated 25 paź 2009, 02:40
Ridllic napisał(a):endru golota - debeściak :mrgreen:

wcale nie góral miał wygrać .zbił biednego Andrzejka przy tylu ludziach

To co w końcu z tą walką? Jak dla mnie ewidentna pokazówka w światowych rankingach prawie kompletnie bez znaczenia. Prawdę powiedziawszy nie chciało mi się nawet sprawdzać kiedy będzie to transmitowane. Z powyższego komentarza wnioskuję, że jest już po wszystkim???
"A Magda jest najlepsza, bo ma złote serce... Bo to jest Magda...!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3400
Dołączył(a)
28 sty 2009, 19:11

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Skojarzenia

przez Ridllic 25 paź 2009, 02:50
Alienated, co tu duzo napisać wiecej jak napisales walka o pietruszkę Adamek mniejszy ale szybszy , 5 runda , sędzia przerwał bo Andrew już sie słaniał na nogach morda rozwalona , a Tomek jak by dopiero co wyszedł na ring nie potrafił go gołot trafić walka była o 23
Ridllic
Offline

Re: Skojarzenia

Avatar użytkownika
przez Alienated 25 paź 2009, 02:59
Dzięki Rid! Pewnie obejrzę sobie niebawem powtórkę na You Tube:)
"A Magda jest najlepsza, bo ma złote serce... Bo to jest Magda...!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3400
Dołączył(a)
28 sty 2009, 19:11

Re: Skojarzenia

przez Ridllic 25 paź 2009, 03:02
http://tv.zczuba.pl/zczubatv/1,89849,71 ... lecia.html

spoko masz tu walke jak można to coś tak nazwać ;)
Ridllic
Offline

Re: Skojarzenia

Avatar użytkownika
przez namiestnik 25 paź 2009, 03:11
eeeeee chciałbym coś skojarzyć, ale nie wiem co.... Rid tu o jakichś spermatorkach, te znowu mu liżą no tam co ma (bo ja już straciłem rachubę co w ciele zostało a co nie - anyway zazdroszę komentarzy), dalej czytamy o Adamkach i Andrzejach (a niedługo imprezka tak?).... ehm... I już zupełnie rozwalają mnie cytaty z filmu gdzie znalazłem odpowiedź na pytanie gdzie Litwini poszli. Ale tak w ogóle to o co chodzi?


dobra... już wiem o co chodzi... - CHAOS
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Skojarzenia

Avatar użytkownika
przez Alienated 25 paź 2009, 03:20
Oh fuck! Różnica masy niesamowita. Na zdjęciach wyglądało to jakby troszeczkę inaczej. Nie wiem po cholerę Gołota pchał się do tej konfrontacji. Jak już zostało wspomniane walka w zasadzie o nic. Tym razem to już chyba jego ostateczna porażka i wypada skryć się gdzieś w cieniu... No cóż, bywa i tak... Trochę to wszystko smutne.
"A Magda jest najlepsza, bo ma złote serce... Bo to jest Magda...!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3400
Dołączył(a)
28 sty 2009, 19:11

Re: Skojarzenia

przez magdalenabmw 25 paź 2009, 09:35
Ta walka była do kitu! Walczą, walczą, nikt nie upadl i nagle gong, koniec walki, a ja 'Ale o cooo choooodzi? :shock: ' Nawet nikt nie upadl i juz koniec, ot tak z dupy w srodku?! Ale lipa... :x Miala byc krew <hihi>...
magdalenabmw
Offline

Re: Skojarzenia

Avatar użytkownika
przez Alienated 25 paź 2009, 10:37
Ależ Magdaleno. Widziałem jedynie krótki fragment, w którym udało mi się jednak dostrzec wszystko to, co ty jakimś sposobem przeoczyłaś tzn. krew, Gołotę na deskach i ogólnie niezłą masakrę:) Było do przewidzenia, że Andrzej tę walkę przegra, ale mało kto chyba spodziewał się porażki w tak kompromitującym stylu :shock:
"A Magda jest najlepsza, bo ma złote serce... Bo to jest Magda...!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3400
Dołączył(a)
28 sty 2009, 19:11

Re: Skojarzenia

Avatar użytkownika
przez namiestnik 25 paź 2009, 11:15
dobra koniec spamu.... CHAOS!!! - i?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Skojarzenia

przez wovacuum 25 paź 2009, 12:00
chaos:kosmos :smile:
wovacuum
Offline

Re: Skojarzenia

Avatar użytkownika
przez namiestnik 25 paź 2009, 12:06
kosmos - nieważkość :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Skojarzenia

Avatar użytkownika
przez Razorbladerka_ 25 paź 2009, 12:22
etopiryna :P - Goździkowa ;P
Slowa zlewaja sie w falszywy ton gdy nadwrazliwosc jest jak bilet w jedna strone stad... Musze leczyc sie na bol i strach.



Ja tancze a niebo gra!!! :-D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1220
Dołączył(a)
29 wrz 2009, 20:56
Lokalizacja
Gdańsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do